node/38387

VW: Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης βάζει στο περιθώριο τα μοντέλα CNG

Η εταιρεία θέλει να επενδύσει όλα της τα χρήματα στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Ο όμιλος Volkswagen σταμάτησε να εξελίσσει νέα αυτοκίνητα με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Diess δήλωσε πρόσφατα στους διευθυντές της εταιρεία ότι ο κινητήρας θα καταργηθεί, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει περισσότερα για την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με τη γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handlesblatt.

Ο Diess πρόσθεσε ότι το κόστος ανάπτυξης CNG «είναι υψηλότερο από τα πιθανά έσοδα». Η VW έχει δεσμευτεί να δαπανήσει σχεδόν € 50 δισ σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς σε βάθος χρόνου θα ρίξει στην αγορά συνολικά 70 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. (Δείτε ΕΔΩ όλα τα νέα μοντέλα, τιμές και εξοπλισμούς της VW)

Η σταδιακή κατάργηση δεν θα επηρεάσει την τρέχουσα παραγωγή των αυτοκινήτων CNG των ομίλων VW. Ο επικεφαλής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen, Thomas Sedran, δήλωσε ότι το Caddy της πέμπτης γενιάς που παρουσιάστηκε πρόσφατα θα είναι διαθέσιμο με ένα CNG. Να σημειώσουμε πως και η ισπανική θυγατρική  του γκρουπ, η SΕΑΤ  έχει παρουσιάσει μια έκδοση CNG του νέου Leon.

Οι ειδήσεις σχετικά με το ενδεχόμενο τέλος των αυτοκινήτων CNG στην VW Group έρχονται μόλις δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση του πρώην CEO της SEAT, του Luca de Meo ότι «το CNG έχει μεγάλες επιχειρηματικές δυνατότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία». Μια πηγή SΕΑΤ δήλωσε ωστόσο στην Automotive News Europe ότι το CNG θεωρείται πάντοτε ως τεχνολογία μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

Με 19 μοντέλα CNG στην γκάμα του, το VW Group έχει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο της Ευρώπης. Στην Ιταλία, τα μοντέλα του VW Group κατείχαν πέρυσι εννιά θέσεις στον κατάλογο των 10 κορυφαίων μοντέλων σε πωλήσεις σύμφωνα με την ένωση εισαγωγέων UNRAE. Το VW Golf ήταν το πρώτο, ακολουθούμενο από τις εκδόσεις CNG των VW Up και Fiat Panda.

Οι αγορές του CNG και του υγραερίου (LPG) υπήρξαν ιστορικά οι κύριες εναλλακτικές λύσεις για τα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου στην Ευρώπη.

Η αγορά του υγραερίου είναι μεγαλύτερη από τον τομέα του CNG. Οι πωλήσεις υγραερίου αυξήθηκαν 11% σε 180.229 πέρυσι, σύμφωνα με την ACEA. Η Ιταλία οδηγεί επίσης την αγορά LPG. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,7% σε 135.484 πέρυσι. Η δεύτερη θέση ανήκει στην Ισπανία που είχε μόλις 19.715 πωλήσεις.

Και ενώ το VW Group απομακρύνεται από την εξειδικευμένη γκάμα CNG, η Renault ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα προσφέρει τα Clio και Captur με το σύστημα διπλού καυσίμου που συνδυάζει LPG και βενζίνη.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία».