Hyundai ICT - Information and Communication Technology
node/38235

H Hyundai ετοιμάζει έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων

Ένα έξυπνο σασμάν που υπολογίζει συνεχώς και επιλέγει την καλύτερη σχέση προς σύμπλεξη με βάση τις στροφές που έπονται, την κλίση, τις συνθήκες οδήγησης…

To «Predictive shifting» ή αλλιώς η «πρόβλεψη αλλαγής σχέσης» θα μπορούσε να εξελιχτεί σε μια σημαντική, νέα τεχνολογία στο εγγύς μέλλον στα αυτοκίνητά μας. Η αρχή είναι απλή: Ο εσωτερικός υπολογιστής του αυτοκινήτου βασίζεται σε δεδομένα πλοήγησης (υψομετρική διαφορά, στροφές, κυκλοφορία, ταχύτητα) για να προσαρμόζει διαρκώς και εκ των προτέρων τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων.

Μια τεχνολογία που υπάρχει ήδη εν μέρει σε ορισμένα μοντέλα πολύ υψηλής τεχνολογίας, αλλά η οποία φαίνεται ότι εξελίσσεται και από τη μαζική Hyundai. Και το όνομα αυτής, ICT Connected Shift System - Information and Communication Technology Connected Shift System. Τα δεδομένα που συλλέγονται από ένα ειδικό σύστημα πλοήγησης 3D, αλλά και από τα ραντάρ και την κάμερα (που αναλύουν την κίνηση των προπορευομένων οχημάτων) καθιστούν δυνατή τη προσαρμογή του κιβωτίου ταχυτήτων σε πραγματικό χρόνο. Φυσικά μιλάμε για αποκλειστικά αυτόματο σασμάν.

Η Hyundai εξηγεί ότι αυτή η τεχνολογία καθιστά δυνατή τη μείωση των αλλαγών ταχυτήτων σε δρόμους με πολλές και πυκνές στροφές κατά περίπου 43%, ενώ μειώνει τη χρήση φρένων κατά 11% χάρη στο φρένο-κινητήρα. Ο κορεατικός όμιλος επιβεβαίωσε ότι πρόκειται να πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές άμεσα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η άφιξη αυτής της τεχνολογίας βρίσκεται στο πρόγραμμα για τα μοντέλα παραγωγής των Hyundai-Kia.

node/39407
Hyundai i10 N Line

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Ξεκίνησε στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η εμπορική διάθεση του Hyundai i10 N Line με πιο σπορ look και βενζινοκινητήρα τούρμπο 100 PS.

Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Λίγους μήνες ύστερα από το ντεμπούτο της, η τρίτη γενιά του i10 ολοκληρώνει την γκάμα της με την έκδοση N Line. Η «σκληροπυρηνική» εκδοχή του κορεατικού μίνι διακρίνεται από τα άλλα i10 με την πιο σπορ εμφάνιση και ειδικότερα με ένα μεγάλο «στόμα» στη εμπρός μέρος που ενσωματώνει τις άκρες του τα φώτα ημέρας LED σαν τρεις νυχιές.

Υπάρχει επίσης ένας μικρός διαχύτης πίσω, δίμπουκη εξάτμιση, κόκκινη μπορντούρα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. και ζάντες 16 ιντσών. Στην καμπίνα, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει αλουμινένια πεντάλ αλουμινίου, και κόκκινες ενθέσεις και ραφές.

Hyundai i10 N Line

Η νέα έκδοση N Line όμως κρύβει ακόμη μια καινοτομία στην γκάμα του i10, αυτή τη φορά κάτω από το καπό: Το μπλοκ 1.0 T-GDi των 100 PS. Κινητήρας που φιλοδοξεί να δώσει παραπάνω συγκινήσεις, σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος του δεν υπερβαίνει τον τόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi

Σε σύγκριση με το μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 των 84 PS, που θα διατίθεται επίσης σε έκδοση γραμμή N Line, η μέγιστη ροπή απογειώνεται από 118 στα 172 Nm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, για το σπριντ των 0-100 km/h το εργοστάσιο δίνει χρόνο 10,5” έναντι 12,6” για 1.2 -12,7” το μετρήσαμε εμείς. Το μοτέρ 1.0 T-GDi θα συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Hyundai i10 N Line

Η έκδοση N Line θα βρεθεί στην κορυφή του γκάμας του i10. Επομένως, ο εξοπλισμός εικάζουμε ότι θα είναι επιπέδου Distinctive και παραπάνω. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει δημοσιοποιήσει πότε θα το λανσάρει στην Ελλάδα ούτε την τιμή του, αλλά φανταζόμαστε ότι είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Πάντως για το i10 N Line με τον 1.0 T-GDi να υπολογίζετε τιμή γύρω από τα 17 χιλιάρικα.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39402

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Το σύστημα Tyre Damage Monitoring System εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Microsoft με στόχο να ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Η Bridgestone ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία Tyre Damage Monitoring System σε συνεργασία με την Microsoft, η οποία παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση των ελαστικών καθώς το όχημα κινείται, με στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανές τεχνικές βλάβες, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, το 30% των τροχαίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με τεχνικές βλάβες. Όπως αναφέρει η Bridgestone, οι βλάβες στα ελαστικά μπορεί να έχουν να κάνουν με απώλεια πίεσης, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και τραυματισμό της γόμας από λακούβες, κακοτεχνίες ή κοφτερά αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα.

Τα συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που υποχρεωτικά ανήκουν στον εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων από το 2012, δίνουν μια εικόνα για την κατάσταση του ελαστικού, ενώ η σωστή συντήρηση τους αποτρέπει πιθανά προβλήματα. Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθεί ο οδηγός τον τραυματισμό του ελαστικού από αντικείμενα καθώς βρίσκεται σε κίνηση - κάτι που έρχεται να λύσει το Tyre Damage Monitoring System.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), λαμβάνοντας δεδομένα από αισθητήρες που ήδη υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Μέσω αλγορίθμων, είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της επιφάνειας του ελαστικού, με τον οδηγό να λαμβάνει προειδοποιητικό μήνυμα αμέσως μετά από μια πιθανή βλάβη. Επιπλέον, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την τοποθεσία όπου παρατηρήθηκε η βλάβη, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμη στις τοπικές αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση δρόμων, αλλά και για τα υπόλοιπα οχήματα που περνούν από το συγκεκριμένο σημείο.

Το Tyre Damage Monitoring System είναι ήδη διαθέσιμο για τους στόλους οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι παρόμοιο και στα επιβατικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

[Πηγή: Bridgestone]