node/36173

Η ABT βελτιώνει το Škoda Kodiaq RS

Το ταχύτερο SUV της Škoda γίνεται ακόμα ισχυρότερο.

Η ABT Sportsline γνωστή για τις βελτιώσεις των μοντέλων του Volkswagen Group έστρεψε την προσοχή της στο Škoda Kodiaq RS, την έκδοση επιδόσεων του δημοφιλούς επταθέσιου SUV από την Τσεχία.

Εξωτερικά, η σπορ εμφάνιση του μοντέλου ενισχύεται από τους τροχούς της ABT. Ολόκληρη η γκάμα από σχέδια της εταιρείας (DR, ER-C, FR και GR) είναι διαθέσιμη σε διάμετρο από 18" έως 21". Επιπλέον, η ABT προσφέρει χαμηλωμένη ανάρτηση που βελτιώνει το κράτημα αλλά και την παρουσία του μοντέλου στο δρόμο.

Skoda Kodiaq RS by ABT

Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI αποδίδει πλέον 270 PS (+30 PS) και 540 Nm (+40 Nm) ροπής χάρη στο ABT Engine Control (AEC) και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8" δηλαδή 0,2" πιο γρήγορα σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως σε εργοστασιακή μορφή, το Škoda Kodiaq RS έχει σημειώσει χρόνο 9:29.84 στην πίστα του Nürburgring, ο οποίος αποτελεί ρεκόρ για επταθέσιο SUV παραγωγής.

Εκτός από το Kodiaq RS, η ABT προσφέρει βελτιωτικά πακέτα για τα Kodiaq με τον 2.0 TSI (216 PS και 360 Nm) και τον 2.0 TDI (220 PS και 440 Nm).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η ABT βελτιώνει το SEAT Tarraco

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS
node/39863
Škoda Kodiaq RS

Οι εκπομπές ρύπων «έφαγαν» το Škoda Kodiaq RS

Η Škoda θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή του Kodiaq RS, το οποίο δεν θα παραμείνει στον κατάλογο για πολύ. Οι ρύποι του είναι πολύ υψηλοί στην όλο και πιο περιοριστική ευρωπαϊκή αγορά.

Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Οι εκπομπές ρύπων «έφαγαν» το Škoda Kodiaq RS

Με 207 g/km στον κύκλο WLTP, δεν μπορούμε να πούμε ότι το Škoda Kodiaq RS βρίσκεται σε ευνοϊκό επίπεδο CO2 όσον αφορά τη φορολογία σε κάποιες χώρες και τα τέλη κυκλοφορία στη δική μας. Και με μια βασική τιμή ήδη αλμυρή, από €52.900 στην Ελλάδα, το μάλους στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές φέρνει αυτό το ισχυρότερο ντίζελ SUV της Škoda σε δυσμενή εμπορική θέση. 

Έτσι, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα, η τσεχική εταιρεία θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή του 7θέσιου οικογενειακού SUV της, ενώ δήλωσε ότι θα υπάρξουν περαιτέρω προσαρμογές στην υπόλοιπη γκάμα του Kodiaq από το επόμενο έτος.

Προφανώς, ορισμένοι κινητήρες θα μπορούσαν να εξαφανιστούν με τη σειρά τους από τους καταλόγους, αλλά η προσθήκη ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού Kodiaq φαίνεται να αποκλείεται από τον εκπρόσωπο της φίρμας.

Škoda Kodiaq RS

Βέβαια, ο θάνατος του Kodiaq RS θα μπορούσε να μην είναι οριστικός εάν είχε βρεθεί τεχνική λύση για τη μείωση των εκπομπών του. Αλλά χωρίς εξυβριδισμό και μάλιστα σε επαναφορτιζόμενη διαμόρφωση, θα ήταν περίπλοκο. Ο κατασκευαστής θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επωφεληθεί λογικά από την ανανέωση του μεγάλου του SUV για να φέρει και μια αναμενόμενη φρεσκάδα, η οποία ειρήσθω εν παρόδω έχει καθυστερήσει, καθώς το Kodiaq παραμένει αναλλοίωτο από το λανσάρισμά του, το 2016. 

Έτσι, αναμένουμε κάτι νέο και μάλιστα γρήγορα σε αυτό το μοντέλο, πιθανόν τους προσεχείς μήνες, ειδικά τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος στην κατηγορία. Ωστόσο, το Kodiaq βαστάει γερά στην ευρωπαϊκή πιάτσα, κρατώντας την τέταρτη θέση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις, έχοντας εμπρός του από τους μαζικούς κατασκευαστές μόνο την Toyota με το RAV4. 

Αντίστοιχα στην Ελλάδα κατέχει την πέμπτη θέση στην κατηγορία των D-SUV, όπου στους μαζικούς κατασκευαστές βρίσκεται πίσω από το κυρίαρχο Nissan X-Trail (και της D κατηγορίας γενικά) και το Toyota RAV4.