node/34167

Δοκιμές αυτόνομων Apple: Οι οδηγοί επεμβαίνουν συχνότερα απ' ό,τι σε άλλες εταιρείες

Τα στατιστικά που έρχονται από την California δείχνουν μεγάλη διαφορά μεταξύ της Apple και των ανταγωνιστών της

Οι δοκιμές αυτόνομων οχημάτων της Apple φαίνεται πως απαιτούν πολύ συχνότερη παρέμβαση του οδηγού σε σύγκριση με τις αντίστοιχες δοκιμές των ανταγωνιστικών Waymo (Google) και Cruise Cars (General Motors) σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg.

Η ετήσια έκθεση του Department of Motor Vehicles της California έδειξε πως οι οδηγοί στα αυτοκίνητα της Apple έπαιρναν τον έλεγχο περίπου μία φορά ανά 1,8 km ενώ αντίστοιχα τα οχήματα της Waymo (Google) ταξίδευαν 17.730 km και τα οχήματα της Cruise (General Motors) 8.376 km μεταξύ παρεμβάσεων από ανθρώπινο χέρι. Τα οχήματα της νεοσύστατης Zoox Inc. η οποία έχει προσλάβει μηχανικούς με πρότερη καριέρα σε Apple, Google και Tesla, ταξίδεψαν 3.093 km μεταξύ των παρεμβάσεων του οδηγού ενώ της Nuro 1.654 km.

Waymo

Η Apple έχει στο παρελθόν δηλώσει σκεπτική απέναντι στο σύστημα μέτρησης των παρεμβάσεων του οδηγού κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το οποίο έχει καθιερωθεί ως υποχρεωτικό στατιστικό από την πολιτεία της California. Επίσης, αρκετές εταιρείες δηλώνουν πως δεν είναι όλα τα χιλιόμετρα δρόμου συγκρίσιμα, καθώς μια καλή μέρα στον αυτοκινητόδρομο διαφέρει σημαντικά από οδήγηση στην πόλη ή σε χιονισμένα τοπία τα οποία δυσκολεύουν το έργο των αισθητήρων.

Όλα αυτά έρχονται στη δημοσιότητα λίγο μετά από τις ανακατατάξεις στο τμήμα αυτόνομης οδήγησης της Apple από όπου απολύθηκαν πρόσφατα 200 άτομα. Να θυμίσουμε πως ο τεχνολογικός κολοσσός ξεκίνησε την έρευνα όσον αφορά την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης από το 2015 οπότε και εγκαινιάστηκε το Project Titan ενώ οι πρώτες δοκιμές της σε δημόσιο οδικό δίκτυο έγιναν το 2017.

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/39586

Ελαστικά Goodyear για το νέο Land Rover Defender

Η Goodyear προμηθεύει το Νέο Land Rover Defender με δύο τύπους ελαστικών 4x4.

Τρίτη, 28 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ελαστικά Goodyear για το νέο Land Rover Defender

Η Jaguar Land Rover συνεργάζεται στενά εδώ και αρκετά χρόνια με την Goodyear στο κομμάτι της Πρώτης Τοποθέτησης ελαστικών σε διάφορα μοντέλα της ευρείας προϊοντικής γκάμας της.

Η διάσημη βρετανική μάρκα στηρίζεται για μία ακόμα φορά στη δυναμική της Goodyear εξοπλίζοντας το πραγματικό σύμβολο της off-road οδήγησης, το νέο Land Rover Defender, το οποίο επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο για το 2020.

Ασταμάτητο και ασύγκριτο σε κάθε διαδρομή, το νέο Land Rover Defender γνωρίζει νέες δυνατότητες χάρη στα ελαστικά Goodyear που είναι διαθέσιμα σε διαφορετικά μεγέθη και προδιαγραφές. Για παράδειγμα, τα ελαστικά Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure διατίθενται για το νέο Land Rover Defender σε τροχούς διαστάσεων 18’’, 19’’ και 20’’.

Αυτά τα άκρως εξειδικευμένα και κατάλληλα για κάθε συνθήκη ελαστικά επιτρέπουν στους οδηγούς του Land Rover Defender να απολαύσουν ένα υψηλό επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση και ταυτόχρονα την επιλογή να αφήσουν πίσω τους το δρόμο για να αντιμετωπίσουν τις σκληροτράχηλες, εκτός δρόμου διαδρομές, με απόλυτη αυτοπεποίθηση.

Διαθέτουν ενισχυμένες ίνες υψηλής απόδοσης από υλικό Kevlar® που παρέχουν συνοχή και αποτρέπουν τυχόν διατρήσεις στις off-road διαδρομές. Οι ώμοι των ελαστικών Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure φέρουν την τεχνολογία DuraWall που προστατεύει από τρυπήματα ή ραγίσματα στην πλευρική περιοχή, ένα άκρως χρήσιμο στοιχείο κατά την οδήγηση σε βραχώδεις περιοχές.

Τα συγκεκριμένα ελαστικά της Goodyear διαθέτουν βελτιστοποιημένη σχεδίαση πέλματος που επιτρέπει στο ελαστικό να επιτύχει 37% περισσότερα χιλιόμετρα * από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών του.

Επιπλέον, η Goodyear, προσφέρει ένα επιπλέον επίπεδο off-road απόδοσης για τους πελάτες που επιθυμούν τα οχήματά τους να προχωρήσουν ακόμα παραπάνω: Τα ελαστικά Goodyear Wrangler DuraTrac θα είναι επίσης διαθέσιμα σε διαστάσεις 18’’, 19’’ και 20’’ ώστε να επιτύχουν απόλυτη εφαρμογή στο νέο Defender. Τα συγκεκριμένα ελαστικά προσαρμόζουν την τεχνολογία TractiveGroove ™ που εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση σε απαιτητικές συνθήκες εδάφους όπως η λάσπη ή το χιόνι.

H GOODYEAR ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΗ ΝΑΜΙΜΠΙΑ

Για το παγκόσμιο λανσάρισμα και την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του νέου Land Rover Defender στο Διεθνή Τύπο, η βρετανική μάρκα δημιούργησε ένα πλήρες πρόγραμμα οδηγικών δοκιμών στη Ναμίμπια. Δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το νέο SUV σε μερικές από τις πιο απαιτητικές και γεμάτες πρόκληση διαδρομές παγκοσμίως. Σε ένα ιδανικό περιβάλλον για τη δοκιμή του νέου Defender σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Όλα τα οχήματα που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη αποστολή ήταν εξοπλισμένα με ελαστικά Goodyear Wrangler DuraTrac, διαστάσεων 18’’ και 19’’ ανάλογα με τη διαμόρφωση κάθε αυτοκινήτου.

* Οδηγείται στον μπροστινό και πίσω άξονα, σε σύγκριση με τη μέση απόδοση 3 ανταγωνιστών σχεδιαστών στην κατηγορία SUV/ 4x4. Tον Δεκέμβριο του 2016 δοκιμάστηκε από την Dekra με παραγγελία της Goodyear. Αυτοκίνητα δοκιμής: Toyota Hilux 2.4- 4x4, μέγεθος ελαστικών 265/65 R17 112T/S. Μέρος δοκιμής: Κέντρο δοκιμών Dekra (FP01B), Γαλλία. Αναφορά δοκιμών: 16CPB34-389, Όριο φθοράς: 1,6 mm για όλες τις αυλακώσεις. Στον μπροστινό άξονα, τα ελαστικά Wrangler AT / A είναι 49% καλύτερα και στον πίσω άξονα τα ελαστικά Wrangler AT/ A είναι 25% καλύτερα από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Επομένως, ο μέσος όρος των ελαστικών της Goodyear είναι 37% καλύτερος από τον μέσο όρο των δοκιμασμένων ελαστικών.

[Πηγή: Goodyear]