PSA: Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για υβριδικά

Η PSA συνεργάζεται με την Punch Powertrain για την προμήθεια ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, εξηλεκτρισμένου, «επαναστατικής επινόησης».

Το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την, κινεζικής ιδιοκτησίας, Punch Powertrain, θα είναι η προμήθεια ενός κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ηλεκτροκινητήρα 48V. 

Ο γαλλικός όμιλος σε ανακοίνωσή του δηλώνει εντυπωσιασμένος από την «επαναστατική επινόηση» του πατενταρισμένου συστήματος, που «επιτρέπει τη μείωση του αριθμού των εξαρτημάτων, οπότε και του βάρους και του όγκου του συνόλου». Η PSA υπογραμμίζει επίσης το «εξαιρετικό επίπεδο των επιδόσεων και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, έναντι ενός ανταγωνιστικού κόστους».

Αυτό το κιβώτιο “e-DCT” θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε εκδόσεις “mild hybrid” των Citroen, Peugeot, DS και Opel και θα αποτελεί μια σχετικά φθηνή λύση για τη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής CO2 των μοντέλων με θερμικό κινητήρα, ενώ η ευρωπαϊκή νομοθεσία γίνεται όλο και πιο αυστηρή. Το κιβώτιο θα είναι έτοιμο έως το 2022 και θα μπορεί στη συνέχεια να τοποθετηθεί σε υβριδικά επαναφορτιζόμενα μοντέλα.
 
Η PSA διευκρινίζει ότι συζητά με την Punch Powertrain για την κατασκευή του κιβωτίου αυτού σε ένα από τα δικά της εργοστάσια. Θα είναι το πρώτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του γαλλικού ομίλου. Τα συμβατικά αυτόματα ΕΑΤ των μοντέλων της, η PSA τα προμηθεύεται από την ιαπωνική Aisin.

[Πηγή: Caradisiac]