node/36917

Η Hyundai επενδύει €31,4 δισ. για αυτόνομα, ηλεκτρικά και κοινόχρηστα οχήματα

Το επενδυτικό πλάνο υποστηρίζεται και από την κυβέρνηση της Νότιας Κορέας που θέλει αυτόνομα οχήματα στους δρόμους το συντομότερο δυνατό.

Ο Όμιλος Hyundai ανακοίνωσε επένδυση ύψους €31,4 δισ. (41 τρισ. won) μέχρι το 2025 για τεχνολογίες του μέλλοντος, με στόχο να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά του στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει έρευνα για αυτόνομα, διασυνδεδεμένα, ηλεκτρικά και κοινόχρηστα οχήματα.

Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα παρέχει επιπλέον χρηματοδότηση €1,3 δισ. (1,7 τρισ. won) μεταξύ 2021 και 2027 για τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Ο πρόεδρος της χώρας Moon Jae-in δήλωσε πως στόχος είναι τα μισά αυτοκίνητα που θα πωλούνται στη Ν.Κορέα μέχρι το 2030 να είναι αυτόνομα, ενώ τόνισε τη σημαντικότητα της αγοράς των αυτόνομων οχημάτων για την ενίσχυση της οικονομίας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Hyundai

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Hyundai εγκαινίασε τμήμα για την εξέλιξη ιπτάμενων οχημάτων

Η κυβέρνηση της Ν.Κορέας έχει την προσδοκία από τη Hyundai να προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 ή επιπέδου 5 (πλήρως αυτόνομη) σε εταιρικούς πελάτες από το 2024 και ευρέως διαθέσιμα για το κοινό από το 2027. Για να υποστηρίξει μια πιο ομαλή μετάβαση στο αυτόνομο μέλλον, η κυβέρνηση ετοιμάζει ένα πλαίσιο κανονισμών ασφαλείας που θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2024 - και μέχρι το 2025 για τα ιπτάμενα οχήματα.

Στον αντίποδα αυτών των εκτιμήσεων, ορισμένοι αναλυτές και ειδικοί της αγοράς κρίνουν τους στόχους της κυβέρνησης ως υπερβολικά φιλόδοξους. Πιστεύουν επίσης πως η Hyundai θα έπρεπε να αγοράσει την τεχνολογία από άλλους κατασκευαστές καθώς δεν έχει προχωρήσει αρκετά στον τομέα του λογισμικού.

Πηγή: Reuters

TAGS
node/39146

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Αισθητικό φρεσκάρισμα μέσα-έξω και σημαντικές αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη για το Hyundai Santa Fe.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Μόλις δύο χρόνια μετά από την πρεμιέρα της τέταρτης γενιάς Santa Fe, η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και σημαντικές παρεμβάσεις στα μηχανικά μέρη.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα του Santa Fe, με τη γρίλια να έχει φαρδύνει και να ενσωματώνει πλέον το κάτω τμήμα από τα διπλά φώτα. Χαμηλότερα στον προφυλακτήρα βρίσκουμε μια κεντρική εισαγωγή αέρα πλαισιωμένη από πτερύγια με αλουμινένιο look που ενώνονται με την ποδιά, και δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα στα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai.

Hyundai Santa Fe

Πίσω, οι αλλαγές εντοπίζονται στο νό προφυλακτήρα με απλούστερη εμφάνιση και ποδιά σε απόχρωση απλουμινίου, αλλά και τα φώτα με πιο σύγχρονα γραφικά και πιο γωνιώδες σχήμα, τα οποία πλέον ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα LED. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα πλευρικά μαρσπιε και τα φρύδια στους θόλους των τροχών μπορούν να είναι βαμμένα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα σχέδια τροχών 20" και οι νέες εξωτερικές αποχρώσεις.

Hyundai Santa Fe

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανασχεδιασμένο ταμπλό με νέα κεντρική κονσόλα η οποία πλέον έχει έντονη κλίση και διαφορετική διάταξη των φυσικών πληκτρων και του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής έχει φτάσει πλέον στις 10,25" και ενσωματώνει το navigation, κάμερα οπισθοπορείας και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Hyundai, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3".

Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα θα βρούμε και το νέο επιλογέα Terrain Mode selector που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες ανάμεσα στα: sand, snow and mud, eco, sport, comfort και smart. Τέλος, έχουμε νέους συνδυασμούς αποχρώσεων για τις επενδύσεις από μαλακά υλικά οι οποίες αφήνουν μια premium αίσθηση.

Η Hyundai δεν αναφέρει τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Santa Fe, όμως ανακοίνωσε πως θα έχει σημαντικές επεμβάσεις στην αρχιτεκτονική του όσον αφορά το κράτημα, την ηχομόνωση και την ασφάλεια. Η γκάμα των κινητήρων είναι άγνωστη προς το παρόν, αλλά είναι σίγουρο πως θα περιλαμβάνει υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης HTRAC® All-Wheel-Drive (AWD).

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Santa Fe θα ξεκινήσει στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο. Όπως και ο προκάτοχός του, δεν θεωρούμε πολύ πιθανό το μοντέλο να έρθει στη χώρα μας.

[Πηγή: Hyundai]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]