Η πλατφόρμα GA-B του νέου Toyota Yaris

Βασίζεται στην Toyota New Global Architecture (TNGA) και θα φιλοξενήσει διάφορα B-Segment μοντέλα.

Η Toyota παρουσίασε τη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα GA-B η οποία βασίζεται στην αρχιτεκτονική TNGA (Toyota New Global Architecture) και θα φιλοξενήσει B-Segment μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, ξεκινώντας από τη νέα γενιά του Toyota Yaris.

Toyota platform

Η νέα δομή έρχεται να συμπληρώσει προς τα κάτω την οικογένεια TNGA μετά από τις μεγαλύτερες GA-C (Prius, C-HR,Corolla) και GA-K (Camry, RAV4), φέροντας αντίστοιχες βελτιώσεις στους τομείς της ποιότητας κύλισης, του κρατήματος αλλά και στο σχεδιασμό. Χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης, η πλατφόρμα συνδυάζει υψηλή ακαμψία με χαμηλό βάρος και χαμηλό κόστος παραγωγής.

Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη χαμηλότερα και πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτι που σε συνδυασμό με τη γεωμετρία της ανάρτησης (γόνατα MacPherson εμπρός με διάφορους τύπους ελατηρίων και ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλών συνδέσμων πίσω) θα προσφέρουν μια πιο ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία.

Toyota platform

Το έξυπνο packaging προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες ενώ ο σπονδυλωτός χαρακτήρας της (μεταβλητό ύψος, μεταξόνιο και μετατρόχιο) επιτρέπει τη φιλοξενία διαφόρων τύπων αμαξώματος. Η τοποθέτηση των τροχών πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος (κοντοί πρόβολοι και μακρύ μεταξόνιο), τα φαρδιά μετατρόχια και η χαμηλότερη θέση οδήγησης έχουν θετικό αντίκτυπο στις αναλογίες επιτρέποντας στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν πιο δυναμική εμφάνιση για τα μικρά μοντέλα της φίρμας.

Εκτός από το νέο Toyota Yaris που θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B, είναι πολύ πιθανό να δούμε και ένα ψηλότερο B-SUV μοντέλο που θα τοποθετηθεί κάτω από το δημοφιλές C-HR στη γκάμα της Toyota, αλλά και ένα ελαφρώς μακρύτερο sedan με σχεδιασμό τριών όγκων πάνω στην ίδια αρχιτεκτονική.