Ένα VW Polo πιο ισχυρό κι από Golf R400

Ένα VW Polo πιο ισχυρό κι από Golf R400

Το περιορισμένης παραγωγής Volkswagen Polo R WRC Street δέχτηκε τη φροντίδα της Wimmer Rennsporttechnik και εξελίχτηκε σε πραγματική βόμβα.

Το πιο γρήγορο και πιο ισχυρό Polo σε street legal έκδοση εμφανίστηκε τέσσερα χρόνια πίσω, το 2013 και κάτω από το καπό έκρυβε το δίλιτρο μοτέρ τούρμπο του Golf GTI.

Με μέγιστη απόδοση 220 PS, το Polo R WRC Street ήταν ένα σουπερμίνι-πύραυλος που χρειαζόταν 6,4” για να πιάσει από στάση τα 100 km/h και τερμάτιζε την τελική του στα 243 km/h.
H Wimmer Rennsporttechnik έκρινε ότι η «πλατφόρμα» αυτή έπαιρνε παραπάνω βελτίωση, οπότε και σχεδόν διπλασίασε την απόδοσή του, φτάνοντας στο φανταστικό νούμερο των 420 ίππων. Ισχύς που καθιστά το Polάκι κατά 20 άλογα πιο δυνατό από το πρωτότυπο Golf R400, που το αναμένουμε οσονούπω και σε έκδοση παραγωγής.

Για να αποδώσει την παραπάνω ισχύ, η Wimmer Rennsporttechnik αναβάθμισε το τούρμπο, τροποποίησε την αντλία υψηλής πίεσης και τοποθέτησε custom ανοξείδωτη εξάτμιση. Επίσης αλλάχτηκε το ιντερκούλερ και φυσικά αναχαρτογραφήθηκε η ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ. Χάρη σε όλες αυτές τις επεμβάσεις εκτός από τη θηριώδη ισχύ, ομοίως εκτοξεύθηκε και η ροπή στα 48,9 kgm από τα 35,6 kgm του στοκ μοτέρ.

Όποιος λοιπόν έχει στην κατοχή του ένα από τα 2.500 Polo WRC Street που κατασκευάστηκαν και €10.200 στην πάντα για βελτίωση, αγοράζει το stage IV upgrade kit της η Wimmer Rennsporttechnik και έχει ένα πάκμαν για σούπερκαρ, με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο εκτός από καταιγιστική επιτάχυνση, ανεβαίνει σε τελική στα 280 km/h. Και με το κάτι παραπάνω, η Wimmer αναλαμβάνει να βελτιώσει και το πάτημα με ανάρτηση coilover της KW και 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος OZ. Στα έξτρα (!) περιλαμβάνεται και φίλτρο αέρα K&N.

Τώρα αν μας ρωτάτε τι θα κάνει σε στριφτερό δρόμο ένα προσθιοκίνητο Polo με 420 άλογα, ούτε ψύλλος στον κόρφο του οδηγού.

[Πηγή Wimmer Rennsporttechnik]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube