Porsche: «Ναι» στα υβριδικά, για να σωθούν τα ατμοσφαιρικά

Porsche: «Ναι» στα υβριδικά, για να σωθούν τα ατμοσφαιρικά

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των σπορ μοντέλων της Porsche, Frank-Steffen Walliser, ο εξηλεκτρισμός αποτελεί λύση για τη διατήρηση των ατμοσφαιρικών μοτέρ στη ζωή.

Η Porsche ανήκει αναμφίβολα στις εταιρίες που αγαπούν πολύ τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Εκτός από τη διατήρησή τους σε πολύ ξεχωριστά μοντέλα της γκάμας, όπως οι 718 Cayman GT4, Boxster Spyder και 911 GT3, αυτό έγινε σαφές και από την πρόσφατη τοποθέτηση ενός ατμοσφαιρικού 4λιτρου στη θέση του 2,5λιτρου τούρμπο, στη νέα Cayman/Boxster GTS.

Η εταιρία έχει «ισχυρό κίνητρο» να διατηρήσει στη ζωή τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες για τα σπορ μοντέλα της, σύμφωνα με τον επικεφαλής των 718 και 911, Frank-Steffen Walliser. Ωστόσο, για να είναι εφικτό αυτό, με την παράλληλη εναρμόνιση με τις μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων, ίσως χρειαστεί η συνδρομή ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η Porsche φαίνεται πρόθυμη να κάνει ό,τι χρειαστεί.

«Η ροπή ενός ηλεκτρικού μοτέρ στις χαμηλές στροφές και το στροφάρισμα ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα, θα αποτελούσαν έναν ιδανικό συνδυασμό», σχολίασε ο Walliser σε σχετική ερώτηση του βρετανικού Autocar. «Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να επιβιώσει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας», συμπλήρωσε, και απ’ ότι καταλαβαίνουμε ήθελε να αναφέρει και τη λέξη «μόνο», στην αρχή της φράσης του.

Η Porsche έχει ήδη βγάλει σε –περιορισμένη– παραγωγή, και μάλιστα πριν από μια δεκαετία, ένα αυτοκίνητο με αυτή τη συνταγή: Την εξωτική 918 Spyder –την οποία έχουμε δοκιμάσει στα Μέγαρα, μαζί με μια 959. Όμως η ενσωμάτωση ενός υβριδικού συστήματος σε ένα μικρότερο αυτοκίνητο, και ειδικά με τους χωροταξικούς περιορισμούς της 911, είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση.

Τον περασμένο Μάρτιο, οι άνθρωποι της Porsche δήλωναν ότι δεν ήταν αρκετά ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των σχετικών δοκιμών στην 911. Ας ελπίσουμε να πετύχουν κάποτε το στόχο τους, για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε το ουρλιαχτό των ατμοσφαιρικών κινητήρων τους στο μέλλον –έστω κι αν κάποιες φορές χρειάζονται λίγη βοήθεια από ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube