Bentley Octopus Electric Engine Project
node/39678

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.

node/39939
BMW 128ti

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η BMW συνεργάζεται με μια εταιρεία τεχνολογίας για να σχεδιάσει ένα σύστημα που θα μπορεί να αναλύει τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει το κράτημα και την άνεση. Μια ιδέα που, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά νέα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η δυνατότητα της απόσβεσης σε ένα αυτοκίνητο έχει προφανώς μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, ακόμη και εν έτει 2020. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν ήδη, ως επί το πλείστον, συστήματα που αναλύουν τον δρόμο, χάρη στις κάμερες, και έτσι καθιστούν δυνατή την προσαρμογή της ανάρτησης στο επικείμενο ανάγλυφο. Ένα είδος προγνωστικής απόσβεσης (και όχι μόνο «παθητικής») που συναντάμε ιδιαίτερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά και στη Rolls-Royce που ανήκει στο γκρουπ της BMW.

Η BMW για το ανάλογο σύστημά της συνεργάστηκε με την ισραηλινή Tactile Mobility, εταιρεία που ειδικεύεται στην τεχνολογία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Στόχος είναι να σχεδιάσει ένα σύστημα νέας γενιάς βασισμένο σε αισθητήρες που θα συλλέγουν και θα αναλύουν δεδομένα από τα λάστιχα, τα φρένα, τον κινητήρα, την ανάρτηση και την κατάσταση του δρόμου για να τελειοποιήσουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Tactile Mobility δεν μας είναι άγνωστη, καθώς συνεργάζεται ήδη με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Porsche, καθώς και με δήμους και οδικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη και στην Ασία.

Η τρόπον τινά καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα προορίζεται για τη Rolls-Royce, αλλά θα αποτελέσει κοινό τόπο σε μια νέα γενιά μοντέλων BMW από το 2021. Επίσης, τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την προσαρμογή των αναρτήσεων αφού «θα μοιράζονται και σε άλλα οχήματα και υποδομές για τη βελτίωση της ασφάλειας στον δρόμο, ειδικά στις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλες λακκούβες ή αντικείμενα στον δρόμο.