node/34259

Ένα ξεχωριστό Land Rover Defender 110 από την Arkonik

To προσεγμένο restomod NEO D110 πουλήθηκε στις ΗΠΑ έναντι $145.000!

Η Arkonik με έδρα το Somerset στη Μ.Βρετανία, είναι γνωστή για τις ανακατασκευές που κάνει σε κλασσικά Land Rover Defender κατά παραγγελία, προσθέτοντας σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού και νέα μηχανικά μέρη. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το τελευταίο της δημιούργημα, NEO D110, το οποίο κόστισε σε πελάτη από τις ΗΠΑ $145.000.

NEO D110

Το μοντέλο βασίζεται σε ένα Land Rover Defender 110 station wagon (1989), του οποίου τα μέρη ανακατασκευάστηκαν πλήρως και στη συνέχεια εξοπλίστηκε με ένα νέο βενζινοκινητήρα V8 3,5 λίτρων.

Η εξωτερική απόχρωση Santorini Black συνδυάζεται όμορφα με τις ζάντες Kahn Defend 1983 που φορούν εκτός δρόμου ελαστικά BFGoodrich KO2. Οι υπόλοιπες αισθητικές επεμβάσεις αφορούν την ασημί γρίλια Zambezi Silver KBX και τις ασορτί εσοχές στο καπό, την επιγραφή Land Rover στη μάσκα και το έμβλημα Defender Swoosh στο πίσω μέρος.

NEO D110

Στο εσωτερικό το NEO D110 έχει νέα θερμαινόμενα καθίσματα Elite Sports για οδηγό και συνοδηγό, premium καθίσματα για τη μεσαία σειρά και δύο ακόμα αναδιπλόυμενες θέσεις στον χώρο αποσκευών. Οι επενδύσεις Diamond Black XS leather στα καθίσματα, το ξύλινο τιμόνι Evander 15", το μαύρο σουέτ στην οροφή και οι δερμάτινες επενδύσεις σε πόρτες και επιλογέα ταχυτήτων διαμορφώνουν μια ελκυστική εικόνα στην καμπίνα. Τέλος, το ηχοσύστημα της Pioneer με οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας και υποστήριξη Apple CarPlay ενσωματώνει όλες τις ψηφιακές λειτουργίες της σύγχρονης εποχής.

Σύμφωνα με την Arkonik, ο νέος ιδιοκτήτης αγαπούσε τα Defender από όταν ήταν παιδί και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το νέο του απόκτημα σε ταξίδια για camping στα βουνά με τους γιους του.

node/39999

Τι τρέχει με την εξάτμιση αυτής της BMW M3; [video]

Η συλλογή M Performance Parts της BMW επιτρέπει περεταίρω εξατομίκευση της εμφάνισης των M3 και M4.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Τι τρέχει με την εξάτμιση αυτής της BMW M3; [video]

Πριν από λίγες μέρες η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) οι οποίες έχουν διχάσει τους φίλους της βαυαρικής φίρμας με την εξωτερική τους σχεδίαση. Για εκείνους που θέλουν κάτι ακόμα πιο εξεζητημένο για τη δική τους M3 ή M4, η BMW παρουσίασε και μια πλούσια γκάμα από αξεσουάρ M Performance - ανάμεσα στα οποία και η εικονιζόμενη κεντρικά τοποθετημένη τετραπλή εξάτμιση με ακόμα πιο εκκεντρική εμφάνιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

BMW M3

Η εν λόγω εξάτμιση έκανε την εμφάνισή της πριν από λίγες εβδομάδες σε καμουφλαρισμένα πρωτότυπα δοκιμών και αρκετοί θεώρησαν πως αφορούσε μια πιο ισχυρή έκδοση της M3. Τελικά, είναι ένα αξεσουάρ που διατίθενται για όλες τις M3 και M4 σε συνδυασμό με τον ανθρακονημάτινο διαχύτη. Οι απολήξεις που είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο με κεραμική επένδυση και έχουν ενεργά κλαπέτα που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τα μοντέλα M. Ως αποτέλεσμα, η εξάτμιση ζυγίζει περίπου 5 kg λιγότερο σε σύγκριση με τις στοκ τετραπλές εξατμίσεις ενώ προσφέρει ακόμα πιο δυνατή ηχητική εμπειρία εμπνευσμένη από τους αγώνες. Επιπλέον, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει την απόχρωση για το προστατευτικό φύλλο γύρω από το καζανάκι της εξάτμισης (M Performance Motorsport foiling).

Επιπλέον, η συλλογή M Performance parts περιλαμβάνει σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια, μαρσπιέ, σταθερή αεροτομή και διαχύτη από ανθρακονήματα καθώς και μια γκάμα από σχέδια τροχών που φορούν μεικτά ελαστικά (χειμερινά ή καλοκαιρινά). Ένα παράδειγμα είναι οι σφυρήλατες ζάντες 1000M σε απόχρωση Gold Bronze matt ή Jet-Black matt, με διάμετρο 20" εμπρός και 21" πίσω.

BMW M3

Στο εσωτερικό διατίθενται ανθρακονημάτινα μέρη και επενδύσεις από Alcantara που αναβαθμίζουν την εικόνα της καμπίνας. Ανάμεσά τους το σπορ τιμόνι M Performance Pro με Alcantara, δέρμα και ανθρακονήματα, τα ανθρακονημάτινα paddles αλλαγής σχέσεων, τα πατήματα των μαρσπιέ, τα LED που προβάλλουν το λογότυπο M στο έδαφος όταν ανοίγει η πόρτα, τα πατάκια με το έμβλημα M Performance, τα φιλέτα από ανθρακονήματα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, οι επενδύσεις για τα γόνατα του οδηγού και του συνοδηγού, η θήκη για το κλειδί κ.α.

Τα αξεσουάρ M Performance δεν αφορούν βέβαια μόνο την εμφάνιση, καθώς η γκάμα περιλαμβάνει σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα coilover (από -5 mm έως -20 mm) που εξελίχθηκε σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, και πιο ανθεκτικά στη θερμοκρασία τακάκια φρένων που μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος.

[Πηγή: BMW]

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS