node/24542

Πέντε προγράμματα οδήγησης για το νέο Ford GT

Εκτός από τα Normal, Sport και Track mode θα έχει ακόμα Wet και V-Max mode για τελική ταχύτητα 347 km/h.

Η Ford μας δίνει με αργό ρυθμό τα χαρακτηριστικά του νέου GT των 647 ίππων, χτίζοντας έτσι τον μύθο που αντιστοιχεί σε ένα τέτοιο μοντέλο.

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, το Ford GT θα έχει πέντε προγράμματα οδήγησης που θα βοηθούν τον οδηγό να χαρεί το νέο supercar σε όλες τις συνθήκες.

Το πρόγραμμα Normal «απευθύνεται» σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης στο δρόμο, με την ανάρτηση να χαρίζει 120 mm απόσταση από το έδαφος για να τα βγάζει πέρα με τα σαμαράκια και τις λακκούβες. Επιπλέον, το γκάζι και η μετάδοση λειτουργούν με το βασικό πρόγραμμα, ενώ τα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας δεν μπορούν να ρυθμιστούν. Η φτερούγα με την σειρά της, αναδύεται στα 145 km/h και πέφτει στην αρχική της θέση κάτω από τα 130 km/h, ενώ σε περίπτωση δυνατού φρεναρίσματος θα λειτουργήσει και ως αερόφρενο.

Το Wet Mode έχει τις ίδιες ρυθμίσεις με το Normal, αλλά έχει πιο «αναίσθητο» γκάζι για ευνόητους λόγους.

Το Sport Mode επεμβαίνει στις ρυθμίσεις του γκαζιού βελτιώνοντας την απόκριση του V6 EcoBoost των 3,5 λίτρων και του συστήματος anti-lag. Τα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας μπορούν να ρυθμιστούν μέσω του συστήματος AdvanceTrac, διαθέτοντας τρεις επιλογές ανάλογα με την όρεξη του οδηγού.

Το Track Mode μειώνει κατά 50 mm την απόσταση από το έδαφος, εκτείνει την αεροτομή και κλείνει τις εμπρός εισαγωγές αέρα.

Τέλος, το V-Max Mode ρυθμίζει όλα τα συστήματα με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις στην ευθεία. Το ύψος της ανάρτησης παραμένει το ίδιο με του Track Mode και τα αεροδυναμικά βοηθήματα «απορροφώνται» με στόχο την καλύτερη απόδοση στην ευθεία. Ακόμα το σύστημα ευστάθειας παραμένει ενεργό για να εξασφαλίσει ότι το GT θα παραμείνει στην ευθεία και ότι θα πιάσει τα 347 km/h της τελικής ταχύτητας.

[Πηγή: Ford]

TAGS
node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.