node/36935

Η Volvo θα μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 40% έως το 2025

Tα φιλόδοξα σχέδια της εταιρείας με στόχο να καταστεί περιβαλλοντολογικά ουδέτερη το 2050.

Λίγο πριν την παρουσίαση του ηλεκτρικού XC40, η Volvo ανακοίνωσε μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να μειώσουν έως το 2025 κατά 40% το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. 
Πρόκειται για το πρώτο, απτό βήμα προς τον τελικό στόχο της Volvo Cars να καταστεί ουδέτερη για το κλίμα μέχρι το 2040.

Το σχέδιο περιλαμβάνει συγκεκριμένες δράσεις σύμφωνα με την παγκόσμια συμφωνία για το κλίμα του Παρισιού το 2015, η οποία επιδιώκει να περιορίσει την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη σε 1,5 βαθμό Κελσίου.

Οι φιλοδοξίες της Volvo για το 2040 δεν έχουν να κάνουν μόνον με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της, αλλά περιλαμβάνει και μέτρα για να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα στο δίκτυο παραγωγής, τις ευρύτερες δραστηριότητές της και την αλυσίδα εφοδιασμού της.

Προς το παρόν η εταιρεία επιδιώκει επίσης το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του να είναι πλήρως κλιματικά ουδέτερο.

«Μετασχηματίζουμε την εταιρεία μας μέσω συγκεκριμένων δράσεων, όχι συμβολικών δεσμεύσεων», δήλωσε ο Håkan Samuelsson, διευθύνων σύμβουλος. 
Για να επιτευχθεί η σημαντική μείωση κατά 40% του αποτυπώματος του CO2 ανά αυτοκίνητο έως το 2025, η εταιρεία έχει υιοθετήσει αλλαγές σε διάφορους τομείς των δραστηριοτήτων της. Καταρχήν θέλει έως το 2025 το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 50% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Άλλες βραχυπρόθεσμοι στόχοι είναι η μείωση κατά 25% των εκπομπών CO2 σε σχέση με την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού έως το 2025 και το 25% των πλαστικών που χρησιμοποιεί να είναι ανακυκλωμένα έως το 2025 επίσης.
 
Παράλληλα από το τρέχον έτος, κάθε νέο μοντέλο της Volvo θα μπαίνει στην πρίζα (θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό), αρχής γενομένης με τον ηλεκτρικό XC40. Όλα τα σχετικά μοντέλα της εταιρείας θα φέρουν το διακριτικό «Recharge» που θα σηματοδοτεί την οικολογική στροφή της εταιρείας. 

node/39155
EV battery evaluation

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Η αγορά στα μεταχειρισμένου EV θα ακολουθήσει αυτή της θερμικής: Οι πιθανοί αγοραστές θα είναι πολλοί ή λίγοι ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου. Αλλά αντί για ιστορικό συντήρησης θα ψάχνουν την μπαταρία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Στην Ελλάδα, ακόμα δεν έχουμε μπει καν στην «κανονικότητα» του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά σιγά σιγά, θέλοντας και μη, θα ακολουθήσει κι αυτή την υπόλοιπη Ευρώπη. Η μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει όμως επί της ουσίας τη διαδικασία αγοράς του μεταχειρισμένου. 

Θα συνεχίσουμε λοιπόν να κάνουμε το γύρο του αυτοκινήτου και θα ελέγχουμε τα ευαίσθητα σημεία. Αλλά αυτά τα τελευταίο είναι που θα αλλάξουν δραστικά: Αντίο, επαλήθευση των τιμολογίων service (αλλαγές λαδιού, φίλτρα, περιοδική συντήρηση και τα ρέστα), ακρόαση του κινητήρα στο ραλαντί, δοκιμή της αύξησης της θερμοκρασίας, επαλήθευση στις στάθμες και στα χρώματα των υγρών... Για το μεταχειρισμένο EV, το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης θα γίνεται γύρω από την κατάσταση των μπαταριών. Καθώς, εξ ορισμού, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτεί λίγη ή καθόλου συντήρηση.

«Πολλές δοκιμές έχουν δείξει ότι η γήρανση των μπαταριών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την περίπτωση, ανάλογα με το προφίλ του ιδιοκτήτη. Η εκτίμηση της εναπομένουσας χωρητικότητας και των εναπομενουσών επιδόσεων της μεταχειρισμένης μπαταρίας είναι καθοριστικός παράγοντας για την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου», επισημαίνει η εξειδικευμένη εταιρεία Twaice, σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τo Autovista Group και τον TÜV.

Το απλούστερο θα είναι ο ιδιοκτήτης να έχει μια λεπτομερή αναφορά, ένα πιστοποιητικό για την κατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να πετύχει το προσδοκώμενο ποσό κατά την μεταπώληση: «Η Autovista Group έχει κάνει μια προσομοίωση που δείχνει ότι μια πιστοποιημένη μπαταρία, που παρέχεται με πιστοποιητικό “υγείας”, μπορεί να ανεβάσει μέχρι και €450 την αξία στη μεταπώληση για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 3ετίας στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ» -σ.σ. μέγεθος VW Golf.

Ορισμένες μάρκες προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά σπάνια είναι λεπτομερείς. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την εναπομένουσα χωρητικότητα. Αλλά αυτή η πληροφορία δεν δίνει εικόνα για τη χρήση της μπαταρίας από την πρώτη ενεργοποίησή της μέχρι σήμερα. Ούτε για τις μεθόδους επαναφόρτισης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, οι οποίες επηρεάζουν ισχυρά την εναπομένουσα ζωή της.

node/39140

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

Η ειδική εκδήλωση θα γίνει στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι στις 5 Ιουνίου.  

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

To Enfield 8000 ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Ερμούπολη της Σύρου. Σήμερα υπάρχει ένα μόνον αντίτυπο του αυτοκινήτου που φυλάσσεται στο Βιομηχανικό Μουσείο του νησιού.

Φαίνεται πως αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο για την ελληνική βιομηχανία, επίλεξε το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού, να πλαισιώσει τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης που έχουν να κάνουν με τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Η σχετική εκδήλωση θα γίνει στις 5 Ιουνίου στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι, καθώς η ημέρα εκείνη είναι η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. 

Όπως γράφει το cyclades24.gr «κατόπιν επικοινωνίας της Γενικής Γραμματέα Ενέργειας & Ορυκτών Πρώτων Υλών κας Αλεξάνδρας Σδούκου με τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης κ. Νικόλαο Λειβαδάρα και την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κα Αλίκη Λεονταρίτη, εκφράστηκε η επιθυμία εκ μέρους του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας να αναδειχθεί ο ισχυρός συμβολισμός του θρυλικού αυτού οχήματος, υπενθυμίζοντας ότι η Ελλάδα υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και υπογραμμίζοντας παράλληλα τις δυνατότητες της χώρας μας για τη μετάβαση σε μια νέα περίοδο βιομηχανικής παραγωγής.

Καθ΄ όλο αυτό το διάστημα, το Τμήμα Πολιτισμού Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, σε συνεργασία και συνεννόηση με τον Σύλλογο Φίλων Τεχνικού Πολιτισμού Σύρου και την Πρόεδρο κα Μαργαρίτα Καλούτα, με τον Πρόεδρο  του Συλλόγου Ιστορικών Οχημάτων “Enfield” κ. Αλέξη Μαραντζίδη και τον Υπεύθυνο του Βιομηχανικού Μουσείου κ. Αχιλλέα Δημητρόπουλο, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συνεργάτες του Υπουργείου για την έγκαιρη δρομολόγηση των προβλεπόμενων ενεργειών και τη ρύθμιση των λεπτομερειών  της ασφαλούς μετακίνησης και παραμονής του οχήματος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης».

[Πηγή: cyclades24.gr]