Toyota: Αποκάλυψη για τη δεύτερη γενιά φορτηγών με υδρογόνο

Η Toyota είναι από τους πρωτοπόρους του υδρογόνου με το Mirai, αλλά η ιαπωνική φίρμα είναι επίσης παρούσα στα βαριά φορτηγά με ένα νέο τράκτορα με κυψέλη καυσίμου. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποκαλύπτει τη δεύτερη γενιά του, Beta.

Η Toyota ονομάζει το πρότζεκτ του φορτηγού που κινείται με υδρογόνο όπως τα στάδια εξέλιξης ενός λογισμικού ή ενός βιντεοπαιχνιδιού. Η πρώτη έκδοση, «Alpha», ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 και σήμερα η Toyota αποκαλύπτει τη δεύτερη εκδοχή ενός βαρύ μεταφορέα, του οποίου η ιδιαιτερότητα είναι ότι διαθέτει ενεργειακή κυψέλη καυσίμου και ηλεκτροκινητήρες στη θέση ενός μεγάλου 6κύλινδρου ντίζελ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο υδρογονοκίνητο Toyota Mirai

Σχεδιασμένο στις Ηνωμένες Πολιτείες (όπου δοκιμάζεται επίσης), η νέα έκδοση Beta ήταν αποτέλεσμα της επί ενός έτους βελτίωσης της Alpha. Η εμβέλεια αυξήθηκε από τα 320 στα 480 km χωρίς καμία αύξηση στις διαστάσεις -το μεταξόνιο και το συνολικό μήκος του φορτηγού διατηρούνται. Οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν ισχύ 670 PS και ροπή 183,5 kgm.

Toyota Beta hydrogen Tractor

Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από την κυψέλη καυσίμου αποθηκεύεται εν μέρει σε μια μπαταρία 12 kWh –λιγότερο από το 1/3 της μπαταρίας του Nissan Leaf.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βαρέα φορτηγά: Καλύτερο το υδρογόνο από τις μπαταρίες

Η Toyota στοχεύει σαφώς στη μεταφορά αγαθών τα επόμενα 30 χρόνια με αυτούς τους τράκτορες υδρογόνου. Με περισσότερους από 650 ίππους και συνολικό επιτρεπόμενο βάρος 36 τόνων, έχουν ήδη αντιμετωπίσει την πρόκληση. Δεν τους λείπει παρά μια μεγαλύτερη αυτονομία και… ένα δίκτυο διανομής υδρογόνου.

Toyota Beta hydrogen Tractor