node/38563

Συζητήσεις για εξαγορά της Alfa Romeo από την VW εν μέσω κορονοϊού

Αναζωπυρώνονται οι συζητήσεις που είχαν ξεκινήσει επί Marchionne. 

Μπορεί ο κορονοϊός να πλήττει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά στα υψηλά κλιμάκια σκέφτονται ήδη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε η ζωή δεν σταματά. 

Έτσι και με δεδομένη την συγχώνευση FCA - PSA, το γκρουπ που πρoέκυψε φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής και λιγότερο για μάρκες που ναι μεν έχουν κύρος αλλά δεν πουλάνε όγκους. 

Από την άλλη, το VW Group έχει ανάγκη μια μάρκα κύρους να πλαισιώσει τα brands που έχει κάτω από την ομπρέλα του και κάπως έτσι φαίνεται στο παρασκήνιο να έχουν αναζωπυρωθεί οι συζητήσεις για εξαγορά της Alfa Romeo από τους Γερμανούς. 
Άλλωστε, από την εποχή του Marchionne υπήρχαν ανάλογες συζητήσεις που δεν είχαν ευδοκιμήσει. 
Μένει να δούμε, όταν θα βγούμε από την καραντίνα πόσο θα έχει αλλάξει ο χάρτης της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. 

Έως τότε, καλό μήνα και κρατάμε ψηλά το κέφι μας. Η Alfa Romeo είναι μύθος και δεν πωλείται!.. 
 

node/39029

Η FIAT δημιουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης V2G στον κόσμο

Στο εργοστάσιο Mirafiori της Fiat Chrysler Automobiles στην Ιταλία.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η FIAT δημιουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης V2G στον κόσμο

Παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία του Covid-19, ο Όμιλος Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και η ENGIE Eps, συνέχισαν σταθερά την εξέλιξη υποδομών που σαν στόχο έχουν την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης –τον περασμένο Σεπτέμβριο- της συνεργασίας με την Terna για τη δημιουργία και εξέλιξη δικτύων V2G (Vehicle to Grid), η FCA επέλεξε την ENGIE Eps, ως τεχνικό συνεργάτη για την κατασκευή της εγκατάστασης στο εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο. Με πλήρη σεβασμό στους κανόνες ασφάλειας για τον περιορισμό της πανδημίας του Covid-19, ξεκίνησαν οι εργασίες στο εργοστάσιο Mirafiori της FCA στο Τορίνο, για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του δικτύου V2G. Με την ολοκλήρωση του, θα αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης του είδους στον κόσμο.

Τα δίκτυα V2G δίνουν τη δυνατότητα μεταφοράς ενέργειας από το δίκτυο ηλεκτροδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αντίστροφα. Με αυτό τον τρόπο τα οχήματα φορτίζονται, ενώ όταν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο (π.χ. ένα μεσημέρι με καύσωνα όπου λειτουργούν όλα τα κλιματιστικά των κτηρίων), τα οχήματα μέσω των μπαταριών τους «δανείζουν» ενέργεια στο σύστημα επιτρέποντας την σταθεροποίηση του.

Η τεχνολογία V2G αποτελεί βασική δομή που θα επιτρέψει τη γρήγορη εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, αλλά και της συνολικής μείωσης των εκπομπών CO2. Υπό το πρίσμα αυτό, η FCA, συνεχίζει με ταχύς ρυθμούς την ανάπτυξη του. Αυτή τη στιγμή η 1η φάση βρίσκεται σε εξέλιξη στο κέντρο logistics του Mirafiori, μια έκταση 3.000τ.μ. όπου θα τοποθετηθούν 10 km καλωδίων που θα συνδέουν 32 αμφίδρομους ταχυ-φορτιστές με απόδοση έως 50kW ο κάθε ένας. Το σύστημα διαχείρισης του δικτύου V2G σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ENGIA Eps.

Οι φορτιστές θα μπορούν να φορτίζουν ταυτόχρονα συνολικά έως 64 ηλεκτρικά οχήματα και αναμένεται να ξεκινήσουν να λειτουργούν τον προσεχή Ιούλιο. Μέχρι τα τέλη του 2021, το σύστημα, αναμένεται να μπορεί να υποστηρίζει μέχρι και 700 ηλεκτρικά οχήματα. Το δίκτυο θα λαμβάνει ενέργεια και από το ηλιακό πάρκο των 150.000τ.μ., απόδοσης 15MW, που επίσης κατασκευάζεται στο Mirafiori και θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 5.000 τόνους.

Με την ολοκλήρωση του, το δίκτυο V2G στο Mirafiori, θα έχει την δυνατότητα παροχής 25 MW, που θα το καθιστά τη μεγαλύτερη αντίστοιχη εγκατάσταση στον κόσμο. Χαρακτηριστικό είναι ότι θα έχει τη δυνατότητα να βελτιστοποιεί τη ροή ενέργειας που αντιστοιχεί στην κατανάλωση που έχουν 8.500 σπίτια.

[Πηγή: FCA]

node/39022

Πώς θα ήταν η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta;

Ένας Ιταλός οραματίζεται τον υποθετικό διάδοχο της Giulietta λίγο πριν καταργηθεί από τη γκάμα της Alfa Romeo.

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta;

Το πιο πρόσφατο στατηγικό πλάνο της Alfa Romeo καθιστά σαφές το ότι δεν πρόκειται να δούμε άμεσο αντικαταστάτη της Giulietta, όμως αυτό δεν πτόησε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Gianmarco Giacchina ο οποίος οραματίστηκε πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια νέα γενιά του μικρομεσαίου.

Όπως βλέπουμε από τα σχέδια του 29χρονου Ιταλού, η Giulietta δανείζεται τη γραμμή των παραθύρων, το μυώδες προφίλ, οι τροχοί και τα ενιαία πίσω φώτα από την Tonale του Αλέξανδρου Λιώκη. Παράλληλα, διατηρεί τις παραδοσιακές αναλογίες ενός προσθιοκίνητου hatchback, παρόλο που σύμφωνα με τις φήμες των προηγούμενων ετών, η υποθετική επόμενη γενιά της Giulietta θα ήταν πισωκίνητη.

Στο εμπρός μέρος, τα φώτα και ο προφυλακτήρας θυμίζουν την Giulia GTA, όμως η επιλογή του σχεδιαστή όσον αφορά το μέγεθος του "scudetto" σίγουρα δεν κολακεύει το αυτοκίνητο.

Alfa Romeo Giulietta rendering

Το υποθετικό μοντέλο θα ανταγωνιζόταν τις premium προτάσεις της κατηγορίας όπως η BMW 1 Series και η Mercedes-Benz A-Class, αν κρίνουμε από την πορεία της Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Alfa Romeo: Η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Giulietta (Type 940) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 ενώ δέχθηκε μια σειρά από ανανεώσεις το 2013, το 2016 και το 2019. Η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει πως το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής για το μικρομεσαίο που αναμένεται να αντικατασταθεί έμμεσα από την έκδοσης παραγωγής της Tonale (C-SUV).

Όσο για την αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας, αυτή θα περιλαμβάνει την Giulia και 3 ακόμα SUV (StelvioTonale και νέο B-SUV).