node/36424

To FIAT 500X σάς διαβάζει σε πραγματικό χρόνο τις τελευταίες ειδήσεις

Μέσω του συστήματος Uconnect σε συνεργασία με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Έχοντας ξεχωρίσει για την ευχρηστία και τις κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας, το σύστημα πολυμέσων Uconnect 7''HD δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό και τους επιβάτες του FIAT 500Χ να ακούσουν τις σημαντικότερες ειδήσεις απ' όλο τον κόσμο.

Το νέο FIAT 500X έχει ήδη ξεχωρίσει για τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) και την κορυφαία συνδεσιμότητα που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων Uconnect με την έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 7 ιντσών.

Το σύστημα εκτός από τη συμβατότητα με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto, μέσω της δωρεάν εφαρμογής Uconnect Live, δίνει στο χρήστη πρόσβαση σε μία σειρά διαδικτυακών υπηρεσιών. Από την ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου και συμβουλές για οικονομική οδήγηση, μέχρι την πρόσβαση στα social media και βέβαια τη διαδικτυακή μουσική, η εφαρμογή Uconnect Live προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία συνδεσιμότητας.

Μία από τις πιο ξεχωριστές λειτουργίες του συστήματος είναι η δυνατότητα εκφώνησης από το Uconnect των σημαντικότερων ειδήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, με υλικό που παρέχει το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν με άνεση και απόλυτη ασφάλεια κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους. 

Σε συνδυασμό με συστήματα όπως το αυτόματο φρενάρισμα και το ενεργό σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, το 500Χ προσφέρει μια εξαιρετικά ασφαλή και αγχολυτική λύση ακόμα και στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες των αστικών κέντρων. To FIAT 500X είναι διαθέσιμο με το σύστημα Uconnect με τιμές που ξεκινούν από τα 16.900 ευρώ. 

[Πηγή: Δελτίο Τύπου FCA]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39079

FIAT: Ο αντικαταστάτης των 500L και 500X θα είναι ένα μοντέλο

Το MPV και το SUV της οικογένειας 500 ίσως ενωθούν σε ένα ηλεκτρικό 500XL.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

FIAT: Ο αντικαταστάτης των 500L και 500X θα είναι ένα μοντέλο

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού AutoExpress, η FIAT εξετάζει το ενδεχόμενο να αντικαταστήσει τα 500X και 500L με ένα μοντέλο το οποίο πιθανότατα θα μοιράζεται την ηλεκτρική πλατφόρμα του με το νέο 500. Την είδηση επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο ο CEO της FIAT, Olivier François, ο οποίος μίλησε για ένα "500XL".

«To 500L έχει ωραίο αμάξωμα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος για να προστέσουμε μπαταρίες. Οι ανάγκες μιας οικογένειας για μετακίνηση είναι επίσης ιδανικές για εξηλεκτρισμό, καθώς περιλαμβάνουν οδήγηση στην πόλη, σταμάτα-ξεκίνα, διαδρομές από και προς το σχολείο και τη δουλειά. Όμως ταυτόχρονα δεν είναι SUV, είναι ένα MPV και αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι και τόσο στη μόδα αυτή την περίοδο.»

«Πρέπει να οραματιστούμε τη νέα γενιά του με την ίδια προσέγγιση στον καταναλωτή, η οποία θα έχει νόημα σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με σχεδιασμό που θα είναι προφανώς πιο επίκαιρο και μοδάτο. Σκεφτόμαστε πως η σωστή κατεύθυνση είναι ένα μείγμα από το 500X και το 500L. Όμως αυτό δεν θα γίνει στο άμεσο μέλλον - και όταν λέω άμεσα εννοώ πως αποκλείεται να το δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου.»

Το σημερινό 500L (MPV) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 ,με το 500X (SUV) να ακολουθεί το 2014, ενώ τα μοντέλα ανανεώθηκαν ελαφρώς το 2018. Αυτό σημαίνει πως ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο ίσως παρουσιαστεί μέσα στο 2021, με την πιθανή συνέχιση της διάθεσης των υφιστάμενων εκδόσεων, όπως συμβαίνει άλλοστε και με το 500. Πριν την πρεμιέρα του νέου SUV, η FIAT αναμένεται να εξηλεκτρίσει τα 500L και 500X με την ίδια ήπια υβριδική τεχνολογία που είδαμε φέτος στις εκδόσεις Hybrid των 500 και Panda

[Πηγή: AutoExpress]