node/19920

Ποιος χρειάζεται τις μπαταρίες; H Mazda εξελίσσει φθηνό ανθρακόνημα συνδυάζοντας χαμηλά CO2 και οδηγική ευχαρίστηση

Το επόμενο MX-5 θα είναι ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό, λέει η Mazda. Αν και θα πρέπει να περιμένουμε ως το 2021.

Το Mazda MX-5 θα συνεχίσει να γίνεται ελαφρύτερο στο μέλλον, και θα χρησιμοποιεί ακόμη μικρότερους και πιο αποδοτικούς κινητήρες. Ακόμη και 3κύλινδρους.

Η σημερινή 4η γενιά του MX-5 είναι μικρότερη και ελαφρύτερη από το αυτοκίνητο που αντικατέστησε. Παρότι το αυτοκίνητο δεν θα γίνει μικρότερο σε διαστάσεις, σύμφωνα με τον διευθυντή του προγράμματος Nobuhiro Yamamoto, θα είναι ωστόσο ελαφρύτερο, χάρη στην χρήση ελαφρύτερων υλικών.

«Οι διαστάσεις είναι μια χαρά. Δεν μπορεί να γίνει μικρότερο. Αλλά θα είναι ελαφρύτερο. Με την χρήση των κατάλληλων υλικών. Αυτή την στιγμή το ανθρακόνημα είναι ακριβό. Αλλά εξελίσουμε τεχνολογία carbon fibre που θα το κάνει πολύ προσιτό. Έτσι το MX-5 θα είναι ελαφρύτερο στο μέλλον». Δήλωσε ο Yamamoto.

Όσο το αυτοκίνητο γίνεται ελαφρύτερο, η ανάγκη για έναν μεγάλο κινητήρα είναι φυσικά μικρότερη. Ήδη η Mazda το έχει δείξει αυτό στην πράξη, με το σημερινό μοτέρ των 1,5 λίτρων. «Είνα ένα απλό concept, οι βασικές αρχές της μηχανικής», λέει ο Yamamoto.

Ο Yamamoto δήλωσε επίσης ότι οι εκδόσεις MX-5 Speedster και Spyder,  παρότι ουσιαστιά πρόκειται για το MX-5 στην απόλυτη και πιο καθαρόαιμη μορφή του, δεν μπορούν να προχωρήσουν στην παραγωγή. Τα δύο πρωτότυπα παρουσιάστηκαν πέρσι στο SEMA Show στο Las Vegas και στο πρόσφατο Goodwood Festival of Speed.

Πηγή AUTOCAR

TAGS