H Audi δεν έχει RS1 έχει όμως η B&B

H Audi δεν έχει RS1 έχει όμως η B&B

H B&B Automobiltechnik GmbH αναλαμβάνει να ξεπεράσει το S1 σου σε ισχύ το Audi RS3.

Στην πόλη Siegen, δραστηριοποιείται η B&B Automobiltechnik GmbH. Αντικείμενό της, μεταξύ άλλων, η βελτίωση των αυτοκινήτων του VW Group, δηλαδή όπως καταλάβατε από Škoda μέχρι Lamborghini.

Από τον κατάλογο της όμως ξεχωρίσαμε το «μικρό» Audi S1 quattro, ακριβώς επειδή είναι μικρό με θηριώδη ιπποδύναμη.  

Και φυσικά θα αναρωτηθείτε, καλά, αυτοί εκεί στο Ingolstadt δεν μπορούσαν να ανεβάσουν το δίλιτρο μοτέρ τούρμπο με τον άμεσο και έμμεσο ψεκασμό παραπάνω από τα 231 άλογα, φτιάχνοντας ένα RS1; Υποπτευόμαστε πως μπορούν, αλλά ένα RS1 θα ερχόταν να επικαλύψει το Audi S3. Οπότε προς τι ο κανιβαλισμός; Αυτό λοιπόν που δεν επεδίωξε και απεύχεται η Audi δεν έχει πρόβλημα να το κάνει η B&B Automobiltechnik.

ΔΕΙΤE ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi S1 quattro

Έτσι, έναντι €12.950 πάνω στην τιμή του S1 (που στη Γερμανία κοστίζει (€30.150), ο Γερμανός βελτιωτής ανέβασε την ισχύ από τα στοκ 231 άλογα στους 380 PS και την ροπή από τα 37,6 στα 55,0 kgm. Με άλλα λόγια λοιπόν, με €43.100 (στη Γερμανία ξαναλέμε) αγοράζεις τον πιο πύραυλο μικρό Audi που μπορείς έχεις. Ένα σουπερμίνι με παραπάνω ισχύ από αυτή ενός Audi RS3 ή ενός Ford Focus RS. Οπότε, το μόνο εκρηκτικό χάτσμπακ ευρείας παραγωγής που σε ξεπερνά σε άλογα (έστω και κατά ένα) είναι η Mercedes-AMG A45 4MATIC.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Ford Focus RS

Και βέβαια δεν είναι μόνο η ισχύς που είναι μεγαλύτερη από αυτή του Audi RS3, καθώς στην εξίσωση του Audi S1 tuned by B&B χρειάζεται να συμπεριλάβουμε και το βάρος. Με μετρημένο από εμάς το S1 στα 1.350 kg και το RS3 εργοστασιακά ζυγισμένο στα 1.520 kg, έχουμε μια διαφορά που επιδρά καταλυτικά στις επιδόσεις. Έτσι το S1 της B&B χρειάζεται για το σπριντ 0-100 km/h 4,5” (6,3” το στοκ μετρημένο από το DRIVE) ενώ πιάνει στην ευθεία τα 285 km/h.  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi RS3

Η συνταγή της B&B Automobiltechnik GmbH για το Audi S1 περιλαμβάνει μεγαλύτερο τούρμπο, ιντερκούλερ υψηλών επιδόσεων, αύξηση του boosting κατά 0,25 bar, ανθρακονημάτινο σύστημα εισαγωγής, σπορ συμπλέκτης (μην ξεχνάμε ότι είναι αποκλειστικά χειροκίνητο) και αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης με ειδικές downpipes και ειδικούς καταλύτες, καθώς και αναβάθμιση του συστήματος ψύξης του λιπαντικού του μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG A 45 4MATIC

Η B&B Automobiltechnik GmbH όμως έχει και τέσσερα ακόμα στάδια για όποιον θα ήθελε κάτι πιο λάιτ στον τομέα της απόδοσης και κατά συνέπεια των επιδόσεων. Έτσι στο Στάδιο 1 (€998) η ισχύς είναι 286 PS και 43,3 kgm, στο Στάδιο 2 (€1.498) ανεβαίνει στους 310 PS και στα 45,9 kgm, στο Στάδιο 3 (€3.950) ανεβαίνει στους 326 PS και 48,4 kgm και στο προτελευταίο Στάδιο 4 (€8.950) φτάνει τους 354 PS και τα 52,5 kgm.

[Πηγή B&B Automobiltechnik GmbH]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube