Toyota: Ανανεώνει την τεχνολογία των μπαταριών της

Toyota: Ανανεώνει την τεχνολογία των μπαταριών της

H Toyota ανανεώνει για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1990 την τεχνολογία των μπαταριών στα υβριδικά της αυτοκίνητα.

Toyota Aqua

Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων γίνονται συνεχώς πιο ασφαλείς και πιο αποδοτικές εξαιτίας της ταχύρρυθμης εξέλιξης τους. Σε γενικές γραμμές η Toyota συνεχίζει να χρησιμοποιεί στις μπαταρίες της, την ίδια τεχνολογία που λάνσαρε με την πρώτη γενιά του Prius.

Κάνοντας ντεμπούτο το 1997, το Toyota Prius ήταν το πρώτο υβριδικό μοντέλο της εταιρίας και χρησιμοποιούσε μπαταρίες υδριδίου νικελίου-μετάλλου. Η ανανεωμένη τρίτη γενιά του Prius που παρουσιάστηκε φέτος στην Ιαπωνία με την ονομασία Aqua κάνει πλέον χρήση μπαταρίας υδριδίου νικελίου-μετάλλου δύο πόλων. 

Σύμφωνα με το Auto News, η νέα μπαταρία προσφέρει 150% περισσότερη απόδοση από τον προκάτοχο της επιτρέποντας παράλληλα την τοποθέτηση 140% περισσότερων κελιών, καταλαμβάνοντας τον ίδιο χώρο.

Toyota

Η Toyota εξελίσσει τη νέα τεχνολογία μπαταρίας από το 2016. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπεύθυνου εξέλιξης μπαταριών της εταιρίας, Motoyoshi Okumura, στο Auto News «με την νέα τεχνολογία, μπορούμε να τοποθετήσουμε μια μπαταρία με διπλάσια απόδοση καταλαμβάνοντας τον ίδιο χώρο».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το κοινό θεωρεί λανθασμένα τις μπαταρίες υδριδίου νικελίου-μετάλλου ως παλαιάς τεχνολογίας. «Μετά από 20 χρόνια επιτυχημένης χρήσης τους, αποφασίσαμε να εξελίξουμε μια νέα τεχνολογία. Οι νέες μπαταρίες διατηρούν την βασική σχεδίαση διαθέτοντας όμως αυξημένη απόδοση» πρόσθεσε.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα τοποθετήσει την μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου δύο πόλων σε υβριδικά μοντέλα τα οποία απαιτούν ισχυρές δόσεις ενέργειας μικρής χρονικής διάρκειας.

Toyota

Σημειώνουμε ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ταιριάζουν σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία απαιτούν μεγαλύτερη αποθήκευση ενέργειας.

O κατασκευαστής παρουσίασε πρόσφατα το bZ4X, το πρώτο του αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο αντλεί την ενέργεια του από μπαταρία ιόντων λιθίου. Είναι εμφανές πως η ευρεία γκάμα της Toyota και η θέληση της να μειώσει τις εκπομπές ρύπων απαιτεί την εξέλιξη διαφόρων τύπων μπαταρίας.

Υπενθυμίζουμε ότι στην υβριδική γκάμα της Toyota στην ελληνική αγορά διατίθενται τα Yaris, Yaris Cross, Corolla, RAV4 και Ρrius.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube