node/38503

To νέο VW Golf VIII με ζάντες 20" της ABT

Το σχέδιο τροχών Sport GR της ABT Sportsline γεμίζει τους θόλους του Golf όγδοης γενιάς.

Το Volkswagen Golf VIII μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και η ABT Sportsline δεν έχασε χρόνο αφού ήδη ξεκίνησε τις επεμβάσεις στο γερμανικό μοντέλο. Προτού λοιπόν βγάλει βελτιωτικά πακέτα για τις σπορ εκδόσεις GTI, GTD και GTE του νέου Golf, η ABT τοποθέτησε ένα σετ από ζάντες μεγάλης διαμέτρου στην έκδοση λανσαρίσματος First Edition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε το Motor1, βλέπουμε ένα μαύρο Golf VIII First Edition με ζάντες 20" της ABT που φορούν ελαστικά Continental διαστάσεων 235/30 R20. Το συγκεκριμένο σχέδιο με 10 ακτίνες ονομάζεται Sport GR και είναι διαθέσιμο σε μαύρη απόχρωση, ή με διχρωμία με κόστος σετ τα 5.099,99 €. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος προσφέρει επίσης ζάντες διαμέτρου 18" και 19" σε όλη τη γκάμα διαθέσιμων σχεδίων, για όσους δεν θέλουν να θυσιάσουν τόσο πολύ την άνεση του εργοστασιακού Golf.

Εκτός από τους νέους τροχούς, το μοντέλο εξοπλίζεται με χαμηλωμένα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 25-30 mm και είναι συμβατά με την ενεργή ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του Golf VIII.

Τι λέτε λοιπόν; Θα βάζατε στο δικό σας Golf τροχούς με τόσο μεγάλη διάμετρο ή θα προτιμούσατε κάτι πιο κοντά στον all-round χαρακτήρα του μοντέλου;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

node/39904

Πώς θα ήταν το Volkswagen Golf σε έκδοση pick-up;

Μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα μας δείχνει ένα υποθετικό VW Golf Alltrack με καρότσα!

Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν το Volkswagen Golf σε έκδοση pick-up;

Πριν από λίγες μέρες, η Volkswagen παρουσίασε επίσημα την πιο πρακτική και περιπετειώδη έκδοση Alltrack του Golf VIII, η οποία έδωσε έμπνευση στον σχεδιαστή Kleber Silva (KDesign AG) από τη Βραζιλία ώστε να δημιουργήσει ένα υποθετικό pick-up βασισμένο στο δημοφιλές μικρομεσαίο.

Το αγροτικό Golf, έχει ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ελαστικά πιο κατάληλα για κίνηση εκτός δρόμου, τετραγωνισμένους θόλους με πλαστικά προστατευτικά, μπάρες οροφής, διαφορετικά μαρσπιέ, μακρύτερο μεταξόνιο και φυσικά μια καρότσα στο πίσω μέρος. Παρόλα αυτά διατηρεί την πενταθέσια καμπίνα με τέσσερις πόρτες και ολόκληρη τη μάσκα από το Golf Alltrack που ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις Golf χάρη στο νέο προφυλακτήρα και τις ποδιές ενώ εξοπλίζεται και με σύστημα τετρακίνησης 4Motion.

Φυσικά, ένα Golf pick-up είναι εκτός των σχεδίων της Volkswagen οπότε μην περιμένετε να δείτε κάτι αντίστοιχο στο δρόμο - εκτός αν κάποιος επιδέξιος τεχνίτης αποφασίσει να κάνει μια αντίστοιχη μετατροπή.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εταιρείες βέβαια, είναι γεγονός πως τα pick-up βασισμένα σε αυτοφερόμενο σασί δεν έχουν εξαφανιστεί από το χάρτη, καθώς υπάρχει το FIAT Strada για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής ενώ η Ford ετοιμάζει ένα pick-up βασισμένο στο πλαίσιο των Focus/Kuga/Bronco Sport που θα ονομάζεται Maverick.

node/39896

Οι πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Volkswagen Golf VIII

Το νέο Golf έχει πλέον τρεις ήπιες υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid) και δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές ( plug-in hybrid). 

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Οι πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Volkswagen Golf VIII

Παράλληλα με το σταδιακό λανσάρισμα της οικογένειας μοντέλων ID, η Volkswagen εξοπλίζει την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της με προηγμένα υβριδικά συστήματα. 

Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά – mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen. Μαζί με το νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3, για το οποίο θα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας, η Volkswagen θέλει να αναδειχθεί στην κυρίαρχη μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία παγκοσμίως, αυτή των compact μοντέλων. 

Golf eTSI με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V της Volkswagen

Golf eTSI

Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS (110 kW), με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V (eTSI) της Volkswagen, παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, την άνοιξη. Η πιο μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με 110 PS (81 kW), συμπληρώνει τη γκάμα. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου αποδοτικοί και ισχυροί και χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική ώθηση προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
 
Δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα

Golf eHYBRID

Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.

hybr

Το Golf eHybrid αποδίδει 204 ίππους. Η ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως και τα 80 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Golf GTE

Το Golf GTE έχει σχεδιαστεί με στόχο τις πιο σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ για 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες - ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών - έως και 870 km με το e-Hybrid, έως 745 km με το Golf GTE.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.

Πολύ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του

golf

Μια σύγκριση μεταξύ του Golf eHybrid σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Golf Mk7, με ακριβώς την ίδια ισχύ, δείχνει πόσο οικονομικά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το νέο Golf eHybrid έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,2 lt/100 km κατά NEDC. Αυτό αντιστοιχεί σε 0,7 lt/100 km  μικρότερη κατανάλωση καυσίμου από το αντίστοιχο μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Η ηλεκτρική αυτονομία έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, πλέον στα 80 χιλιόμετρα σε σύγκριση με την προηγούμενη των 47 χιλιομέτρων. Η συνολική αυτονομία του νέου Golf eHybrid έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά στα 870 km σε σύγκριση με τα 760 km του Golf προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Golf 1.5 eTSI 150 ίππους διατίθεται ήδη από την έναρξη κυκλοφορίας του μοντέλου στην ελληνική αγορά ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένονται τόσο το Golf 1.0 eTSI με 110 ίππους όσο και το Golf eHybrid, με τις αντίστοιχες προτεινόμενες λιανικές τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα των μοντέλων. 

[Πηγή: VW]