node/39455

Το air condition της Bugatti μπορεί να ψύξει διαμέρισμα 80 τ.μ.

Το πανίσχυρο σύστημα κλιματισμού είναι ένα ακόμη δείγμα της τεχνολογίας που ενσωματώνουν τα μοντέλα της Bugatti.

Η Bugatti εξέδωσε δελτίο τύπου με πληροφορίες για τον εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού των μοντέλων της θέλοντας να αναδείξει κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν.

Το σύστημα κλιματισμού ισχύος 10 kW που βρίσκουμε μέσα σε μια Bugatti, θα ήταν ικανό να ψύξει ένα διαμέρισμα με εμβαδόν 80 τετραγωνικά μέτρα! Περιλαμβάνει ένα δίκτυο ψύξης της καμπίνας, ροή αέρα, ηλεκτρικά συστήματα, ηλεκτρονικά, δύο μονάδες air condition και μια κεντρική μονάδα ελέγχου, εξασφαλίζοντας την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος ανεξαρτήτως συνθηκών. Ενδεικτικά, το συνολικό μήκος των γραμμών του φτάνει τα 9,5 μέτρα, λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο.

Οι προκλήσεις συγκεκριμένα στα μοντέλα της Bugatti αφορούν το σωστό έλεγχο του εξαερισμού και του κλιματισμού σε υψηλές ταχύτητες (ακόμα και άνω των 400 km/h), το αεροδυναμικό παρμπρίζ που λόγω κλίσης και μεγέθους θερμαίνει ακόμα περισσότερο το εσωτερικό σε συνδυασμό με τη προαιρετική διπλή ηλιοροφή Sky View, και φυσικά τις τεράστιες θερμικές ανάγκες του θηριώδη κινητήρα W16 8,0 λίτρων.

Bugatti Air Condition

Υπεύθυνη για την εξέλιξη των συστημάτων κλιματισμού είναι η Γερμανίδα μηχανικός Julia Lemke η οποία δήλωσε: «Η Chiron, η Divo αλλά ακόμα και η σκληροπυρηνική Chiron Pur Sport είναι εύκολες και πρακτικές στην καθημερινή οδήγηση - είναι ξεκάθαρες όσον αφορά τη λειτουργία τους. Ακόμα και οδηγοί χωρίς εμπειρία μπορούν να χειριστούν μια Bugatti από την αρχή.»

«Για εμάς, είναι σημαντικό να εξασφαλίσουμε πως η επιλεγμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται άμεσα. Το σύστημα air conditioning λειτουργεί καλύτερα όταν οι επιβάτες δεν το αντιλαμβάνονται. Πρέπει να είμαστε σίγουροι πως δεν υπάρχουν αντιληπτά ρεύματα αέρα ή θόρυβος - μόνο τότε νιώθεις άνετα.» Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η Julia Lemke χρησιμοποιεί τρισδιάστατες προσομοιώσεις, χρωματιστό καπνό και μάλινα νήματα για να ελέγξει τη ροή του αέρα με τελικό στόχο να μη γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Divo: Δοκιμές εξέλιξης κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου

Σύμφωνα με την Bugatti, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική αίσθηση της θερμοκρασίας - οι Ευρωπαίοι συνήθως νιώθουν άνετα μεταξύ 21 και 22 βαθμών Κελσίου, ενώ οι Αμερικανοί προτιμούν μερικούς βαθμούς χαμηλότερα.

[Πηγή: Bugatti]

node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.