node/35918

Toyota Prius PHV με φωτοβολταϊκά πάνελ υψηλής απόδοσης της Sharp

Παράγουν ενέργεια 860 W από τον ήλιο προσφέροντας επιπλέον ηλεκτρική αυτονομία.

Η Toyota σε συνεργασία με την Sharp, ξεκινούν δοκιμές οχημάτων με ηλιακές μπαταρίες υψηλής απόδοσης σε πραγματικές συνθήκες στην περιοχή του Τόκιο, με στόχο να εξετάσουν τη συμβολή της ηλιακής ενέργειας στη μείωση των εκπομπών CO2 καθώς και στην αύξηση της αυτονομίας και της αποδοτικότητας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οδηγούμε το νέο Toyota Prius Plug-in Hybrid

Τα φωτοβολταϊκά πάνελ υψηλής απόδοσης της Sharp με αποδοτικότητα πάνω από 34% (φιλμ πάχους 0,03 mm), τοποθετήθηκαν στο καπό, την οροφή και την πόρτα του χώρου αποσκευών ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού Toyota Prius PHV. Χάρη στην αύξηση της αποδοτικότητας αλλά και του εμβαδού της επιφάνειας την οποία καλύπτουν τα πάνελ, η Toyota κάνει λόγο για παραγωγή ενέργειας 860 W, μια τιμή που είναι 4,8 φορές μεγαλύτερη σε σύγκριση με τα αντίστοιχα πάνελ στο Prius PHV παραγωγής.

Toyota

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του πρωτοτύπου είναι ότι οι μπαταρίες του φορτίζουν από τον ήλιο όχι μόνο όταν αυτό είναι παρκαρισμένο, αλλά και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερα οφέλη στην ηλεκτρική αυτονομία.

Ενδεικτικά, η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία που κερδίζει το πρωτότυπο Prius PHV όταν είναι παρκαρισμένο αγγίζει τα 44,5 km ανά ημέρα (έναντι 6,1 km ανά ημέρα της έκδοσης παραγωγής). Επιπλέον, η φόρτιση κατά τη διάρκεια της οδήγησης δίνει άλλα 56,3 km ανά ημέρα. Να θυμίσουμε πως στην έκδοση παραγωγής, τα φωτοβολταϊκά πάνελ που βρίσκονται στην οροφή δίνουν ενέργεια μόνο στη βοηθητική μπαταρία για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κτλ.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.

node/39137

Ο Fernando Alonso οδηγεί το ανανεωμένο Toyota Hilux [video]

Καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του φρεσκαρισμένου Toyota Hilux λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ο Fernando Alonso οδηγεί το ανανεωμένο Toyota Hilux [video]

Η Toyota δημοσίευσε το πρώτο teaser video για το ανανεωμένο Hilux που αναμένεται να παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην Ταϊλάνδη. Σε αυτό βλέπουμε τον Fernando Alonso να δοκιμάζει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο στο χώμα, με εμβόλιμα πλάνα από το αγωνιστικό Hilux του Dakar στις ίδιες διαδρομές.

Όπως έχουμε δει από πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών, το pick-up θα αποκτήσει ανασχεδιασμένη μάσκα με μεγαλύτερη γρίλια, διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέα γραφικά για τα φώτα, ενώ αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα με πιο σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Διαρροή: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Hilux θα υπάρχει μια βελτιωμένη έκδοση του turbo diesel 2,8 λίτρων με αυξημένη ισχύ. Σύμφωνα με την Toyota, εκτός από το νέο μοτέρ το Hilux θα έχει και διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης. Επιπλέον, φημολογείται πως η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει και μια κορυφαία έκδοση GR Hilux με turbodiesel V6 και αντίστοιχες επεμβάσεις στο στήσιμο και την εξωτερική σχεδίαση.

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτό θα είναι το δεύτερο facelift για το ιαπωνικό pick-up.