node/43114

Το VW Group θέλει να καταργήσει τα καλώδια φόρτισης στα ηλεκτρικά οχήματα

Χρησιμοποιώντας μια Porsche Taycan, το VW Group εξελίσσει μια ασύρματη μέθοδο φόρτισης των EV, προσπαθώντας να επιτύχει φόρτιση των μπαταριών σε ποσοστό 80% μέσα σε μόλις 10 λεπτά.

H Volkswagen Αμερικής συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο του Tennessee και το εθνικό εργαστήριο του Oak Ridge για την εξέλιξη και την βελτιστοποίηση μελλοντικών τεχνολογιών που θα κάνουν τις μεταφορές φιλικότερες προς το περιβάλλον. Το πρώτο concept που εξέλιξαν δοκιμάζει έναν αποτελεσματικότερο τρόπο ασύρματης φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 

Το αυτοκίνητο στο οποίο δοκιμάζεται η νέα τεχνολογία φόρτισης είναι μια Porsche Taycan. O στόχος εξέλιξης της νέας μεθόδου φόρτισης είναι να γίνει μια σημαντική πρόοδος στον τομέα της επαγωγικής φόρτισης, με τους τεχνικούς να επικεντρώνονται στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα και να προσπαθούν να εξαλείψουν τις παρεμβολές που αυξάνουν τον χρόνο φόρτισης.

Wireless charging

Οι πρώτες δοκιμές δείχνουν να είναι πολλά υποσχόμενες έχοντας μόνο 2% απώλειες κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως σχεδόν όλη η ισχύς από τον φορτιστή καταλήγει στις μπαταρίες του αυτοκινήτου. Η ομάδα εξέλιξης σε συνεργασία με την VW κατάφερε να αυξήσει την ισχύ φόρτισης από 6,6 kW στα 120 kW. O στόχος είναι η ισχύς φόρτισης να φτάσει τα 300 kW κάτι που θα επιτρέπει στην Τaycan να πληρώσει το 80% των συσσωρευτών της σε διάστημα μόλις 10 λεπτών.

Ο Νikolai Ardey, διευθυντής έρευνας του VW Group, δήλωσε πως η συνεργασία της εταιρίας με το πανεπιστήμιο του Tennessee και το εθνικό εργαστήριο του Oak Ridge θα βοηθήσουν την εκπλήρωση του στόχου της VW, ο οποίος είναι να εξελίξει μια πιο βιώσιμη κινητικότητα για το μέλλον.