node/26396

Hyundai Ν Performance: AWD και σασμάν paddles shift στα σκαριά

H ομάδα N της Hyundai εργάζεται πυρετωδώς προκειμένου να λανσάρει σε κάποια από τα νέα μοντέλα της τόσο την τετρακίνηση όσο και αυτόματο κιβώτιο με paddles.
Η υπομάρκα Ν του κορεάτη κατασκευαστή παρουσιάστηκε επισήμως με αφορμή το ντεμπούτο του i30 N, του νέου GTi της Hyundai, το οποίο κινείται από έναν δίλιτρο τούρμπο κινητήρα με απόδοση 270 ίππων.

Μέχρι τώρα και για το άμεσο μέλλον το i30 N εφοδιάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων που στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς. Από τις πρώτες εντυπώσεις ο συνδυασμός δουλεύει εξαιρετικά, αλλά η N θέλει να δώσει περισσότερη δύναμη και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους απαιτητικούς αγοραστές. Για να πετύχει κάτι τέτοιο, η τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι μονόδρομος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημη αποκάλυψη για το Hyundai i30 N με 275 PS [video]


Αν και η Hyundai πειραματίζεται με διάφορους τύπους τετρακίνησης, αυτή τη στιγμή δεν έχει καταλήξει σε κάποιον συγκεκριμένο για τα αυτοκίνητα της N. Βέβαια είναι εξίσου πιθανόν οι Κορεάτες απλώς να κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους. Αυτό άλλωστε δείχνει και η δήλωση του επικεφαλής της N, Albert Biermann, ότι δηλαδή προς το παρόν δεν έχουν την πρόθεση να προσφέρουν τετρακίνηση στα αυτοκίνητα της μπράντας.

«Δοκιμάζουμε διάφορες μορφές τετρακίνησης» ανέφερε ο Biermann σε μια πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο Top Gear, «αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για να παρουσιάσουμε ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο N. Φυσικά το διερευνούμε. Έχουμε όλη τη διαθέσιμη τεχνολογία in-house και το κόστος ενός τετρακίνητου Ν θα εξακολουθεί να είναι λογικό».

Και συνέχισε ως εξής: «Μόλις έχουμε ξεκινήσει με την υπομάρκα Ν. Το κοινό χρειάζεται χρόνο για να μας μάθει και να κατανοήσει περί τίνος πρόκειται. Μπορεί αργότερα να προσθέσουμε τεχνολογίες. Έχουμε ήδη πρωτότυπα εκεί έξω με τέτοιες τεχνολογίες και δεν είναι για εμάς ιδιαίτερος κόπος να τις ενσωματώσουμε».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Μεγαλώνει η γκάμα των σπορ Hyundai με το i30 N Fastback


Οι σκληροπυρηνικοί θα χαρούν να ακούσουν ότι η Hyundai θα κρατήσει οπωσδήποτε τα χειροκίνητα κιβώτια στη γκάμα. Μπορεί η κορεάτικη εταιρεία να εξελίσσει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με σειριακές αλλαγές, ως μια αναγκαιότητα για να μεγαλώσει τη δεξαμενή πελατών, γνωρίζει ωστόσο καλά ότι ο πυρήνας των αγοραστών που συνήθως αγοράζει χάτσμπακ GTi, όπως το i30 N ή ακόμα και το επερχόμενο Veloster N, αρέσκεται να ανακατεύει μόνος του τη βενζίνη...

«Το αυτόματο κιβώτιο βρίσκεται υπό εξέλιξη και σκεφτόμαστε αργά η γρήγορα να το τοποθετήσουμε στη γκάμα» είπε ο Biermann. «Όμως τα αυτοκίνητα με το σήμα N θα προσφέρουν πάντα την επιλογή της μετάδοσης. Τα χειροκίνητα κιβώτια πρέπει να ζήσουν οπωσδήποτε!».
 
TAGS