node/35794

BMW: Το ντίζελ έχει ακόμη 20 χρόνια ζωής και η βενζίνη 30

Ωστόσο οι μικροί κινητήρες ντίζελ και οι μεγάλοι βενζίνης θα βγουν από την αγορά πολύ πιο γρήγορα. 

Ακόμη και αν δεχτούμε ότι η ηλεκτροκίνηση θα έχει ραγδαία εξάπλωση, η BMW θεωρεί ότι οι συμβατικοί κινητήρες έχουν ακόμη μπόλικη ζωή εμπρός τους πριν καταργηθούν τελείως.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των σχεδίων της εταιρείας για το μέλλον και ειδικά για την ηλεκτροκίνηση ο Klaus Froelich, μέλος του ΔΣ της BMW τόνισε πως ακόμη και αν προχωρήσουμε στην παραδοχή ότι το 2025 το 30% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά, απομένει ένα τεράστιο ποσοστό που θα κινείται από κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Από αυτήν την άποψη η BMW θεωρεί πως οι κινητήρες ντίζελ έχουν ακόμη τουλάχιστον 20 χρόνια ζωής και αυτοί της βενζίνης 30. Όχι όμως όλοι. Η τάση δείχνει ότι οι μικρού κυβισμού ντίζελ και οι μεγάλου κυβισμού βενζίνης θα εξαφανιστούν πρώτοι.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο 3κύλινδρος ντίζελ θα σταματήσει να παράγεται καθώς δεν θα μπορεί να πληροί και τους νέους όρους στις εκπομπές ρύπων που βάζει η ΕΕ. Την ίδια τύχη και για τον ίδιο λόγο θα έχει και ο V12 βενζίνης. Είναι καλύτερα να σταματήσει η παραγωγή του, καθώς κάθε χρόνο απαιτούνται υπέρογκα ποσά για την αναβάθμισή του για να συμμορφώνεται στους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων, ποσά που δεν αντισταθμίζονται από τον όγκο πωλήσεων του συγκεκριμένου μοτέρ.

Ένας άλλος λόγος που θα συμβάλλει στην μακροημέρευση των συμβατικών κινητήρων, είναι ότι οι υποδομές για τα ηλεκτροκίνητα βρίσκονται ακόμη σε πολύ χαμηλό επίπεδο σε πάρα πολλές μεγάλες αγορές του κόσμου. Για παράδειγμα, ενώ οι υποδομές στις μεγάλες πόλεις της Κίνας αυξάνονται συνεχώς, στην υπόλοιπη χώρα δεν συμβαίνει το ίδιο. Αυτό έχει αποτέλεσμα η χώρα σε δέκα χρόνια να παρουσιάσει «διπλή» εικόνα με Shanghai και Πεκίνο να έχουν στην πλειονότητα ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα, ενώ στην υπόλοιπη χώρα μόνο συμβατικά.

Ανάλογη εικόνα θα έχουμε και στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρώπη. Ειδική στη δική μας ήπειρο, το βόρειο κομμάτι που είναι και το οικονομικά πιο εύρωστο θα μπορεί να σηκώσει το βάρος αγοράς και υποστήριξης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε αντίθεση με το νότιο που ούτε από πλευράς πολιτών ούτε από πλευράς κράτους δεν έχει αυτήν την πολυτέλεια.

Αυτοί είναι και οι βασικότεροι λόγοι που οι συμβατικοί κινητήρες έχουν ακόμη... πολλά ψωμιά να φάνε.

node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS
node/39153

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Όλες οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά της BMW M4 που βρίσκεται προ των πυλών.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Μόλις μια ημέρα μετά από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé, οι φίλοι της βαυαρικής φίρμας έχουν αρχίσει να σχηματίζουν στη φαντασία τους την κορυφαία M4 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020.

Ανάμεσά τους και ο καλλιτέχνης X-Tomi Design, ο οποίος δεν έχασε χρόνο και δημιούργησε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα βασισμένος σε μια από τις επίσημες φωτογραφίες της 4 Series (εμπρός όψη 3/4) ενώ και εμείς δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε και δημιουργήσαμε τη δική μας εκδοχή για την ουρά της M4 (κεντρική φωτογραφία).

BMW M4 rendering

Η BMW M4 θα διαφέρει αισθητικά από την μέχρι στιγμής ισχυρότερη M440i xDrive (375 PS), χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση της μάσκας, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, το εντονότερο σπλίτερ, τα πιο φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με φαρδύτερα ελαστικά, την αεροτομή από ανθρακονήματα, τον μεγαλύτερο διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Είναι επίσης πιθανό να υιοθετήσει και μεγαλύτερες εσοχές στα φτερά, ένα σήμα κατατεθέν των μοντέλων με το έμβλημα M.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στην έκδοση Competition, η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να ολοκληρώνεται σε κάτω από 4,0". Παραδοσιακά, η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του κόφτη υψηλότερα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επιπλέον, όπως και η απερχόμενη M4, η νέα γενιά θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερα φρένα M Sport και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και επιθετικό στήσιμο.

Ακούγεται επίσης πως η BMW ετοιμάζει και μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ που θα συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη.

Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της νέας BMW M4 Coupé είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Audi RS 5 Coupé και η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 S Coupe που βρίσκεται επίσης προ των πυλών.

TAGS