Κορυφαίο resto-modded: Chevrolet Camaro '69 με 511 άλογα

Κορυφαίο resto-modded: Chevrolet Camaro '69 με 511 άλογα

H Classic Recreations μέσω του τμήματός της CR Supercars παρουσίασε στο SEMA Show 2015, στο Las Vegas, τη θηριώδη CR1.

H Classic Recreations χρησιμοποίησε για βάση μια Chevrolet Camaro 1969, προχωρώντας όμως σε μια «βαριά αποκατάσταση», τοποθετώντας πάνελ της Dynacorn Classic Bodies, σε συνδυασμό με μάσκα και πίσω σπόιλερ σχεδιασμένα από τη CR Supercars.

Η Eddie Motorsports ήταν η υπεύθυνη για τους «μεντεσέδες» του καπό, τα χερούλια και τα μονοκόμματα πλαίσια των πίσω φαναριών, ενώ τη ματ μπλε μεταλλική βαφή επιμελήθηκε η BASF Automotive Refinish με Glasurit.

Το στοκ μοτέρ ξηλώθηκε από το μηχανοστάσιο και αντικαταστάθηκε από ένα ατμοσφαιρικό 7λιτρο V8 LS7 με 511 άλογα. Φυσικά η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς, αλλά πλέον με ένα 6άρι χειροκίνητο σασμάν Tremec TR6060 που συνδυάζεται στάνταρ και αποκλειστικά με τον LS7. Να θυμίσουμε ότι το ίδιο μοτέρ φοράει η σύγχρονη Chevrolet Camaro Z/28.

H Chevrolet Camaro CR1 μπορεί απ’ έξω να φαίνεται ρετρό, αλλά τα εντόσθια κάτω από τις λαμαρίνες της Dynacorn αποτελούνται από σύγχρονα εξαρτήματα, ανταλλακτικά και συστήματα. Όπως για παράδειγμα η σωληνωτή εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και η πίσω με τους τέσσερις συνδέσμους με ρυθμιζόμενα coilovers και στους δύο άξονες. Το αυτοκίνητο πατά σε 18άρες ζάντες Forgeline με λάστιχα BFGoodrich Rival, σε 275/35 R18 εμπρός και 335/30 R18 πίσω. Τη επιβράδυνση αυτή της Camaro έχουν αναλάβει 6πίστονες δαγκάνες που «δαγκώνουν» δισκόπλακες των 355,6 mm (14”).

Δυστυχώς φωτογραφία του εσωτερικού ακόμα και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμη, αλλά η CR Supercars λέει ότι υπάρχει κλωβός ασφαλείας οκτώ σημείων, μπάκετ Procar Evolution και τιμόνι με δερμάτινη επένδυση από τη Flaming River. Τα νέα όργανα στο ταμπλό ανέλαβε να τα τοποθετήσει η Classic Instruments, με το κοντέρ  να τερματίζει στα 320 km/h ή, τέλος πάντων, στα 200 mph, αφήνοντας σαφές υπονοούμενο για τις δυνατότητες αυτής της Camero CR1.  

[Πηγή Classic Recreations]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube