node/37903

Η ABT βελτιώνει το Volkswagen Multivan T6.1

Το δημοφιλές επιβατικό βαν με ζάντες 20" και ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI.

Η ABT ανακοίνωσε βελτιωτικό πακέτο για το πρόσφατα ανανεωμένο Volkswagen Multivan T6.1 που περιλαμβάνει περισσότερη δύναμη, σπορ ανάρτηση και μεγαλύτερους τροχούς για το δημοφιλές επιβατικό βαν.

Ξεκινώντας από τον πετρελαιοκινητήρα, ο 2.0 TDI αποδίδει 180 PS (+30 PS) και 400 Nm (+60 Nm) ροπής χάρη στο ABT Engine Control (AEC). Σύντομα η ABT θα βελτιώσει και την ισχυρότερη έκδοση του 2.0 TDI με 226 PS (+27 PS) και 490 Nm (+40 Nm). Να θυμίσουμε πως και οι δύο εκδόσεις του μοτέρ μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο κιβώτιο DSG και το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.

Η σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα ελατήρια Bilstein Height Adjustable Suspension Kit βελτιώνει την οδική συμπεριφορά του Multivan, όσο αυτό είναι δυνατό δεδομένων των διαστάσεων και του χαρακτήρα του. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί μεταξύ 40 mm και 70 mm ανάλογα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη, ενώ σύντομα η εταιρεία θα προσφέρει και την επιλογή δικών της ελατηρίων (ABT Suspension Springs).

Αισθητικά, η ABT δεν πείραξε το φρεσκαρισμένο αμάξωμα που ξεχωρίζει από τη νέα γρίλια και τα σύγχρονα φώτα με γραφικά LED. Η μόνη επέμβαση της εταιρείας αφορά τους τροχούς, με την επιλογή ανάμεσα στα σχέδια ABT DR 19" σε απόχρωση mystic black και ABT GR 20" σε matt black ή glossy black.

node/39896

Οι πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Volkswagen Golf VIII

Το νέο Golf έχει πλέον τρεις ήπιες υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid) και δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές ( plug-in hybrid). 

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Οι πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Volkswagen Golf VIII

Παράλληλα με το σταδιακό λανσάρισμα της οικογένειας μοντέλων ID, η Volkswagen εξοπλίζει την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της με προηγμένα υβριδικά συστήματα. 

Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά – mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen. Μαζί με το νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3, για το οποίο θα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας, η Volkswagen θέλει να αναδειχθεί στην κυρίαρχη μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία παγκοσμίως, αυτή των compact μοντέλων. 

Golf eTSI με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V της Volkswagen

Golf eTSI

Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS (110 kW), με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V (eTSI) της Volkswagen, παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, την άνοιξη. Η πιο μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με 110 PS (81 kW), συμπληρώνει τη γκάμα. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου αποδοτικοί και ισχυροί και χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική ώθηση προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
 
Δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα

Golf eHYBRID

Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.

hybr

Το Golf eHybrid αποδίδει 204 ίππους. Η ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως και τα 80 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Golf GTE

Το Golf GTE έχει σχεδιαστεί με στόχο τις πιο σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ για 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες - ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών - έως και 870 km με το e-Hybrid, έως 745 km με το Golf GTE.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.

Πολύ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του

golf

Μια σύγκριση μεταξύ του Golf eHybrid σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Golf Mk7, με ακριβώς την ίδια ισχύ, δείχνει πόσο οικονομικά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το νέο Golf eHybrid έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,2 lt/100 km κατά NEDC. Αυτό αντιστοιχεί σε 0,7 lt/100 km  μικρότερη κατανάλωση καυσίμου από το αντίστοιχο μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Η ηλεκτρική αυτονομία έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, πλέον στα 80 χιλιόμετρα σε σύγκριση με την προηγούμενη των 47 χιλιομέτρων. Η συνολική αυτονομία του νέου Golf eHybrid έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά στα 870 km σε σύγκριση με τα 760 km του Golf προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Golf 1.5 eTSI 150 ίππους διατίθεται ήδη από την έναρξη κυκλοφορίας του μοντέλου στην ελληνική αγορά ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένονται τόσο το Golf 1.0 eTSI με 110 ίππους όσο και το Golf eHybrid, με τις αντίστοιχες προτεινόμενες λιανικές τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα των μοντέλων. 

[Πηγή: VW]

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS