Η Lancia S4 του φτωχού

Η Lancia S4 του φτωχού

Κεντρομήχανο με τούρμπο και κομπρέσορα, το απόλυτο Honda Civic.

Στο πέρασμα των χρόνων το Honda Civic έχει χτίσει ισχυρή φήμη ως προσιτό, αξιόπιστο και ενδιαφέρον οδηγικά μικρομεσαίο μοντέλο, τουλάχιστον σε κάποιες εκδόσεις του.

Το Civic ήταν ανέκαθεν δημοφιλές στον κόσμο της βελτίωσης. Και ενώ έχουμε δει διάφορες μετατροπές, ακόμη και με περισσότερα από 1000 άλογα, κεντρομήχανο Civic όμως δεν είχαμε δει ως τώρα. Ή μάλλον όχι, κεντρομήχανο Civic έχουμε ξαναδεί, όχι όμως διπλά υπερτροφοδοτούμενο.

Κάποιος το ήθελε, το φαντάστηκε και το έφτιαξε. Τόσο απλά. Αν και ο ιδιοκτήτης δηλώνει πως δεν ξεκίνησε με την πρόθεση να το πάει τόσο μακριά, τελικά... το τερμάτισε. Στην προηγούμενη προσθιοκίνητη ζωή του το αυτοκίνητο ήταν ήδη τούρμπο, αλλά ο ιδιοκτήτης χαρακτηριστικά λέει «όλη η δύναμη πήγαινε χαμένη, ήμουν περιορισμένος να πηγαίνω μόνο ευθεία».

Το μοτέρ χρησιμοποιεί συνδυαστική υπερτροφοδότηση, με τούρμπο και μηχανικό συμπιεστή, όπως οι κινητήρες TSI της VW την περασμένη δεκαετία. Αλλά λόγω και της κεντρομήχανης διάταξης, το μυαλό πάει πίσω στην Lancia Delta S4. Η ιπποδύναμη, παρεμπιπτόντως, αγγίζει τους 350 ίππους, χωρίς να έχει ανοιχτεί το μοτέρ. Εννοείται πως είναι πισωκίνητο, δεν θα γινόταν διαφορετικά, άλλωσετε. Κατά τα άλλα, έχει μόνο το απαραίτητα, όπως ένα roll cage και τα απαραίτητα δεσίματα εμπρός, εκεί που κάποτε ήταν ο κινητήρας. Πίσω, αντί για το ανακλαστικό που ένωνε τα φώτα τώρα βρίσκεται ένα μεγάλο intercooler.


Όπως το βλέπουμε, δείχνει σίγουρα πρωτόγονο, ημιτελές.  Και πιθανότατα ο άνθρωπος να είχε αγοράσει ένα καλύτερο αυτοκίνητο έχοντας ξοδέψει λιγότερα χρήματα. Αλλά δεν θα είχε την χαρά της δημιουργίας ενός δικού του project. Ούτε όλη αυτή την δημοσιότητα, με το αυτοκίνητό του να κάνει τον γύρο του κόσμου στο διαδίκτυο.

Πηγή R&T

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube