node/36173

Η ABT βελτιώνει το Škoda Kodiaq RS

Το ταχύτερο SUV της Škoda γίνεται ακόμα ισχυρότερο.

Η ABT Sportsline γνωστή για τις βελτιώσεις των μοντέλων του Volkswagen Group έστρεψε την προσοχή της στο Škoda Kodiaq RS, την έκδοση επιδόσεων του δημοφιλούς επταθέσιου SUV από την Τσεχία.

Εξωτερικά, η σπορ εμφάνιση του μοντέλου ενισχύεται από τους τροχούς της ABT. Ολόκληρη η γκάμα από σχέδια της εταιρείας (DR, ER-C, FR και GR) είναι διαθέσιμη σε διάμετρο από 18" έως 21". Επιπλέον, η ABT προσφέρει χαμηλωμένη ανάρτηση που βελτιώνει το κράτημα αλλά και την παρουσία του μοντέλου στο δρόμο.

Skoda Kodiaq RS by ABT

Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI αποδίδει πλέον 270 PS (+30 PS) και 540 Nm (+40 Nm) ροπής χάρη στο ABT Engine Control (AEC) και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8" δηλαδή 0,2" πιο γρήγορα σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως σε εργοστασιακή μορφή, το Škoda Kodiaq RS έχει σημειώσει χρόνο 9:29.84 στην πίστα του Nürburgring, ο οποίος αποτελεί ρεκόρ για επταθέσιο SUV παραγωγής.

Εκτός από το Kodiaq RS, η ABT προσφέρει βελτιωτικά πακέτα για τα Kodiaq με τον 2.0 TSI (216 PS και 360 Nm) και τον 2.0 TDI (220 PS και 440 Nm).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η ABT βελτιώνει το SEAT Tarraco

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]

node/39011

Το Ford Focus σε έκδοση Speedster; [video]

Η πιο σπορ έκδοση του μικρομεσαίου χωρίς οροφή με διθέσια καμπίνα.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Το Ford Focus σε έκδοση Speedster; [video]

Το εργαστήριο Ford Market από τη Ρωσία, γνωστό από την πρόσφατη μετατροπή του Focus MK3 σε εκτός δρόμου θηρίο, είχε μια ακόμη ευφάνταστη ιδέα για project - ένα Ford Focus MK4 Speedster!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το ιδανικό Ford Focus για να πάρεις τα βουνά [video]

Μπορεί η ιδέα να ταίριαζε περισσότερο σε ψηφιακό rendering, όμως οι Ρώσοι τεχνίτες και μηχανικοί το υλοποίησαν σε ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο. 

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το αμάξωμα του Focus είναι σχεδόν αγνώριστο, καθώς πέρα από τα φώτα, τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες ST-Line, όλα τα υπόλοιπα έχουν υποστεί εκτενέστατες μετατροπές. Το παρμπρίζ και η οροφή έχουν αφαιρεθεί εντελώς, αφήνοντας ακάλυπτη την πλέον διθέσια καμπίνα. Οι πόρτες και οι χειρολαβές έχουν εξαφανιστεί ενισχύοντας το καθαρό και μυώδες look του προφίλ, με τους επιβάτες να εισέρχονται με ... άλμα.

Ford Focus Speedster

Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το τιμόνι προέρχονται από το προηγούμενο Focus MK3. Πίσω από τα προσκέφαλα των bucket καθισμάτων, δύο τόξα σβήνουν αεροδυναμικά μέχρι την ουρά προστατεύοντας τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής και χαρίζοντας στο Focus μια πιο πειστική εμφάνιση speedster.

Δε γνωρίζουμε τον κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το καπό του Focus Speedster, όμως αν μπορούσαμε να επιλέξουμε θα προτείναμε τον 2.3 EcoBoost με απόδοση 280 PS του κορυφαίου από πλευράς επιδόσεων Focus ST. Πάντως αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες και τα βίντεο, οι Ρώσοι έχουν εξοπλίσει το μοναδικό μοντέλο με χαμηλωμένη ανάρτηση και πεντάκτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Focus ST [video]

 

[Πηγή: Ford Market μέσω Autoevolution]