node/39384

Goodyear Fleet Tracker: Η έξυπνη εφαρμογή για τη σωστή διαχείριση των ελαστικών 

Η Goodyear λανσάρει την εφαρμογή Goodyear Fleet Tracker διευκολύνοντας τους στόλους στη σωστή διαχείριση όλων των οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των τρέιλερ. 

Το Goodyear Fleet Tracker είναι μία πολύ φιλική και έξυπνη εφαρμογή προς το χρήστη και παρέχει λεπτομερή καταγραφή και παρακολούθηση των χιλιομέτρων των οχημάτων. H συνεχής παρακολούθηση του «υπολειπόμενου πέλματος» επιτρέπει στους στόλους και τους παρόχους σέρβις να καθορίσουν την κατάλληλη στιγμή για την αντικατάσταση των ελαστικών και προληπτικά να προγραμματίσουν την συντήρησή τους, δίχως καμία διακοπή κατά τη λειτουργία τους. Επιπλέον, η έξυπνη συσκευή θα υποστηρίζει τη βιώσιμη λειτουργία των στόλων, επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής των ελαστικών, διασφαλίζοντας ότι ο σκελετός των ελαστικών, παραμένει σε βέλτιστη κατάσταση για αναγόμωση. 

Ακόμη, η λύση αυτή που παρέχει η Goodyear, διευκολύνει τον εντοπισμό των οχημάτων στο δρόμο που βρίσκονται σε απομακρυσμένες τοποθεσίες. Η συσκευή που λειτουργεί με μπαταρία, μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιοδήποτε τύπο οχήματος, διευκολύνοντας κατά πολύ τη διαχείριση των ρυμουλκούμενων οχημάτων.  Πρόκειται για μια καινοτόμο λύση, η οποία στέλνοντας σήμα μέσω GPS, επιτρέπει στο διαχειριστή του στόλου και στον πάροχο σέρβις να βελτιώσει την ανεύρεση των οχημάτων που βρίσκονται σε λειτουργία ή να εντοπίσει κάποιο ρυμουλκούμενο όχημα που βρίσκεται σταθμευμένο σε απομακρυσμένη τοποθεσία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. 

Η πρόταση εντοπισμού της Goodyear, συμπεριλαμβάνει εσωτερική μνήμη αποθήκευσης με χωρητικότητα περισσότερων από 55.000 εγγραφών ενώ χρησιμοποιώντας απλώς το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, μεταφέρει τα συγκεντρωμένα δεδομένα σε ένα cloud. Ακόμα και σε περίπτωση που ένα όχημα που έχει εξοπλιστεί με τη συσκευή βρίσκεται εκτός εμβέλειας, η χωρητικότητα της μνήμης είναι αρκετά μεγάλη ώστε να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα δεν θα χαθούν.

 Ένας ενσωματωμένος μετρητής κίνησης 3 σταδίων επιτρέπει στο σύστημα να εισέλθει σε ‘κατάσταση αναστολής λειτουργίας’ και να μπει σε κατάσταση ‘εξαιρετικά χαμηλής ισχύος’, όπου η τεχνολογία θα επαναεργοποιηθεί όταν ανιχνευθεί κίνηση του οχήματος. Από προεπιλογή, το GPS στέλνει σήμα κάθε δεκαπέντε λεπτά, ενώ η αποστολή δεδομένων πραγματοποιείται κάθε δύο ώρες ή όταν το όχημα σταματά ή ξεκινά τη λειτουργία του. Tο διάστημα μεταφοράς των δεδομένων μπορεί να διαμορφωθεί για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες στόλου και του τύπου μεταφοράς. Τα ισχυρά συστήματα τεχνολογίας δεδομένων της Goodyear, θα αναλύσουν τα δεδομένα που συλλέγονται.  Ο χρήστης έχει πρόσβαση σε λεπτομερή δεδομένα διανυθέντων χιλιομέτρων και σε δεδομένα δρομολογίων ανά εξοπλισμένο όχημα, μέσω μιας προσαρμοσμένης αναφοράς, ενώ μπορεί να παρακολουθήσει το συνολικό ιστορικό του στόλου με τη βοήθεια ενός φιλικού προς το χρήστη πίνακα σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων και διαδικτυακές πύλες. 

[Πηγή: Goodyear]

node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.