Lancia Delta SUV by Kleber Silva
node/39202

H Lancia Delta γίνεται SUV!

Η συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles με το Groupe PSA γεννά απρόσμενα όνειρα. Μια ανεπίσημη εικονική απόδοση αλά SUV της Lancia Delta ΙΙΙ είναι ένα από αυτά.

Για βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει! Λέει τώρα, η συγχώνευση του Groupe PSA με την FCA να επέτρεπε στη Lancia να λανσάρει μια ψηλωμένη Delta. Εάν η δημιουργικότητα που επιτρέπει η φαντασία σας για μια τέτοια άσκηση δεν φτάνει εκεί, ο Βραζιλιάνος καλλιτέχνης Kleber Silva μας δίνει μια ιδέα με αυτές τις ρετουσαρισμένες εικόνες.

Το πρότζεκτ του δανείζεται -οποία έκπληξη!- πολλά στοιχεία από τις επίσημες φωτογραφίες του ιταλικού κόμπακτ χάτσμπακ. Ούτως ή άλλως, η νέο-ρετρό Lancia τρίτης γενιάς (2008-2014) δεν αντιμετωπίζει την κλασική αισθητική γήρανση των τυπικών μοντέλων, ενώ απ’ ό,τι βλέπουμε ενσωματώνει ή καλύτερα ο Silva ενσωμάτωσε μπόλικα στοιχεία του Peugeot 3008. Και με το απαραίτητο γέμισμα των θόλων με μπόλικη ζάντα, για να γίνει αυτή ανάλογη με το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Lancia Delta SUV by Kleber Silva

Η Lancia προφανώς και είναι απίθανο να παρουσιάσει ένα τέτοιο μοντέλο -τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον. Το εικονικό μήνυμα του Kleber Silva αφορά στην πραγματικότητα τις μελλοντικές συνέργειες μεταξύ του γαλλικού και του ιταλο-αμερικανικού ομίλου. Μόλις ολοκληρωθεί η συγχώνευση, οι δυο τους θα είναι σε θέση να μοιράζονται εργοστάσια και τεχνολογίες, πλατφόρμες και κινητήρες. Οικονομία κλίμακας απαραίτητη σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα δαπανηρά στην εξέλιξη και στην παραγωγή τους.

node/39916

PSA και FIAT επανεξετάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσης

Ο κορονοϊός άλλαξε τη χρηματιστηριακή αξία των εταιρειών, με την PSA και τη FIAT να συμφωνούν σε χρηματοοικονομικές προσαρμογές για να διασφαλίσουν τη συγχώνευση μεταξύ ίσων.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

PSA και FIAT επανεξετάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσης

Η PSA και η FIAT αλλάζουν το προγαμιαίο συμφωνητικό τους στο οποίο κατέληξαν στο τέλος του 2019. Έκτοτε όμως μας προέκυψε ο κορονοϊός. Βέβαια, ο Covid-19 δεν αμφισβήτησε την επιθυμία των δύο ομίλων για συγχώνευση. Αντιθέτως, καθώς τα δύο μέρη έχουν κατανοήσει σαφώς την ευεργετική επενέργεια της από κοινού πορείας, κατανοούν επίσης πόσο μεγαλύτερη σημασία αποκτά εν μέσω πανδημίας, ως εκ τούτου και οικονομικής κρίσης.

Αλλά ο Covid διατάραξε την ισορροπία της συμφωνίας, αλλάζοντας την οικονομική αξία των συμβαλλόμενων εταιρειών. Για να διατηρηθεί λοιπόν η συγχώνευση μεταξύ ίσων, τo Groupe PSA και η FCA αναθεώρησαν τη συμφωνία τους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ PSA και FIAT: Πώς θα σμίξουν οι ηλεκτρικές πλατφόρμες τους στο Stellantis;

Από την πλευρά της, η Fiat Chrysler Automobiles συμφώνησε να μειώσει το έκτακτο μέρισμα που σκόπευε να διανείμει στους μετόχους της πριν από την τελική υπογραφή στα €2,9 δισ. αντί για €5,5 δισ.

Stellantis

Από την άλλη πλευρά, στο Groupe PSA πρόκειται να διανείμουν τη συμμετοχή του 46% στην προμηθεύτρια εταιρεία Faurecia, της οποίας η κεφαλαιοποίηση κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της κρίσης, σε όλους τους μετόχους του νέου ομίλου και όχι μόνο στους μετόχους του Groupe PSA.

Το νέο συγκρότημα, το οποίο θα ονομάζεται Stellantis, θα πρέπει να γίνει ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο σε όγκο. Η PSA και η FIAT ανακοίνωσαν επίσης ότι το ποσό των συνεργιών αναθεωρήθηκε απότομα προς τα πάνω, από 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε περισσότερα από πέντε δισεκατομμύρια.

node/39915
Jaguar F-Pace MY2020

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

H Jaguar F-Pace αναζωογoνήθηκε με πολύ ελαφριές αλλαγές στο εξωτερικό, πιο έντονες στην καμπίνα και καινοτόμησε με εξυβριδισμό, τόσο σε απλή έκδοση όσο και επαναφορτιζόμενη.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

Η F-Pace μπαίνει στον τέταρτο χρόνο της καριέρας της και ήρθε η ώρα για την Jaguar να αποκαλύψει την ανανέωση για το μέσο της ζωής της, η οποία φέρνει πολλά νέα χαρακτηριστικά. Παρότι η εξωτερική εικόνα της F-Pace παραμένει σχεδόν αμετάβλητη, πιο σημαντικές αλλαγές κρύβονται στην καμπίνα και ακόμα σημαντικότερες κάτω από το καπό. Η αμυδρή ανανέωση της καροσερί ήταν κάτι που περιμέναμε όμως, καθώς η Jaguar δεν είχε σοβαρό λόγο να ανασχεδιάσει το SUV της.

Έτσι, εκτός από κάποιες ήσσονος σημασίας σχεδιαστικές επεμβάσεις στους προφυλακτήρες και στα φανάρια, δεν υπάρχουν πολλά να σημειωθούν. Τα φώτα εμφανίζουν μια νέα φωτεινή «υπογραφή» σε σχήμα διπλού «J», με τεχνολογία Pixel LED. Προαιρετικά, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει υψηλότερες τεχνολογίες όπως την Premium LED που προσαρμόζει τον φωτισμό σύμφωνα με τα αντικείμενα εμπρός από το αυτοκίνητο.

Jaguar F-Pace MY2020

Στην καμπίνα αντίθετα, ο σχεδιασμός του ταμπλό, πιο οριζόντιος πλέον, αναθεωρείται ευρέως. Και πάνω απ’ όλα, η κεντρική κονσόλα, η οποία διατηρεί μεν τα φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό, αλλά ενσωματώνει μια νέα, καμπύλη οθόνη HD με διαγώνιο 11,4” που ακολουθεί την καμπύλη του ταμπλό. Μία μάλλον επιτυχημένη ενσωμάτωση γι’ αυτή τη λεπτή οθόνη με το πλαίσιο μαγνησίου.

Τα περισσότερα από τα κουμπιά και τα χειριστήρια έχουν ανασχεδιαστεί με τον τρόπο που επιθυμούσε η Jaguar -παρουσία ματ μετάλλου παντού. Τα καθίσματα, επίσης, αποτέλεσαν αντικείμενο ανασχεδιασμού: Αεριζόμενα, θερμαινόμενα και με δυνατότητα μασάζ, ανάλογα με τα επίπεδα εξοπλισμού και τα έξτρα.

Jaguar F-Pace MY2020

Ο μεγαλύτερος νεωτερισμός πάντως βρίσκεται κάτω από το καπό και είναι η εμφάνιση ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης που συντίθεται από ένα 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ και ένα ηλεκτρομοτέρ 143 PS (105 kW). Συνδυασμός που αποδίδει τελικά 404 PS και 640 Nm. Με τις μπαταρίες χωρητικότητας 13,6 kWh, η Jaguar υπόσχεται 53 km ηλεκτρικής αυτονομίας. 

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση αποτελούν πλέον γενικευμένα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις της F-Pace. Έτσι, το μεσαίο SUV της Jaguar  δεν θα πωλείται πλέον με χειροκίνητο σασμάν, περιλαμβανομένου του μικρού ντίζελ.