node/40119

Audi: Δηλώνει πίστη στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου

Τα θερμικά μοτέρ δεν πρόκειται να καταργηθούν σύντομα σύμφωνα με το αφεντικό της Audi.

Παρόλο που η Audi ετοιμάζεται για πληθώρα παρουσιάσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μέσα στα επόμενα χρόνια, ο CEO της, Markus Duesmann, είναι αισιόδοξος για το μέλλον των θερμικών κινητήρων. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο Automotive News Europe, η μέρα που θα σταματήσουν να διατίθενται είναι αρκετά μακριά στο μέλλον.

Ο Duesmann που μεταξύ άλλων είναι υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης ολόκληρου του Volkswagen Group, δηλώνει πίστη και στους κινητήρες πετρελαίου, λέγοντας πως είναι με διαφορά οι πιο αποδοτικοί. Βέβαια, παρότι η Audi θέλει να διατηρήσει τους TDI στη γκάμα της, το αφεντικό της παραδέχτηκε πως οι μετατροπές που χρειάζεται να γίνουν στην έξατμιση ώστε να πληρούν τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων έχουν γίνει πολύ κοστοβόρες. Έτσι, η αύξηση της τιμής των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα καθιστά ασύμφορα για κάποιες κατηγορίες.

Στόχος της Audi είναι να βελτιώσει την αποδοτικότητα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, παράλληλα με εναλλακτικά καύσιμα (όπως το CNG), τεχνολογία κυψελών υδρογόνου και φυσικά τη σταδιακή μετάβαση στο ηλεκτρικό μέλλον.

Όπως αναφέρει ο Duesmann, η κατάργηση των θερμικών μοτέρ θα είναι πολιτική απόφαση και δεν θα γίνει ταυτόχρονα σε ολόκληρο τον κόσμο. Το πιθανότερο σενάριο είναι η Ευρώπη να αποτελέσει την τελευταία αγορά που θα επιτρέπονται οι πετρελαιοκινητήρες. Από την άλλη πλευρά οι βενζινοκινητήρες αναμένεται να επιβιώσουν για ακόμα μεγαλύτερο διάστημα σε αναπτυσσόμενες αγορές.

*Μπορεί οι TFSI και TDI να έχουν μέλλον, όμως ο εικονιζόμενος ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5,2 λίτρων που έχουμε δει μεταξύ άλλων και τα Audi R8, αναμένεται να καταργηθεί μετά από περισσότερο από μια δεκαετία εξέλιξης και πορείας στην αγορά.

[Πηγή: Automotive News Europe μέσω Motor1]

node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS