H PSA θέλει να εξελίσσει κινητήρες αποκλειστικά μέσω υπολογιστών

H PSA θέλει να εξελίσσει κινητήρες αποκλειστικά μέσω υπολογιστών

Το Groupe PSA καταφεύγει όλο και περισσότερο στην ψηφιακή προσομοίωση στην εξέλιξη για τις νέες προσθιοκίνητες μονάδες μοτέρ, προκειμένου να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα.

Αυτή την εβδομάδα, το Groupe PSA ανακοίνωσε την υπογραφή μιας εταιρικής συνεργασίας με την École Centrale της Νάντης, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα έρευνας και εξέλιξης ύψους τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή η συνεργασία αποσκοπεί στην επιτάχυνση της «ανάπτυξης ψηφιακής προσομοίωσης στο σχεδιασμό προσθιοκίνητων μοτέρ». Το πρότζεκτ θα περιλαμβάνει ειδικά βενζινοκινητήρες για επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα.

Οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν εδώ και καιρό υπολογιστές για να σχεδιάσουν τα καινούργια αυτοκίνητά τους. Η παραπάνω εταιρική σχέση στοχεύει να προχωρήσει ακόμη περισσότερο στη μηχανοργάνωση για τη δημιουργία και την εξέλιξη ενός κινητήρα. Η PSA δεν διστάζει να πει ότι κάποια στιγμή ένα μοτέρ θα μπορούσε να εξελίσσεται αποκλειστικά μέσω εικονικών δοκιμών, χωρίς να περάσει καν από εργαστήρια ή πρωτότυπα!

Κάτι τέτοιο θα έχει πολλαπλά οφέλη. Πρώτον, η χρήση της ψηφιακής προσομοίωσης εξοικονομεί χρόνο εξέλιξης. Δεύτερον, και το σημαντικότερο, αυτός ο τρόπος βιομηχανικού σχεδιασμού αποτελεί πηγή οικονομίας. Ο στόχος του Groupe PSA είναι να μειώσει κατά περισσότερο από 70% τον αριθμό των πρωτοτύπων που χρειάζεται σε σύγκριση με ένα συμβατικό κόνσεπτ.

bleuhdi 180 engine

«Μέσω της συνεργασίας μας με την Centrale Nantes, στοχεύουμε να ενισχύσουμε την ανάπτυξη διαδικασιών ψηφιακής προσομοίωσης με στόχο τη μόνιμη μείωση των εκπομπών CO2. Η βασική καινοτομία έγκειται στη μείωση του χρόνου υλοποίησης του βιομηχανικού σχεδιασμού. Για μια ομάδα παραγωγής και μια κορυφαία σχολή μηχανικών που εργάζονται μαζί σε αυτό το είδος πρότζεκτ R&D είναι ένα πραγματικό όφελος για την ανάπτυξη της γαλλικής βιομηχανίας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Alain Raposo, εκτελεστικός αντιπρόεδρος, υπεύθυνος για τη μηχανολογία κινητήρων και πλαισίων στο Groupe PSA.

Η Centrale Nantes επελέγη επειδή διαθέτει λέκτορες και εμπειρογνώμονες στον τομέα της μοντελοποίησης και διαθέτει κατάλληλα εργαλεία, όπως για παράδειγμα πέδη δοκιμών κινητήρων και αυτοκινήτων με τον πιο ισχυρό υπέρ-υπολογιστή που διατίθεται σε πανεπιστημιακό ίδρυμα.

Για τον τελευταίο του κινητήρα ντίζελ BlueHDi, η PSA αναφέρει ότι έχει ήδη επικεντρωθεί στον ψηφιακό σχεδιασμό, μειώνοντας τον αριθμό των πρωτοτύπων κατά 40%.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube