node/34828

Η Jaguar ανακυκλώνει αλουμίνιο από τις I-Pace

Παραγωγή νέων μοντέλων από ανακυκλώσιμο αλουμίνιο για εξοικονόμηση πόρων και μείωση των εκπομπών CO₂.

Η Jaguar ανακοίνωσε το Reality project, το οποίο έχει στόχο την ανακύκλωση αλουμινίου από παλαιότερες Jaguar μετά το τέλος της ζωής τους, και τη χρήση του στην παραγωγή νέων μοντέλων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική Jaguar I-Pace

Η διαδικασία που βρίσκεται σε φάση δοκιμών, ξεκίνησε με πρωτότυπα προ-παραγωγής της Jaguar I-Pace από τα οποία έχουν αφαιρεθεί οι μπαταρίες. Τα ηλεκτρικά SUV οδηγήθηκαν στην πρέσα και στη συνέχεια έγινε διαχωρισμός των υλικών μέσω προηγμένων αισθητήρων της Axion.

Το ανακυκλωμένο αλουμίνιο ελέγχθηκε από επιστήμονες του Brunel University που το υπέβαλουν σε δοκιμές αντοχής και βαθμολόγησαν την ποιότητά του ώστε να εξασφαλιστεί ότι πληρεί τις αυστηρές προδιαγραφές για να χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα παραγωγής της Jaguar Land Rover.

Jaguar Reality

Η Jaguar XE του 2014 ήταν το πρώτο όχημα παραγωγής με μέρη του αμαξώματος από κράμα αλουμινίου RC5754 το οποίο αποτελείται κατά 75% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο.

Σήμερα, η Jaguar Land Rover χρησιμοποιεί 180.000 τόνους αλουμινίου κάθε χρόνο ενώ συνολικά σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούνται ετησίως από τη βιομηχανία 80 εκατομμύρια τόνοι αλουμινίου. Στόχος της βρετανικής εταιρείας είναι να ανακυκλώνει αλουμίνιο από μεγάλους στόλους κοινόχρηστων οχημάτων, κάνοντας πιο αποδοτική και βιώσιμη την παραγωγή νέων μοντέλων, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές CO2.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]

node/39634

Η Jaguar Land Rover χάνει τη δικαστική μάχη από την Ineos για το εμπορικό σήμα Defender

Το δικαστήριο έκρινε ότι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου δεν είναι πνευματική ιδιοκτησία της JLR και ανοίγει το δρόμο για την κυκλοφορία του Grenadier που το αντέγραψε. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover χάνει τη δικαστική μάχη από την Ineos για το εμπορικό σήμα Defender

Η Jaguar Land Rover σε δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου τη μάχη για να κατοχυρώσει τα δικαιώματα του σχεδίου του εμβληματικού Defender, δίνοντας την ευκαιρία στον δισεκατομμυριούχο Jim Ratcliffe, ιδιοκτήτη του Ineos Group να προχωρήσει στην κατασκευή του εκτός δρόμου οχήματος, του Grenadier.

Το δικαστήριο του Λονδίνου απέρριψε την έφεση της JLR, αφού το γραφείο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας του Ηνωμένου Βασιλείου έκρινε ότι το σχήμα (σχεδιασμός) του αυτοκινήτου που η εταιρεία ήθελε να κατοχυρώσει δεν ήταν αρκετά διακριτικά.

Η Ineos Automotive έχει χρησιμοποιήσει το Land Rover Defender ως έμπνευση για το Grenadier, ένα 4x4 που βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο και ανάρτηση που έχει σχεδιαστεί από τη Magna Steyr και χρησιμοποιεί κινητήρες που προέρχονται από BMW.

Η Jaguar Land Rover δήλωσε ότι είναι απογοητευμένη από την απόφαση και ότι το αρχικό σχήμα του Defender έχει κατοχυρωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών σε πολλές αγορές. «Το Land Rover Defender είναι ένα εμβληματικό όχημα που αποτελεί μέρος του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος της Land Rover», ανέφερε η εταιρεία. «Το μοναδικό του σχήμα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και σηματοδοτεί τη μάρκα Land Rover σε όλο τον κόσμο», τονίζει. 

Από την πλευρά της η Ineos δήλωσε ότι «είμαστε ενθουσιασμένοι που θα φέρουμε το Grenadier στην αγορά το 2021». Η Ineos ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Jim Ratcliffe, έναν από τους σημαντικότερους υποστηρικτές της εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Ineos σκόπευε να κατασκευάσει το Grenadier σε ένα νέο εργοστάσιο στην Ουαλία και να δημιουργήσει μια άλλη εγκατάσταση στην Πορτογαλία για την παραγωγή του αμαξώματος και του πλαισίου. Ωστόσο, η εταιρεία έχει αναστείλει αυτά τα σχέδια και επί του παρόντος βρίσκεται σε συνομιλία με την Daimler σχετικά με την αγορά του εργοστασίου του smart στο Hambach της Γαλλίας.

Εάν επιτευχθεί μια συμφωνία, η Ineos θα άρει τα προηγούμενα σχέδιά της και θα χρησιμοποιούσε το γαλλικό εργοστάσιο ως τη μοναδική κατασκευαστική βάση.