
Έβαλε τα πράγματα στη θέση τους: Έκανε τη Supra, Z4!
Αμερικανός αποφάσισε να αποκαταστήσει την «αλήθεια» πίσω από τη νέα Toyota Supra, μεταμορφώνοντάς τη σε μια BMW Z4 Coupé -εκεί απ’ όπου ξεκίνησαν όλα. Το φιλόδοξο πρότζεκτ στοχεύει να κάνει ντεμπούτο στο SEMA Show 2025 του Las Vegas το άλλον μήνα.


Απογοητευμένος από τη νέα Toyota Supra -γνωρίζοντας ότι βασίζεται σε πλατφόρμα και μηχανικά μέρη της BMW Z4- ένας Αμερικανός αποφάσισε να «αποδώσει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι».
Μετατρέπει λοιπόν τη γιαπωνέζικη Supra σε αυτό που ουσιαστικά είναι: Ένα γερμανικό κουπέ με διπλά «νεφρά» στη μάσκα και στόχο την εμφάνισή του στο SEMA Show 2025 του Las Vegas, από 4 έως 7 Νοεμβρίου 2025. Το χρονοδιάγραμμα είναι ασφυκτικό, αφού το εγχείρημα αποδείχθηκε πιο περίπλοκο απ’ ό,τι αναμενόταν.
Το όραμα είναι ήδη ξεκάθαρο: Μια Supra που έγινε Z4, για να επιστρέψει τελικά εκεί όπου ανήκει...
Η απόφαση της BMW να αφήσει στην Toyota τη δυνατότητα να λανσάρει την έκδοση κουπέ της Z4 G29 ως Supra το 2018 ήταν πικρή για τους φίλους της βαυαρικής μάρκας -κι εξίσου απογοητευτική για τους λάτρεις της Supra, που περίμεναν έναν γνήσιο διάδοχο της εμβληματικής A80 και όχι μια «τευτονικό» υποκατάστατο με γιαπωνέζικο σήμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η εξέλιξη της Toyota Supra [video]
Διότι, ας μην κρυβόμαστε: Η Supra A90 είναι στην ουσία μια BMW πάνω στην πλατφόρμα CLAR, με εσωτερικό, συστήματα και κινητήρες της βαυαρικής φίρμας -κορυφαίος ο γνωστός 6κύλινδρος σε σειρά «40i» με 340 ίππους. Η ειρωνία είναι ότι η ιαπωνική εκδοχή της Ζ4 ήταν η μόνη που προσφέρθηκε με χειροκίνητο κιβώτιο! Που βέβαια, για να λέμε τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη, προήλθε από την 4κύλινδρη BMW Z4 sDrive20i...
Ο συγκεκριμένος δημιουργός ωστόσο, δεν αρκέστηκε στο να «κολλήσει» ένα σήμα BMW -όπως έκαναν άλλοι... Έχει ήδη τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του τη μάσκα και τα φανάρια της Z4, και σύμφωνα με τα σχέδια (σε χαρτί και ψηφιακά) που μοιράζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook και Instagram προτίθεται να ανασχεδιάσει και τις πόρτες, το πίσω μέρος και τους προφυλακτήρες!
Η δουλειά αποδείχθηκε εξαιρετικά απαιτητική: Kάθε κομμάτι έπρεπε να σχεδιαστεί από την αρχή έτσι ώστε να εφαρμόζει τέλεια, σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Xavier Cuevas. Το καπό, τα φώτα και οι δοκοί στήριξης προσαρμόστηκαν με ακρίβεια, παρά το γεγονός ότι τα δύο μοντέλα δεν έχουν κοινά σημεία στερέωσης. Κάθε εξάρτημα έπρεπε να κατασκευαστεί εξαρχής.
Οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν εντυπωσιακή εφαρμογή, αποτέλεσμα δουλειάς… μικρομέτρου. Και αυτό είναι το ελάχιστο που απαιτείται για να σταθεί ένα αυτοκίνητο στο SEMA Show, τη μεγαλύτερη βιτρίνα κάστομ δημιουργιών παγκοσμίως. Το πρότζεκτ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη -απομένουν τα φτερά, οι προεκτάσεις των θυρών και των προφυλακτήρων, καθώς και η τελική βαφή -αλλά το όραμα είναι ήδη ξεκάθαρο: Μια Supra που έγινε Z4, για να επιστρέψει τελικά εκεί όπου ανήκει...