H G850 είναι το πιο τούμπανο SUV της Brabus

H G850 είναι το πιο τούμπανο SUV της Brabus

Με ένα σκασμό άλογα, body kit Widestar και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η G850 θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί στη Μέση Ανατολή.

Με μέγιστη ισχύ 850 άλογα και το αστρονομικό νούμερο των 147,8 kgm για μέγιστη ροπή η Brabus G800 είναι ένα από τα πιο ισχυρά SUV.

Το Brabus G850 6.0 Biturbo Widestar όπως είναι το πλήρες όνομά του, το είδαμε για πρώτη φορά ως ένα από τας κεντρικά εκθέματα του Γερμανού βελτιωτή στην ΙΑΑ 2015, στην Φρανκφούρτη, τον περασμένο φθινόπωρο.

Το G80 που βασίζεται στη Mercedes-AMG G63 είναι η πιο ισχυρά βελτιωμένη G-Class από την Brabus, με την κορυφαία τριάδα να συμπληρώνουν τα G800 και G700. Η εκτόξευση της ισχύος από τα 585 άλογα του στοκ μοτέρ στα 850 οδήγησε σε ένα ξερό 4άρι για το σπριντ των 0-100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 km/h. Εδώ να θυμίσουμε ότι ανάλογη προσπάθεια αλλά με 730 PS έχουμε δεν από την IMSA.

Για να επιτευχθούν όλα αυτά έγινε κάτω από το καπό ένα πάρτι. Ο διτούρμπινος κινητήρας V8 των 5,5 λίτρων ανέβηκε με αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων στα 5,9 λίτρα. Φόρεσε νέα πιστόνια, νέες μπιέλες και τροποποιημένη πολλαπλή εξαγωγής. Το μοτέρ διαθέτει επιπλέον νέες τουρμπίνες, εξελιγμένη εισαγωγή αέρα, σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι και σπέσιαλ ECU.  

Στον αισθητικό τομέα, το αυτοκίνητο εξωτερικά ντύνεται με το κουστούμι Widestar, ένα κιτ που αποτελείται από προεκτάσεις για εμπρός και στα πίσω φτερά, φιμέ εμπρός φανάρια xenon DRL στο εμπρός σπόιλερ, υποδαπέδιο φωτισμό LED, ανθρακονημάτινη ram air στο καπό, διακοσμήσεις με διπλό «Β» στη μάσκα, φωτιζόμενο σήμα στη μάσκα και άλλα, μικρότερα στοιχεία διακόσμησης. Τέλος, το αυτοκίνητο πατά σε 23άρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος.

Οι κοσμητικές αλλαγές συνεχίζονται στην καμπίνα όπου υπάρχουν καθίσματα ντυμένα με δέρμα Mastik, ο «ουρανός» είναι από Alcantara και τα πατάκια βελούδινα. Από την οροφή κρέμεται και η οθόνη LCD, διάστασης 15,6”.  

Κάτω από το εντυπωσιακό body kit βρίσκουμε στη σπέσιαλ ανάρτηση Brabus Ride Control που κάνει χρήση δύο ηλεκτρονικών μονάδων για τη ρύθμιση των αμορτισέρ (εμπρός και πίσω) που ελέγχονται από το οδηγό.

Επίσης διαθέτει φιμέ εμπρός φανάρια xenon και πατάει σε 23άρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος. Οι κοσμητικές αλλαγές συνεχίζονται στην καμπίνα όπου υπάρχουν καθίσματα ντυμένα με δέρμα Mastik, ο «ουρανός» είναι από Alcantara και τα πατάκια βελούδινα. Από την οροφή κρέμεται και η οθόνη LCD, διάστασης 15,6”.  

Η τιμή για μια Brabus G850 είναι μαζί με τους φόρους στη Γερμανία –κρατηθείτε!- €502.281, που μας κάνει τέσσερις φορές την τιμή μιας στάνταρ G63 AMG.

[Πηγή Brabus]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube