700 άλογα για την BMW X5 M από τη Manhart

700 άλογα για την BMW X5 M από τη Manhart

H Manhart Performance παρουσίασε ένα κιτ βελτίωσης για την πρόσφατη BMW X5 M, το SAV υψηλών επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας.

Το ζουμί σε μια αναβάθμιση μιας BMW M, έστω κι αν πρόκειται για ένα SAV είναι φυσικά το μοτέρ. Οπότε από εκεί θα αρχίσουμε την ψηλάφηση της πρόσφατης βελτίωσης που λανσάρισε η Manhart Performance για την επίσης τελευταίας εσοδείας X5 M.

To στοκ μοτέρ της μεγάλης BMW δεν είναι αυτό που θα χαρακτηρίζαμε απλώς δυνατό. Ο διτούρμπινος 4,4λιτρος κινητήρας V8 στέλνει ήδη 575 εργοστασιακούς ίππους και 76,5 kgm προς τους τέσσερις τροχούς. Οι βελτιωτές μηχανικοί της Manhart όμως βρήκαν το δρόμο για επιπλέον βελτίωση και εφάρμοσαν την τεχνογνωσία τους για να αντλήσουν περισσότερη δύναμη. Η διαδικασία φυσικά ξεκίνησε από τον αναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής διαχείρισης του μοτέρ και στη συνέχεια τοποθετήθηκαν σπορ σύστημα εξάτμισης με διπλές 100άρες σωληνώσεις, downpipes ειδικής και αποκλειστικής σχεδίασης και ανοξείδωτα καζανάκια με βαλβίδα ελέγχου.

Το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών και τροποποιήσεων είναι ο κινητήρας V8 να είναι ικανός πλέον να αποδίδει μέγιστη ισχύ 700 PS στις 6.500 rpm και μέγιστη ροπή 91,7 kgm από τις 5.700 rpm. Ο Manhart αφαίρεσε ακόμη τον ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας και πλέον αυτή η BMW X5 M μπορεί να γράψει στην ευθεία το εντυπωσιακό νούμερο των 315 km/h για τελική ταχύτητα.

Το κόστος της μετατροπής στοιχίζει €7.500 (μαζί με την τοποθέτηση), αλλά υπάρχει και πιο οικονομικό πακέτο με μέγιστη ισχύ τους 640 PS.

Εάν το κιτ σας φαίνεται φθηνό και η BMW X5 M με τη στοκ εμφάνιση υποτονική για τα γούστα σας και φυσικά υπάρχει το απαραίτητο χρήμα, έναντι €3.500, η Manhart σας φορά 22άρες ζάντες SV της BBS (€3.500), ντυμένες με λάστιχα Vredestein Ultrac Vorti 295/30 ZR22 εμπρός και 335/25 ZR 22 πίσω, έναντι €4.284. Το σετ ζαντολάστιχα μπορεί να συνδυαστεί με σετ ελατηρίων χαμηλώματος της H&R, που έναντι €1.188 φέρνουν το αυτοκίνητο 3,5 πόντους πιο κοντά στο δρόμο.

Στην καμπίνα δεν υπάρχει καμία επέμβαση, αλλά η Manhart κατόπιν παραγγελίας και €799 (με την τοποθέτηση) μπορεί να αντικαταστήσει τον αριστερό αεραγωγό στην κεντρική κονσόλα με μια οθόνη AWRON για απεικόνιση μιας πλειάδας δεδομένων του αυτοκινήτου.

[Πηγή Manhart Performance]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube