Hyundai i20 Active by Kleber Silva
node/39734

Το Hyundai i20 ψηλώνει σε Active

Η Hyundai λανσάρισε τον περασμένο Φεβρουάριο τη νέα γενιά του σουπερμίνι i20. Και για να προκύψει η ψηλωμένη παραλλαγή του, δεν χρειάστηκε παρά ένας γραφίστας κι ένα «όραμα».

Η συνταγή δεν είναι πρωτόφαντη για το i20. Η Hyundai λανσάρισε εμπορικά το i20 Active το 2016 –πρώτη παρουσία στην ΙΑΑ 2015. Η ιδέα ήταν να αναμειχθούν τα γονίδια ενός κλασικού σουπερμίνι με αυτά του crossover. 

Μια παραλλαγή που τότε μέχρι τότε είχαμε δει ήδη με το Volkswagen Cross Polo στο οικονομικό άνω άκρο της κατηγορίας και το Dacia Sandero στην οικονομική πλευρά. Φέτος λοιπόν, που η γκάμα της κορεατικής εταιρείας ανανεώθηκε στα μικρά αυτοκίνητα με την άφιξη του νέου Hyundai i20, ο γραφίστας Kleber Silva εμπνεύστηκε για να φιλοτεχνήσει την εκσυγχρονισμένη έκδοση ψηλωμένου σουπερμίνι.

Δείτε την παρουσίαση του νέο Hyundai i20 στο επίσημο site της αντιπροσωπείας, εδώ...  

Το σχέδιο του Silva, χωρίς αυτό να αποτελεί έκπληξη, πατάει πάνω στις στουντιακές εικόνες του Κορεάτη κατασκευαστή, καθώς είναι και οι πιο βολικές για ψηφιακή επεξεργασία. Ο Βραζιλιάνος γραφίστας προσέθεσε στο i20 έναν πιο «ανδροπρεπή» προφυλακτήρα με ποδιά-γλίστρα, τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ανάγλυφο πίσω προφυλακτήρα επίσης με γλίστρα και φυσικά μερικούς πόντους παραπάνω ύψος από το έδαφος. Το παράδοξο είναι ότι ο Kleber Silva έκρινε ότι δεν είναι απαραίτητες οι ράγες οροφής σε ένα i20 Active –ή τις ξέχασε…

Hyundai i20 Active by Kleber Silva

Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη, να πούμε ότι το παλιό Hyundai i20 Active σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο φορούσε σπέσιαλ bodykit, προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής και καθόταν δύο πόντους ψηλότερα. Κάτω από το καπό, πέρα από τον γνωστό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.4 των 100 ίππων και τον επίσης γνωστό 1.4 τουρμποντίζελ των 90 ίππων. Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων περιελάμβανε επιπλέον τον νέο τότε 3κύλινδρο τούρμπο 1.0 T-GDI με άμεσο ψεκασμό βενζίνης που απέδιδε 100 PS στην πιο οικονομική και 120 PS στην πιο σπορ εκδοχή του.

node/39919

Aνανεωμένο Hyundai i30 N: Πρώτες φωτογραφίες

Το i30 N αποκτά φρεσκαρισμένη εμφάνιση και την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Hyundai.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aνανεωμένο Hyundai i30 N: Πρώτες φωτογραφίες

Ακολουθώντας την ανανεωμένη γκάμα i30 που παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους, η Hyundai δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου i30 N το οποίο φρεσκάρεται αισθητικά και αναβαθμίζεται τεχνολογικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία στην κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch. Να θυμίσουμε πως το σημερινό i30 N έκανε πρεμιέρα το 2017 εγκαινιάζοντας το τμήμα N Performance της Hyundai.

Όπως είχαμε προβλέψει με τα δικά μας renderings πριν από πέντε μήνες, το μοντέλο απέκτησε νέα φαρδύτερη γρίλια, πιο μοντέρνα γραφικά LED στα εμπρός και τα πίσω φώτα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες στα πρότυπα του i30 N Line με κόκκινες λεπτομέρειες, νέους σφυρήλατους τροχούς 19" που συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά 14 kg (!) και μεγαλύτερης διαμέτρου απολήξεις της εξάτμισης στο διαχύτη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai i30 [video]

hyundai_i30_n_facelift_tease

Κάτω από το καπό το πιο πιθανό είναι να παραμείνει ο γνωστός 2.0 Turbo-GDi με απόδοση 275 PS και 353 Nm (έως 378 Nm σε λειτουργία overboost). Η μεγάλη αλλαγή θα έρθει στη μετάδοση, καθώς εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων θα έχουμε και την επιλογή του νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων διπλόυ συμπλέκτη (N DCT) με paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι. το οποίο διατίθεται ήδη στο συγγενικό και πρόσφατα ανανεωμένο Hyundai Veloster N.

Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ παραμένει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με σπορ ρύθμιση (πιθανότατα αναβαθμισμένη).

Hyundai i30 N Line
Το εσωτερικό της έκδοσης N Line δεν έχει τα γαλάζια πλήκτρα N στο τιμόνι όπως το κορυφαίο i30 N.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο θα αποκτήσει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας η οποία θα ενσωματώνει το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέα θήκη με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone και νέα οθόνη 7" στο μέσο του ανασχεδιασμένου πίνακα οργάνων. Το τιμόνι θα διατηρεί τα γνωστά πλήκτρα αλλαγής λειτουργίας οδήγησης ενώ παρών θα δηλώνει και ο σπορ επιλογέας ταχυτήτων με το έμβλημα N.

Τέλος, η τεχνολογική αναβάθμιση θα περιλαμβάνει και το πλουσιότερο πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Hyundai SmartSense με την προσθήκη των Lane Following Assist (LFA) που διατηρεί το όχημα στο μέσο της λωρίδας, Rear Collision-avoidance Assist (RCA) που φρενάρει αυτόματα αποφεύγοντας πιθανές συγκρούσεις κατά την όπισθεν και Leading vehicle Departure Alert (LVDA) που προειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα ξεκινήσει στο φανάρι. Παράλληλα, θα διατηρηθούν τα Front Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) και Lane Keeping Assist (LKA).

node/39913

Επίσημο: Νέο Hyundai Tucson [video]

Το Hyundai Tucson στην τέταρτη γενιά του, επιστρέφει δυναμικά στην ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Hyundai Tucson [video]

Η Hyundai παρουσίασε σήμερα την ολοκαίνουρια, τέταρτη γενιά Tucson, η οποία συνδυάζει φουτουριστικό σχεδιασμό, πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας, εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων και ευρύχωρη καμπίνα.

Το Tucson είναι το πιο εμπορικό SUV της Hyundai με 7 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο (1,4 εκατομμύρια στην Ευρώπη) από το 2004 μέχρι σήμερα.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, νέο C-SUV ενσωματώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Sensuous Sportiness και πιο συγκεκριμένα το θέμα Parametric Dynamics, στα πρότυπα του Vision T Concept (2019). Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η νέα γρίλια με γεωμετρικά στοιχεία parametric jewels τα οποία ενσωματώνουν φώτα LED. Επιπλέον προβολείς βρίσκουμε στις μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ μια ακόμα φαρδιά κεντρική εισαγωγή βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, πάνω από την ποδιά.

Hyundai Tucson

Στο προφίλ η Hyundai διατήρησε τις δυναμικές γραμμές του πρωτοτύπου με τις επιφάνειες στα φουσκωμένα φτερά να τονίζουν τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών και να δημιουργούν ένα μυώδες look.

Πίσω βρίσκουμε τρισδιάστατα φώτα LED που ενώνονται μεταξύ τους, παρμπρίζ με έντονη κλίση που πλαισιώνεται από αλουμινένιο διακοσμητικό, υαλοκαθαριστήρα κρυμμένο κάτω από την αεροτομή και προστατευτική ποδιά με look αλουμινίου που παραπέμπει σε διαχύτη και ενσωματώνει διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το νέο Tucson θα είναι διαθέσιμο σε 9 εξωτερικές αποχρώσεις με προαιρετική διχρωμία (οροφή σε Phantom Black ή Dark Knight). Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα σχέδια τροχών 17", 18" ή 19" που φορούν ελαστικά Continental ή Michelin.

Hyundai Tucson

Το νέο Tucson έχει μήκος 4.500 mm (+20 mm), πλάτος 1.865 mm (+15 mm), ύψος 1.650 mm (+5 mm) και μεταξόνιο 2.680 mm (+10 mm).

Οι ελαφρώς αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις οδήγησαν σε πιο ευρύχωρη καμπίνα με αυξημένο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών που πλέον φτάνει τα 996 mm (+26 mm). Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από 546 έως 620 λίτρα ανάλογα με την έκδοση (+33 έως +107 λίτρα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) και φτάνει έως και 1.799 λίτρα με αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων

Hyundai Tucson

Το ταμπλό έχει συμμετρική σχεδίαση με μεταλλικά στοιχεία που μοιάζουν με προέκταση των αεραγωγών να διατρέχουν ολόκληρο το μήκος του και να συνεχίζουν στις πόρτες.

Πίσω από το νέο τιμόνι της Hyundai με τέσσερις ακτίνες και ενσωματωμένα πλήκτρα, βρίσκουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" που αλλάζει απόχρωση ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης. Η κεντρική κονσόλα αφής περιλαμβάνει οθόνη 10,25" με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Bluelink (υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto), και χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό. Το ψηλό κεντρικό τούνελ ενσωματώνει πρακτικούς αποθηκευτικούς χωρους, δύο ποτηροθήκες και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Σύμφωνα με τη Hyundai τα υλικά είναι υψηλής ποιότητας και μαλακά στην αφή για μια premium αίσθηση. Για τις υφασμάτινες ή τις δερμάτινες επενδύσεις της καμπίνας υπάρχουν οι επιλογές μαύρης απόχρωσης, διχρωμίας με μαύρο ή γκρι και μπεζ, και γαλαζοπράσσινο (teal).

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία του εξοπλισμού είναι ο τριζωνικός κλιματισμός με κρυφούς αεραγωγούς Multi-Air Mode, τα κλιματιζόμενα καθίσματα εμπρός, τα θερμαινόμενα καθίσματα πίσω, το premium ηχοσύστημα της KRELL και ο ambient εσωτερικός φωτισμός με 64 διαφορετικές αποχρώσεις και 10 επίπεδα φωτεινότητας.

 

Σημαντικά εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας, με την Hyundai να περηφανεύεται για το πλουσιότερο πακέτω συστημάτων υποβοήθησης της κατηγορίας. Το νέο Tucson έρχεται με 7 αερόσακους (συμπεριλαμβανομένου και μεσαίου αερόσακου) και τα παρακάτω συστήματα που ανήκουν στο πακέτο Hyundai SmartSense: Forward Collision-Avoidance Assist (FCA with car, pedestrian and cyclist protection), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), Highway Driving Assist (HDA) 1.5, Navigation-based Smart Cruise Control Curve (NSCC-C), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Blind Spot-Collision Warning (BCW), Blind-spot Collision Avoidance Assist (BCA), Safe Exit Warning (SEW), Remote Smart Parking Assist (RSPA) για το υβριδικό και το plug-in hybrid, Surround View Monitor (SVM), Blind View Monitor (BVM), Rear Occupant Alert (ROA), Lane Following Assist (LFA), Lane Keeping Assist (LKA), Driver Attention Warning (DAW), Rear Cross Traffic Collision Warning (RCCW), Rear Cross-traffic Collision-avoidance Assist (RCCA) και High Beam Assist (HBA).

Hyundai Tucson

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα παρακάτω σύνολα:

  • βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream με 150 PS και 250 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.
  • πετρελαιοκινητήρας 1.6 CRDi Smartstream με 115 PS και 280 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
  • ήπια υβριδικός βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream με 150 PS και 250 Nm. Συνδυάζεται με το κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (6iMT) ή με το αυτόματο διπλόυ συμπλέκτη (7DCT) τα οποία στέλνουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
  • ήπια υβριδικός βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream με 180 PS και 265 Nm. Συνδυάζεται με το κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (6iMT) που στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ή με το αυτόματο διπλόυ συμπλέκτη (7DCT) και τετρακίνηση.
  • ήπια υβριδικός πετρελαιοκινητήρας 1.6 CRDi Smartstream με 136 PS και 280 Nm / 320 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη (7DCT) και κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.
  • υβριδική έκδοση με τον 1.6 T-GDI, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW και μπαταρία 1,49 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 230 PS και τα 265 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8" (8,3") και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h.
  • plug-in hybrid με τον 1.6 T-GDI και συνδυαστική απόδοση 265 PS (έρχεται το 2021).

Η τετρακίνηση HTRAC συνδυάζεται στις υβριδικές και αυτόματες εκδόσεις με το σύστημα Terrain Mode με λειτουργίες Mud, Sand and Snow για καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

Η Hyundai προσφέρει δύο διαφορετικές αναρτήσεις για το Tucson οι οποίες εξελίχθηκαν στο Nürburgring και στο οδικό δίκτυο της Ευρώπης. Εκτός από τη συμβατική ανάρτηση με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμων πίσω, υπάρχει και ενεργή ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (ECS) και λειτουργίες Normal, Eco και Sport. Νέα είναι και η ρύθμιση του τιμονιού (R-MDPS) με πιο κοφτερή αίσθηση στη λειτουργία οδήγησης Sport.

Το νέο Tucson θα παράγεται στο εργοστάσιο Nošovice της Τσεχίας, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν προς το τέλος του 2020. Η έκδοση plug-in hybrid και το σπορ επίπεδο εξοπλισμού N Line θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2021.

[Πηγή: Hyundai]