Μετατροπές του Honda Civic Type R για χωμάτινα ράλι και για πίστα

Μετατροπές του Honda Civic Type R για χωμάτινα ράλι και για πίστα

Οι Ralph Hosier Engineering και Team Dynamics Motorsport βελτιώνουν το ιαπωνικό hot hatch.

Στα πλαίσια της ετήσιας διοργάνωσης 2019 SMMT Test Day που έλαβε χώρα στο Bedfordshire, οι ομάδες Ralph Hosier Engineering και Team Dynamics Motorsport παρουσίασαν δύο βελτιωμένα Honda Civic Type R με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα. Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι πως παρόλο που δεν υπάρχουν σχέδια από την Honda UK για παραγωγή των πρωτοτύπων, οι δύο ομάδες που τα κατασκεύασαν δήλωσαν πως θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αντίστοιχες μετατροπές σε Type R πελατών αν υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον.

Ralph Hosier Engineering

Ξεκινώντας από την πρόταση της Ralph Hosier Engineering, το Civic Type OveRland όπως ονομάζεται ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στο κιτ ανύψωσης 101mm, τις αγωνιστικές ζάντες και τα εκτός δρόμου ελαστικά 255/55 R18 της BF Goodrich. Εξωτερικά έχει επιλεχθεί η απόχρωση Championship White για το αμάξωμα και το ανασχεδιασμένο bodykit που περιλαμβάνει φαρδύτερους προφυλακτήρες, προεκτάσεις των φτερών και δύο επιπλέον ελαστικά στη θέση του πίσω παρμπρίζ ακριβώς πίσω από τη μεγάλη αεροτομή.

Έμπνευση για το OveRland αποτέλεσαν τα αγωνιστικά μοντέλα που τρέχουν σε Rally Raid και Safari, αλλά και τα οχήματα για περιπετειώδεις αποδράσεις εκτός δρόμου. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες το πρωτότυπο δεν είναι ακόμα έτοιμο, όμως σύμφωνα με την ομάδα θα ολοκληρωθεί σε περίπου ένα μήνα.

Honda Civic Type R by Team Dynamics Motorsport

 

Το δεύτερο πρωτότυπο κατασκευάστηκε από την Team Dynamics Motorsport με έδρα το Droitwich και αρκετή εμπειρία στους αγώνες BTCC. Οι τεχνικοί της ομάδας βελτίωσαν όλα τα μηχανικά μέρη του Type R με αλλαγές στον ECU (Superchips), το σύστημα εισαγωγής (ITG), το intercooler (PWR), τον καταλήτη (Dream) και την εξάτμιση (Scorpion). Όλες αυτές οι επεμβάσεις αύξησαν την απόδοση του κινητήρα VTEC Turbo 2,0 λίτρων στους 400 PS (+80 PS) και τα 500 Nm ροπής (+100 Nm).

Για να μεταφερθεί καλύτερα όλη αυτή η δύναμη στο δρόμο, το βελτιωμένο Type R εξοπλίστηκε με ελαφρύτερες ζάντες 19" Pro-Race, ελαστικά Dunlop DZ03G, ελατήρια της Eibach Pro, σωληνάκια φρένων της Goodridge από ανοξείδωτο ατσάλι, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και άλλους πίσω βραχίονες που επιτρέπουν τη ρύθμιση της γωνίας κάμπερ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube