node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39444

Alfa Romeo Giulia GTAm από την Κίνα [video]

Ένα bodykit κινεζικής προέλευσης που κάνει την Alfa Romeo Giulia να μοιάζει με GTAm.

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Alfa Romeo Giulia GTAm από την Κίνα [video]

Οι εκρηκτικές Alfa Romeo Giulia GTΑ και GTAm είναι ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής (500 μονάδες), με τις τιμές τους στην Ευρώπη να ξεκινούν από τα €143.000 και €147.000 αντίστοιχα (προ φόρων). Τι κάνεις όμως όταν θέλεις μια GTAm και έχεις μια απλή Giulia; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει μια κινεζική εταιρεία που αναλαμβάνει να φτιάξει το απαραίτητο bodykit για αυτή τη δουλειά!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλες οι Alfa Romeo GTA που αγαπήσαμε

Όπως βλέπουμε από τα δύο βίντεο που δημοσιεύθηκαν στο YouTube, το αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα εμπρός που θυμίζει έντονα αυτόν της GTAm με πτερύγια που μπλέκονται με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εσοχές γύρω από τη γρίλια και σπλίτερ. Στο προφίλ, το όχημα απέκτησε μαρσπιέ με πτερύγια και προεκτάσεις των πίσω φτερών. Πίσω, βρίσκουμε την χαρακτηριστική σταθερή φτεργούγα και νέο προφυλακτήρα που ενσωματώνει διαχύτη, επιπλέον εσοχές και διπλές απολήξεις της εξάτμισης (οι οποίες μοιάζουν λίγο μικρότερες από τις γνήσιες).

Δε γνωρίζουμε το κόστος των μετατροπών αλλά σίγουρα θα είναι αρκετά πιο οικονομικό από το γνήσιο bodykit που είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα. Μπορεί λοιπόν η βελτιωμένη Giulia να μην έχει τον Bi-Turbo V6 2,9 λίτρων των 540 PS, ούτε την ανάρτηση και τα φρένα της έκδοσης GTAm, όμως είναι σίγουρο πως θα ξεγελάσει τους περαστικούς με την αρκετά πειστική της εμφάνιση.

[Πηγή: Peiming David μέσω Αutoappasionatti]

node/39442

Κάντε δικό σας το Nissan GT-R Offroad Godzilla 2.0 με €95.000 [video]

Με αυτό το Nissan GT-R δεν φοβάσαι να βγεις σε ελαφριές εκτός δρόμου διαδρομές.

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Κάντε δικό σας το Nissan GT-R Offroad Godzilla 2.0 με €95.000 [video]

Η αντιπροσωπεία Classic Youngtimers Consultancy παρουσίασε το Nissan GT-R Offroad Godzilla 2.0 - μια μετατροπή του δημοφιλούς ιαπωνικού σπορτσκαρ σε όχημα για ράλι - με τιμή €95.000.

Το εκτός δρόμου GT-R ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από την στρατιωτική παραλλαγή, τις πλαστικές προεκτάσεις των φτερών που είναι βιδωμένες στο αμάξωμα, τα επιπλέον φώτα στον εμπρός προφυλακτήρα και τη σχάρα οροφής με ενσωματωμένη μπάρα LED και κανονικού μεγέθους ρεζέρβα.

Ένα κιτ ανύψωσης της ανάρτησης έχει αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 12 cm, ενώ οι εργοστασιακές ζάντες φορούν ελαστικά μεγαλύτερου προφίλ επιτρέποντας πιο άνετη κίνηση σε ελαφριές εκτός δρόμου διαδρομές.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo V6 κινητήρας, με την απόδοση να έχει αυξηθεί σε πάνω από 600 PS χάρη σε μια σειρά από βελτιώσεις. Όπως σε όλα τα GT-R, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την αγγελία, το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ως βάση είχε 46.500 km στο οδόμετρο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αναλαμβάνει τέτοιου είδους μετατροπές, καθώς πριν από ένα χρόνο είχε παρουσιάσει μια αντίστοιχη Lamborghini Gallardo ενώ παλιότερα είχε ασχοληθεί με μια Bentley Continental GT. Η αλήθεια πως η πρακτική των εκτός δρόμου μετατροπών είναι ένας έξυπνος τρόπος για να πουλήσεις τα μεταχειρισμένα εξωτικά αυτοκίνητα σε καλύτερες τιμές, κερδίζοντας παράλληλα προβολή από το διεθνή τύπο.