Η Honda ετοιμάζει νέο Civic Type R

Η Honda ετοιμάζει νέο Civic Type R

Η Honda θέλει να κλέψει τις εντυπώσεις στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο δείχνοντας για πρώτη φορά το νέο Civic Type R.

Παρότι το σημερινό μοντέλο παρουσιάστηκε μόλις πριν ένα χρόνο και κάτι, η ιαπωνική εταιρεία θα κάνει μια προεπισκόπηση του επόμενου με ένα concept που θα παρουσιαστεί στο Παρίσι το φθινόπωρο. Το πρωτότυπο Type R θα συνοδεύει συμπληρώνει την παρουσίαση της κανονικής έκδοσης του Civic που μπαίνει αισίως στην 10η γενιά του.

Μία από τις βασικές αλλαγές στο νέο μοντέλο, θα είναι η διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της σχεδίασης. Οι άνθρωποι της Honda θέλουν το αυτοκίνητο πιο εύπεπτο σε μεγαλύτερη μερίδα υποψήφιων αγοραστών. Έτσι, ο εμπρός προφυλακτήρας θα είναι λιγότερο αιχμηρός και το diffuser πίσω πιο διακριτικό. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν οι φωτογραφίες που δημοσιεύει το Autoexpress.

Παρότι τα αυτοκίνητα που εντοπίστηκαν να δοκιμάζονται στο Nurburgring είχαν πίσω αεροτομή, οι πληροφορίες λένε ότι και αυτή θα πέσει θύμα της νέας φιλοσοφίας και θα δώσει την θέση της σε μία πιο χαμηλή, προσαρμοσμένη στο χείλος του καλύμματος του χώρου αποσκευών. Ενδεχομένως πάντως ένα ένα πιο επιθετικό bodykit με αυξημένη αεροδυναμική απόδοση να είναι στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, κάτω από το καπό του concept θα είναι μια τροποποιημένη και βελτιωμένη εκδοχή του υπάρχοντος 4κύλινδρου δίλιτρου τούρμπο. Η οποία μετά θα βρει το δρόμο της προς την παραγωγή. Από τους 310 ίππους και τα 40,8 kgm ροπής, εκτιμάται ότι θα ανέβει στα 340 PS και στα 46 kgm. Με τον επίσημο χρόνο για το 0-100 km/h να πέφτει στα 5”, περίπου 7 δέκατα κάτω σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η Honda θα αναζητήσει άλλες λύσεις στην μετάδοση πέρα από την κίνηση εμπρός με μπλοκέ διαφορικό και εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η αφαίρεση των αεροτομών θα βοηθήσει μάλιστα στην μείωση της οπισθέλκουσας, επιτρέποντας στο νέο Type R να βγάλει και περισσότερα χιλιόμετρα τελικής.

Με τις αλλαγές αυτές η κορυφαία έκδοση του νέου Civic έρχεται να κοντράρει το διθέσιο Volkswagen Golf GTI Clubsport S και να πάρει την θέση του ισχυρότερου προσθιοκίνητου καυτού χάτσμπακ. Πέρα από την μάχη των προδιαγραφών, δεν έχει γίνει γνωστό αν η Honda στοχεύει να δοκιμάσει για ένα νέο ρεκόρ και στο Nurburgring, το οποίο επίσης αυτή την στιγμή κατέχει το Clubsport S.

Εκτός από πιο γρήγορο, το νέο Type R θα είναι και πιο πρακτικό, με περισσότερους χώρους. Το πλάτος θα αυξηθεί κατά 3 cm, το μήκος κατά 13 cm αλλά το ύψος θα μειωθεί 2 cm, οπότε το αυτοκίνητο θα αποκτήσει αναλογίες που θα πλησιάζουν περισσότερο στα χαρακτηριστικά των κουπέ.

Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στο Autoexpress.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube