node/39455

Το air condition της Bugatti μπορεί να ψύξει διαμέρισμα 80 τ.μ.

Το πανίσχυρο σύστημα κλιματισμού είναι ένα ακόμη δείγμα της τεχνολογίας που ενσωματώνουν τα μοντέλα της Bugatti.

Η Bugatti εξέδωσε δελτίο τύπου με πληροφορίες για τον εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού των μοντέλων της θέλοντας να αναδείξει κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν.

Το σύστημα κλιματισμού ισχύος 10 kW που βρίσκουμε μέσα σε μια Bugatti, θα ήταν ικανό να ψύξει ένα διαμέρισμα με εμβαδόν 80 τετραγωνικά μέτρα! Περιλαμβάνει ένα δίκτυο ψύξης της καμπίνας, ροή αέρα, ηλεκτρικά συστήματα, ηλεκτρονικά, δύο μονάδες air condition και μια κεντρική μονάδα ελέγχου, εξασφαλίζοντας την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος ανεξαρτήτως συνθηκών. Ενδεικτικά, το συνολικό μήκος των γραμμών του φτάνει τα 9,5 μέτρα, λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο.

Οι προκλήσεις συγκεκριμένα στα μοντέλα της Bugatti αφορούν το σωστό έλεγχο του εξαερισμού και του κλιματισμού σε υψηλές ταχύτητες (ακόμα και άνω των 400 km/h), το αεροδυναμικό παρμπρίζ που λόγω κλίσης και μεγέθους θερμαίνει ακόμα περισσότερο το εσωτερικό σε συνδυασμό με τη προαιρετική διπλή ηλιοροφή Sky View, και φυσικά τις τεράστιες θερμικές ανάγκες του θηριώδη κινητήρα W16 8,0 λίτρων.

Bugatti Air Condition

Υπεύθυνη για την εξέλιξη των συστημάτων κλιματισμού είναι η Γερμανίδα μηχανικός Julia Lemke η οποία δήλωσε: «Η Chiron, η Divo αλλά ακόμα και η σκληροπυρηνική Chiron Pur Sport είναι εύκολες και πρακτικές στην καθημερινή οδήγηση - είναι ξεκάθαρες όσον αφορά τη λειτουργία τους. Ακόμα και οδηγοί χωρίς εμπειρία μπορούν να χειριστούν μια Bugatti από την αρχή.»

«Για εμάς, είναι σημαντικό να εξασφαλίσουμε πως η επιλεγμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται άμεσα. Το σύστημα air conditioning λειτουργεί καλύτερα όταν οι επιβάτες δεν το αντιλαμβάνονται. Πρέπει να είμαστε σίγουροι πως δεν υπάρχουν αντιληπτά ρεύματα αέρα ή θόρυβος - μόνο τότε νιώθεις άνετα.» Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η Julia Lemke χρησιμοποιεί τρισδιάστατες προσομοιώσεις, χρωματιστό καπνό και μάλινα νήματα για να ελέγξει τη ροή του αέρα με τελικό στόχο να μη γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Divo: Δοκιμές εξέλιξης κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου

Σύμφωνα με την Bugatti, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική αίσθηση της θερμοκρασίας - οι Ευρωπαίοι συνήθως νιώθουν άνετα μεταξύ 21 και 22 βαθμών Κελσίου, ενώ οι Αμερικανοί προτιμούν μερικούς βαθμούς χαμηλότερα.

[Πηγή: Bugatti]