node/38387

VW: Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης βάζει στο περιθώριο τα μοντέλα CNG

Η εταιρεία θέλει να επενδύσει όλα της τα χρήματα στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Ο όμιλος Volkswagen σταμάτησε να εξελίσσει νέα αυτοκίνητα με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Diess δήλωσε πρόσφατα στους διευθυντές της εταιρεία ότι ο κινητήρας θα καταργηθεί, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει περισσότερα για την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με τη γερμανική επιχειρηματική εφημερίδα Handlesblatt.

Ο Diess πρόσθεσε ότι το κόστος ανάπτυξης CNG «είναι υψηλότερο από τα πιθανά έσοδα». Η VW έχει δεσμευτεί να δαπανήσει σχεδόν € 50 δισ σε ηλεκτρικά οχήματα, καθώς σε βάθος χρόνου θα ρίξει στην αγορά συνολικά 70 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. (Δείτε ΕΔΩ όλα τα νέα μοντέλα, τιμές και εξοπλισμούς της VW)

Η σταδιακή κατάργηση δεν θα επηρεάσει την τρέχουσα παραγωγή των αυτοκινήτων CNG των ομίλων VW. Ο επικεφαλής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen, Thomas Sedran, δήλωσε ότι το Caddy της πέμπτης γενιάς που παρουσιάστηκε πρόσφατα θα είναι διαθέσιμο με ένα CNG. Να σημειώσουμε πως και η ισπανική θυγατρική  του γκρουπ, η SΕΑΤ  έχει παρουσιάσει μια έκδοση CNG του νέου Leon.

Οι ειδήσεις σχετικά με το ενδεχόμενο τέλος των αυτοκινήτων CNG στην VW Group έρχονται μόλις δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση του πρώην CEO της SEAT, του Luca de Meo ότι «το CNG έχει μεγάλες επιχειρηματικές δυνατότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία». Μια πηγή SΕΑΤ δήλωσε ωστόσο στην Automotive News Europe ότι το CNG θεωρείται πάντοτε ως τεχνολογία μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.

Με 19 μοντέλα CNG στην γκάμα του, το VW Group έχει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο της Ευρώπης. Στην Ιταλία, τα μοντέλα του VW Group κατείχαν πέρυσι εννιά θέσεις στον κατάλογο των 10 κορυφαίων μοντέλων σε πωλήσεις σύμφωνα με την ένωση εισαγωγέων UNRAE. Το VW Golf ήταν το πρώτο, ακολουθούμενο από τις εκδόσεις CNG των VW Up και Fiat Panda.

Οι αγορές του CNG και του υγραερίου (LPG) υπήρξαν ιστορικά οι κύριες εναλλακτικές λύσεις για τα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου στην Ευρώπη.

Η αγορά του υγραερίου είναι μεγαλύτερη από τον τομέα του CNG. Οι πωλήσεις υγραερίου αυξήθηκαν 11% σε 180.229 πέρυσι, σύμφωνα με την ACEA. Η Ιταλία οδηγεί επίσης την αγορά LPG. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,7% σε 135.484 πέρυσι. Η δεύτερη θέση ανήκει στην Ισπανία που είχε μόλις 19.715 πωλήσεις.

Και ενώ το VW Group απομακρύνεται από την εξειδικευμένη γκάμα CNG, η Renault ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα προσφέρει τα Clio και Captur με το σύστημα διπλού καυσίμου που συνδυάζει LPG και βενζίνη.

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39402

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Το σύστημα Tyre Damage Monitoring System εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Microsoft με στόχο να ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Η Bridgestone ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία Tyre Damage Monitoring System σε συνεργασία με την Microsoft, η οποία παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση των ελαστικών καθώς το όχημα κινείται, με στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανές τεχνικές βλάβες, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, το 30% των τροχαίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με τεχνικές βλάβες. Όπως αναφέρει η Bridgestone, οι βλάβες στα ελαστικά μπορεί να έχουν να κάνουν με απώλεια πίεσης, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και τραυματισμό της γόμας από λακούβες, κακοτεχνίες ή κοφτερά αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα.

Τα συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που υποχρεωτικά ανήκουν στον εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων από το 2012, δίνουν μια εικόνα για την κατάσταση του ελαστικού, ενώ η σωστή συντήρηση τους αποτρέπει πιθανά προβλήματα. Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθεί ο οδηγός τον τραυματισμό του ελαστικού από αντικείμενα καθώς βρίσκεται σε κίνηση - κάτι που έρχεται να λύσει το Tyre Damage Monitoring System.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), λαμβάνοντας δεδομένα από αισθητήρες που ήδη υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Μέσω αλγορίθμων, είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της επιφάνειας του ελαστικού, με τον οδηγό να λαμβάνει προειδοποιητικό μήνυμα αμέσως μετά από μια πιθανή βλάβη. Επιπλέον, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την τοποθεσία όπου παρατηρήθηκε η βλάβη, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμη στις τοπικές αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση δρόμων, αλλά και για τα υπόλοιπα οχήματα που περνούν από το συγκεκριμένο σημείο.

Το Tyre Damage Monitoring System είναι ήδη διαθέσιμο για τους στόλους οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι παρόμοιο και στα επιβατικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

[Πηγή: Bridgestone]