node/38503

To νέο VW Golf VIII με ζάντες 20" της ABT

Το σχέδιο τροχών Sport GR της ABT Sportsline γεμίζει τους θόλους του Golf όγδοης γενιάς.

Το Volkswagen Golf VIII μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και η ABT Sportsline δεν έχασε χρόνο αφού ήδη ξεκίνησε τις επεμβάσεις στο γερμανικό μοντέλο. Προτού λοιπόν βγάλει βελτιωτικά πακέτα για τις σπορ εκδόσεις GTI, GTD και GTE του νέου Golf, η ABT τοποθέτησε ένα σετ από ζάντες μεγάλης διαμέτρου στην έκδοση λανσαρίσματος First Edition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε το Motor1, βλέπουμε ένα μαύρο Golf VIII First Edition με ζάντες 20" της ABT που φορούν ελαστικά Continental διαστάσεων 235/30 R20. Το συγκεκριμένο σχέδιο με 10 ακτίνες ονομάζεται Sport GR και είναι διαθέσιμο σε μαύρη απόχρωση, ή με διχρωμία με κόστος σετ τα 5.099,99 €. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος προσφέρει επίσης ζάντες διαμέτρου 18" και 19" σε όλη τη γκάμα διαθέσιμων σχεδίων, για όσους δεν θέλουν να θυσιάσουν τόσο πολύ την άνεση του εργοστασιακού Golf.

Εκτός από τους νέους τροχούς, το μοντέλο εξοπλίζεται με χαμηλωμένα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 25-30 mm και είναι συμβατά με την ενεργή ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του Golf VIII.

Τι λέτε λοιπόν; Θα βάζατε στο δικό σας Golf τροχούς με τόσο μεγάλη διάμετρο ή θα προτιμούσατε κάτι πιο κοντά στον all-round χαρακτήρα του μοντέλου;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]

node/39374

Le MANSORY: Βασισμένο στο Ford GT [video]

Η Mansory βελτιώνει το Ford GT με ανασχεδιασμένο αμάξωμα και περισσότερη ισχύ.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Le MANSORY: Βασισμένο στο Ford GT [video]

Ο βελτιωτικός οίκος Mansory παρουσίασε τη δική του εκδοχή του Ford GT με το όνομα "Le MANSORY", που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 3 μονάδων με αφορμή την επέτειο 30 ετών από την ίδρυση του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Ford GT

Όπως έχουμε συνηθίσει από τις δημιουργίες του Mansory, οι επεμβάσεις του στο Ford GT είναι το αντίθετο από διακριτικές. Αντί για ένα απλό bodykit, ο οίκος επέλεξε να ανασχεδιάσει όλα σχεδόν τα πάνελ του αμαξώματος, χαρίζοντας στο μοντέλο εξωτερική εμφάνιση που θυμίζει ερπετό. Το νέο αμάξωμα που είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα έχει φαρδύνει κατά 50 mm ενώ είναι βαμμένο σε απόχρωση Bleurion Race που συνδυάζεται με γυμνό ανθρακόνημα.

Ford GT Le Mansory

Το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο του  "Le MANSORY" είναι η ανασχεδιασμένη μάσκα. Εκεί, εκτός από το νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενσωματωμενο σπλίτερ και αεροδυναμικά πτερύγια, βρίσκουμε τα φώτα LED της Mansory (ίδια με αυτά της Mansory Cabrera) και το νέο καπό με αεροδυναμικά κανάλια που έχουν επένδυση από ανθρακόνημα και θυμίζουν δέρμα ερπετού.

Στην οροφή προστέθηκαν δύο εισαγωγές που στέλνουν περισσότερο αέρα στο κεντρικά τοποθετημένο μοτέρ. Στο προφίλ βρίσκουμε επιπλέον εισαγωγές αέρα, πτερύγια και προεκτάσεις των μαρσπιέ. 

Πίσω η εικόνα είναι αντίστοιχη, με το νέο προφυλακτήρα να φιλοξενεί διαχύτη και περισσότερες εσοχές, τριπλές απολήξεις της εξάτμισης ανάμεσα στα φώτα και μια τεράστια σταθερή αεροτομή με κεντρικά τοποθετημένες βάσεις.

Ford GT Le Mansory

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford GT: Αναβαθμισμένο για το 2020 με περισσότερη δύναμη

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέες επενδύσεις από Alcantara, αρκετό ανθρακόνημα και επιγραφές Le Mansory σε διάφορα σημεία.

Εκτός από τις εκτενέστατες αισθητικές επεμβάσεις η Mansory έβαλε το χεράκι της και στα  μηχανικά μέρη του Ford GT. Χάρη σε νέο λογισμικό, ο twin-turbo V6 κινητήρας 3,5 λίτρων αποδίδει 710 PS και 840 Nm, επιτρέποντας τελική ταχύτητα 354 km/h. Παράλληλα, έχουμε σφυρήλατους τροχούς 21" που φορούν ελαστικά Continental Sport Contact 6.

Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε το κόστος του μοντέλου, όμως είναι σίγουρο πως μιλάμε για επταψήφιο νούμερο. Μένει να δούμε αν θα βρεθούν τρεις άνθρωποι αρκετά πρόθυμοι ώστε να θυσιάσουν τα σπάνια και ιδιαίτερα ποθητά Ford GT τους.