Το Ηyundai Motor Group επενδύει 12,8 δισ. δολάρια στην ψηφιακή του μετάβαση

Το Ηyundai Motor Group επενδύει 12,8 δισ. δολάρια στην ψηφιακή του μετάβαση

Ο όμιλος Hyundai θα επενδύσει 12,8 δισ. δολάρια σε αυτοκίνητα που «καθορίζονται από λογισμικό», με την επένδυση να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εξέλιξη ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και δύο νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες.

Hyundai Motor Group

Το Ηyundai Motor Group ανακοίνωσε σήμερα ότι σκοπεύει να επενδύσει 12,8 δισ. δολάρια μέχρι το 2030 για τη μετάβαση του στην ψηφιακή εποχή με αυτοκίνητα -όπως τόνισε χαρακτηριστικά- που θα «καθορίζονται από λογισμικό». 

Ξεκινώντας από το 2023, όλα τα μοντέλα των Kia, Ηyundai και Genesis θα έχουν τη δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων. Η επένδυση «μαμούθ» περιλαμβάνει ακόμα την εξέλιξη ενός νέου συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, την κατασκευή ενός Παγκόσμιου Κέντρου Λογισμικού που θα έχει ως σκοπό την εξέλιξη συσκευών και λύσεων κινητικότητας που καθορίζονται από λογισμικό, ενώ από το 2025 θα λανσαριστούν και δύο νέες πλατφόρμες για ηλεκτρικά μοντέλα.

H Hyundai εξέλιξε το λειτουργικό σύστημα ccOS (λειτουργικό σύστημα Συνδεδεμένων Οχημάτων) που στόχο έχει να προσφέρει στους πελάτες εξατομικευμένες υπηρεσίες έχοντας τη δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων με κορυφαίες ταχύτητες. Το σύστημα θα συνεργάζεται με πλατφόρμες από διάφορους τομείς όπως π.χ. η εστίαση, δημιουργώντας έτσι μια ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας.

Παράλληλα, ο όμιλος ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια στρατηγική για τη μετατροπή όλων των μοντέλων του από το 2025, σε αυτοκίνητα που «καθορίζονται από λογισμικό» ή αλλιώς SDV (Software Defined Vehicles). Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να κάνουν over-the-air αναβαθμίσεις, επιτρέποντας την αναβάθμιση των λειτουργιών του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας, της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της οδηγικής απόδοσης.

Hyundai Motor Group

Το Hyundai Motor Group εκτιμά πως μέχρι το 2025 περίπου 20 εκατ. οχήματα θα είναι συνδεδεμένα στις υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του ομίλου, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως συνδρομές λογισμικού.

Με τη δημιουργία της νέας πλατφόρμας δεδομένων, θα παρέχονται καινοτόμες υπηρεσίες μέσω της σύνδεσης και της επεξεργασίας των διαφόρων δεδομένων που παράγονται καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου, καθώς και την προώθηση της δημιουργίας ενός ανοιχτού οικοσυστήματος σε συνεργασία με διάφορους κλάδους, όπως του εφοδιασμού και της διαμονής.

Επίσης, ο κατασκευαστής από τη Νότια Κορέα εξελίσσει μια νέα πλατφόρμα υλικού και λογισμικού που θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, του σχεδιασμού και της κατασκευής. 

Οι δύο νέες πλατφόρμες θα ακούν στο όνομα eM και eS και θα παρουσιαστούν με νέα μοντέλα το 2025. Η πρώτη, θα προσφέρει κατά 50% περισσότερη  αυτονομία σε σύγκριση με τα σημερινά ηλεκτρικά μοντέλα, υποστηρίζοντας τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και over-the-air αναβαθμίσεις.

Όσο για την πλατφόρμα eS, θα αναπτυχθεί ως «skateboard» για ηλεκτρικά μοντέλα που δραστηριοποιούνται στον τομέα των παραδόσεων και του εφοδιασμού.

Hyundai Motor Group

Επιπλέον, το λειτουργικό σύστημα ccOS του ομίλου θα υποστηρίζει την τεχνολογία λογισμικού που απαιτείται για την γρήγορη ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων που παρέχονται από την συλλογή στοιχείων από τους αισθητήρες, τις κάμερες, τα ραντάρ και τα LiDAR που υπάρχουν στο αυτοκίνητο.

Το νέο λειτουργικό σύστημα θα αποτελέσει τη βάση για το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 που εξελίσσεται από το γκρουπ.Το τελευταίο, θα κάνει ντεμπούτο φέτος στο Genesis G90, με το Highway Driving Pilot για τον αυτοκινητόδρομο.

Ταυτόχρονα κατασκευάζεται μια νέα πλατφόρμα δεδομένων που μπορεί να συνδυάζει και να επεξεργάζεται δεδομένα που παράγονται σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, παραγωγής και λειτουργίας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός ευρέως φάσματος υπηρεσιών. Εκτός από τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, δεδομένα θα συλλέγονται από πολλές πρόσθετες πηγές, όπως είναι τα σήματα κυκλοφορίας, οι υποδομές και η χαρτογράφηση της δορυφορικής πλοήγησης.

Τέλος, ο όμιλος Hyundai οραματίζεται για το μέλλον ένα νέο πλαίσιο κινητικότητας που θα επιτρέπει σε όλους να μετακινηθούν αποτελεσματικά ακόμα κι αν δεν έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο. Με έναν λογαριασμό, θα είναι δυνατή η σύνδεση και η χρήση διαφόρων μέσω μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων προηγμένης αερομετακίνησης και ρομποτικών ταξί!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube