Μπαταρία μικρο-υβριδικής τεχνολογίας για έως και 15% οικονομία καυσίμου

Η Johnson Controls, κατασκευαστής των μπαταριών αυτοκινήτου Varta, αποκάλυψε την πρώτη γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου 48 Volt για μικρο-υβριδικά συστήματα αυτοκινήτων.

«Περιμένουμε αυτή η τεχνολογία να παίξει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη υψηλών στόχων οικονομίας καυσίμου και μείωσης των ρύπων», δηλώνει ο Ray Shemanski, διευθυντής της Johnson Controls Power Solutions.

Έχοντας μια αρχιτεκτονική διπλής τάσης, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας Micro Hybrid της Johnson Controls συνδυάζει μια μπαταρία 12 Volt με μία ιόντων λιθίου 48 Volt που βελτιστοποιεί τη γέννηση και κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή έχει τη δυνατότητα να δώσει έως και 15% οικονομία καυσίμου σε αυτοκίνητα και θα αρχίσει δοκιμές αξιολόγησης από την αυτοκινητοβιομηχανία το Δεκέμβριο.  

«Τα μικρο-υβριδικά συστήματα θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες της αυτοκινητοβιομηχανίας με πολύ μικρότερο κόστος απ’ ό,τι τα υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε θα αποτελέσουν μια πολύ καλή λύση για τη μαζική παραγωγή», εκτιμά ο Shemanski.

Η μπαταρία των 48 Volt έχει την ικανότητα να αποθηκεύει γρήγορα ενέργεια από το φρενάρισμα και μπορεί να υποστηρίζει υψηλά φορτία όπως αυτά του κλιματισμού και των ενεργών συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης. Η μπαταρία των 12 Volt θα συνεχίσει να δίνει ρεύμα στη μίζα, τα φώτα και το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.   

Τα πρισματικά στοιχεία ιόντων λιθίου και τα ολοκληρωμένα συστήματα για τα πρωτότυπα των μπαταριών Micro Hybrid θα κατασκευάζονται στις προηγμένες εγκαταστάσεις της Johnson Controls στο Holland του Michigan. Η μπαταρία έχει τυποποιημένα εξαρτήματα και διαστάσεις ώστε να μπορούν να γίνουν οικονομίες κλίμακας.

«Περιμένουμε η τεχνολογία Micro Hybrid να υιοθετηθεί πρώτα από την Ευρώπη, λόγω των πιο αυστηρών κανονισμών για την κατανάλωση και τους ρύπους, και η εξάπλωσή της σε παγκόσμια κλίμακα να αρχίσει το 2020», λέει ο Shemanski.

TAGS