node/36731

H VW ετοιμάζει ακόμη μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα

Στόχος να μπορεί  να φιλοξενήσει και οχήματα με υδρογόνο.

Δημοσιεύματα θέλουν το Group VW να ετοιμάζει μια ακόμη πλατφόρμα πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τόσο ηλεκτρικά οχήματα όσο και οχήματα που θα χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο.
Η νέα αρθρωτή πλατφόρμα που θα ακούει στο κωδικό όνομα MPE θα χρησιμοποιείται τόσο από τη VW , όσο από την Audi και την Porsche.

Σύμφωνα με δηλώσεις του ο Michael Jost, επικεφαλής της στρατηγικής  της εταιρείας, στη νέα πλατφόρμα θα βασίζονται οχήματα της κατηγορίας Β αλλά και μεγαλύτερα, τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος.

au
To πρωτότυπο Audi h-tron όπως είχε παρουσιαστεί το 2016

Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν στη νέα αυτή πλατφόρμα να βασίζονται και οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς στη συγκεκριμένη τεχνολογία το group έχει μείνει λίγο πίσω, από το 2016 όταν και παρουσίασε το πρωτότυπο Audi h-tron. Η Audi πάντως συνεχίζει την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου στο εργοστάσιο του Neckarlsum στη Γερμανία.

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39939
BMW 128ti

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η BMW συνεργάζεται με μια εταιρεία τεχνολογίας για να σχεδιάσει ένα σύστημα που θα μπορεί να αναλύει τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει το κράτημα και την άνεση. Μια ιδέα που, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά νέα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η δυνατότητα της απόσβεσης σε ένα αυτοκίνητο έχει προφανώς μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, ακόμη και εν έτει 2020. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν ήδη, ως επί το πλείστον, συστήματα που αναλύουν τον δρόμο, χάρη στις κάμερες, και έτσι καθιστούν δυνατή την προσαρμογή της ανάρτησης στο επικείμενο ανάγλυφο. Ένα είδος προγνωστικής απόσβεσης (και όχι μόνο «παθητικής») που συναντάμε ιδιαίτερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά και στη Rolls-Royce που ανήκει στο γκρουπ της BMW.

Η BMW για το ανάλογο σύστημά της συνεργάστηκε με την ισραηλινή Tactile Mobility, εταιρεία που ειδικεύεται στην τεχνολογία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Στόχος είναι να σχεδιάσει ένα σύστημα νέας γενιάς βασισμένο σε αισθητήρες που θα συλλέγουν και θα αναλύουν δεδομένα από τα λάστιχα, τα φρένα, τον κινητήρα, την ανάρτηση και την κατάσταση του δρόμου για να τελειοποιήσουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Tactile Mobility δεν μας είναι άγνωστη, καθώς συνεργάζεται ήδη με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Porsche, καθώς και με δήμους και οδικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη και στην Ασία.

Η τρόπον τινά καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα προορίζεται για τη Rolls-Royce, αλλά θα αποτελέσει κοινό τόπο σε μια νέα γενιά μοντέλων BMW από το 2021. Επίσης, τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την προσαρμογή των αναρτήσεων αφού «θα μοιράζονται και σε άλλα οχήματα και υποδομές για τη βελτίωση της ασφάλειας στον δρόμο, ειδικά στις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλες λακκούβες ή αντικείμενα στον δρόμο.