node/35463

Hennessey Maximus: Ένα Jeep Gladiator με 1.000 PS

Με βελτιωμένο V8 6,2 λίτρων από το Dodge Challenger Hellcat.

Ο βελτιωτικός οίκος Hennessey Performance από το Τέξας παρουσίασε το ισχυρότερο Jeep Gladiator στον κόσμο με το όνομα Maximus 1000, το οποίο θα διατεθεί σε περιορισμένη παραγωγή 24 μονάδων έναντι  $200.000 (περίπου €180.000)

Στόχος του John Hennessey ήταν να φτιάξει το απόλυτο Jeep Gladiator και αν κρίνουμε από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Maximus το πέτυχε και με το παραπάνω.

Maximus

Κάτω από το καπό της μακριάς έκδοσης pickup του Jeep Wrangler βρίσκεται ο γνωστός supercharged V8 κινητήρας 6,2 λίτρων του Dodge Challenger Hellcat, ο οποίος χάρη στο βελτιωτικό πακέτο HPE1000 αποδίδει 1.000 PS και 1.265 Nm ροπής! Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που στέλνει όλη αυτή τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ρύθμιση του ECU, ψυγείο, σύστημα έκχυσης καυσίμου και εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι.

Εξωτερικά, το Maximus ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Gladiator χάρη στους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα φώτα LED, τις ζάντες 20" της Hennessey που φορούν εκτός δρόμου ελαστικά BFG KD 20" και το κιτ ανύψωσης της ανάρτησης κατά 6" (152 mm). Στο εσωτερικό βρίσκουμε δερμάτινες επενδύσεις με τα εμβλήματα της Hennessey και το όνομα Maximus ραμμένο στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Η παραγωγή του Maximus θα ξεκινήσει τον Ιούλιο με ρυθμό δύο αυτοκινήτων ανά μήνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέο Jeep Gladiator [video]

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]

node/39011

Το Ford Focus σε έκδοση Speedster; [video]

Η πιο σπορ έκδοση του μικρομεσαίου χωρίς οροφή με διθέσια καμπίνα.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Το Ford Focus σε έκδοση Speedster; [video]

Το εργαστήριο Ford Market από τη Ρωσία, γνωστό από την πρόσφατη μετατροπή του Focus MK3 σε εκτός δρόμου θηρίο, είχε μια ακόμη ευφάνταστη ιδέα για project - ένα Ford Focus MK4 Speedster!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το ιδανικό Ford Focus για να πάρεις τα βουνά [video]

Μπορεί η ιδέα να ταίριαζε περισσότερο σε ψηφιακό rendering, όμως οι Ρώσοι τεχνίτες και μηχανικοί το υλοποίησαν σε ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο. 

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το αμάξωμα του Focus είναι σχεδόν αγνώριστο, καθώς πέρα από τα φώτα, τους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες ST-Line, όλα τα υπόλοιπα έχουν υποστεί εκτενέστατες μετατροπές. Το παρμπρίζ και η οροφή έχουν αφαιρεθεί εντελώς, αφήνοντας ακάλυπτη την πλέον διθέσια καμπίνα. Οι πόρτες και οι χειρολαβές έχουν εξαφανιστεί ενισχύοντας το καθαρό και μυώδες look του προφίλ, με τους επιβάτες να εισέρχονται με ... άλμα.

Ford Focus Speedster

Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το τιμόνι προέρχονται από το προηγούμενο Focus MK3. Πίσω από τα προσκέφαλα των bucket καθισμάτων, δύο τόξα σβήνουν αεροδυναμικά μέχρι την ουρά προστατεύοντας τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής και χαρίζοντας στο Focus μια πιο πειστική εμφάνιση speedster.

Δε γνωρίζουμε τον κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το καπό του Focus Speedster, όμως αν μπορούσαμε να επιλέξουμε θα προτείναμε τον 2.3 EcoBoost με απόδοση 280 PS του κορυφαίου από πλευράς επιδόσεων Focus ST. Πάντως αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες και τα βίντεο, οι Ρώσοι έχουν εξοπλίσει το μοναδικό μοντέλο με χαμηλωμένη ανάρτηση και πεντάκτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Focus ST [video]

 

[Πηγή: Ford Market μέσω Autoevolution]