Suzuki Swace
node/39921

Suzuki: Νέο Swace, μια Corolla με άλλα σήματα

Η Suzuki μπαίνει στην αγορά των κόμπακτ στέισον με το υβριδικό Swace, το οποίο είναι μια ελαφρά τροποποιημένη Toyota Corolla Touring Sports.

Η Suzuki ξεκίνησε την προσπάθεια να προσελκύσει νέα πελατεία, αναπτύσσοντας την γκάμα των μεγάλων μοντέλων της. Ύστερα από το Across, που παρουσιάστηκε τον Ιούλιο, εδώ έχουμε το Swace, ένα κόμπακτ στέισον. Κι αν σας θυμίζει κάτι έχετε δίκιο, καθώς πρόκειται απλώς για την Toyota Corolla Touring Sports με άλλα σήματα.

Το Swace είναι αποτέλεσμα συμφωνίας μεταξύ της Suzuki και της Toyota για τέτοιου είδους «μετασκευές», όπως το Across που προαναφέραμε που είναι κλώνος του RAV4.

Στην περίπτωση του Swace μπορούμε ομοίως να μιλήσουμε για «κλώνο», καθώς οι διαφορές από την Toyota Corolla Touring Sports είναι ελάχιστες. Στην πραγματικότητα, υπάρχει μόνο μία αλλαγή: Ο εμπρός προφυλακτήρας. Ενώ στην Corolla έχει ένα μόνο μεγάλο «στόμα», η αεροεισαγωγή στο Swace χωρίζεται σε τρία μέρη.
Suzuki Swace
Ο λογότυπος της Suzuki είναι τοποθετημένος πάνω στην καροσερί, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια συνεχής μαύρη γραμμή ανάμεσα στα φανάρια που παραμένουν τα ίδια με αυτά της Corolla.

Όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ακριβώς το ίδιο εξωτερικά, όπως και στην καμπίνα όπου το μόνο που αλλάζει είναι ο λογότυπος στο τιμόνι. Βρίσκουμε λοιπόν την «αέρινη» παρουσίαση της Corolla, με το ταμπλό να σχηματίζει μια λωρίδα με εφέ σαν να πλέει. Όσον αφορά το μήκος του αυτοκινήτου, αυτό είναι 4,66 m, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 596 lt.

Suzuki Swace

Προφανώς, και το τεχνικό φύλλο είναι ίδιο με αυτό της Toyota. Το ζητούμενο για τη Suzuki ήταν να έχει ένα πραγματικά υβριδικό μοντέλο και όχι ένα mild hybrid με μίζα-εναλλάκτη.

Έτσι λοιπόν έχουμε να κάνουμε με το υβριδικό σύστημα κίνησης της 1.800άρας υβριδικής Corolla: 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.798 cc, 16βάλβιδος με 2 ΕΕΚ και μεταβλητό χρονισμό που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, και ηλεκτρικό μοτέρ 72 PS. Το σύνολο δίνει συνδυαστική απόδοση 122 PS/5.200 rpm και 142 Nm/3.600 rpm.

Suzuki Swace

To Swace, όταν θα ξεκινήσει να πωλείται από τον χειμώνα, εκτός από τη διεύρυνση της γκάμας θα έρθει βοηθήσει τη Suzuki να μειώσει τις εκπομπές CO2 (το εργοστάσιο ανακοινώνει μεταξύ 99 και 115 g/km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP).

Suzuki Swace

node/39949

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

Το Suzuki Swift επιστρέφει με πιο έντονα εξηλεκτρισμένο κινητήρα και περισσότερα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

H ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του ανανεωμένου Swift το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία από €13.350.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Suzuki Swift Sport Hybrid: Η τιμή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του

Η τελευταία γενιά του Suzuki Swift κυκλοφόρησε το 2017 και μέχρι το τέλος του 2019 είχε πουλήσει πάνω από 745.000 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου, η Suzuki επέλεξε να μην επέμβει σημαντικά στην εξωτερική του εμφάνιση, με το facelift να επικεντρώνεται σε θέματα ήπια υβριδικής τεχγνολογίας και εξοπλισμού ασφαλείας.

Εξωτερικά οι αλλαγές περιορίζονται στη νέα διαμόρφωση της γρίλιας με τρισδιάστατο look, τα νέα σχέδια τροχών και την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα με τέσσερις νέες διχρωμίες. Μικρές οι επεμβάσεις και στο εσωτερικό που απέκτησε ασημένιες διακοσμητικές επιλογές.

Suzuki Swift FACELIFT

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Swift βρίσκουμε τον ανανεωμένο κινητήρα 1.2 DualJet (K12D) με σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος απέκτησε το ήπια υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid. Αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από τα 3Ah στα 10Ah και δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας προς όφελος της κατανάλωση καυσίμου.

Ο κινητήρας αποδίδει 83 PS στις 6.000 rpm και 107 Nm στις 2.800 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 13,1" (12,2" με αυτόματο CVT) για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και 13,8" για τις τετρακίνητες. Αντίστοιχα η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 3,9 lt/100km έως 4,2 lt/100km ανάλογα με την έκδοση. Ενδεικτικά, οι προσθιοκίνητες εκδόσεις σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών ρύπων CO(88 g/km).

Suzuki Swift facelift

Σημαντικές προσθήκες έχουμε και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης με το εμπλουτισμένο πακέτο Suzuki Safety Support. Αυτό περιλαμβάνει Dual Sensor Brake Support (DSBS) με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου, 6 αερόσακους, Hill Hold, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)

Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο τύπου CVT, και με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς (AllGrip).

Αναλυτικά, οι τιμές όλων των εκδόσεων αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα. Μάθετε περισσότερα για το ανανεωμένο Swift στα συννημένα αρχεία που θα βρείτε παρακάτω.

Έκδοση Τιμή
1.2 GL Hybrid 83HP (2WD)

€13.350

1.2 GL+ Hybrid 83HP (2WD)

€14.740

1.2 GLX Hybrid 83HP (2WD)

€16.210

1.2 GL Hybrid 83HP CVT (2WD) €14.780
1.2 GL+ Hybrid 83HP CVT (2WD) €16.180
1.2 GLX Hybrid 83HP CVT (2WD) €17.680
1.2 GL+ Hybrid 83HP (4WD)

€16.000

1.2 GLX Hybrid 83HP (4WD)

€17.220

[Πηγή: Suzuki]

node/39886

Suzuki Jimny: Επιστρέφει ως επαγγελματικό όχημα

Η Suzuki φέρνει μια νέα επαγγελματική και διθέσια έκδοση του Jimny στην αγορά της Ευρώπης.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Suzuki Jimny: Επιστρέφει ως επαγγελματικό όχημα

Είναι γνωστό πως οι αυστηρότεροι κανονισμοί στην Ευρώπη που θα ισχύσουν από το 2021 όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων έχουν οδηγήσει πολλές εταιρείες στην κατάργηση των πιο ρυπογόνων μοντέλων τους. Για να μην πέσει λοιπόν θύμα αυτής της συνθήκης και το δημοφιλές Jimny, η Suzuki σκέφτηκε έναν έξυπνο τρόπο να το διατηρήσει στην αγορά - τη μετατροπή του σε επαγγελματικό όχημα (για τα επαγγελματικά ισχύουν διαφορετικοί στόχοι όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα Suzuki Jimny pick-up έχουν γίνει της μόδας

Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε σήμερα το ελαφρύ επαγγελματικό Suzuki Jimny με διθέσια καμπίνα το οποίο διατηρεί όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν τον επιβατικό προκάτοχό του τόσο αγαπητό από το 2018 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα.

Suzuki Jimny LCV

Το επαγγελματικό Jimny δεν έχει κάποια διαφορά στην εξωτερική σχεδίαση. Στο εσωτερικό, οι πίσω θέσεις έχουν αφαιρεθεί και έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα πρακτικό χώρο αποσκευών 863 λίτρων (+33 λίτρα σε σύγκριση με την επιβατική έκδοση όταν αναδιπλώνονταν τα πίσω καθίσματα) ο οποίος έχει επίπεδο πάτωμα και διαχωριστικό πλέγμα ασφαλείας με την υπόλοιπη καμπίνα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki Jimny

Κάτω από το καπό του Jimny παραμένει ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρων με 102 PS στις 6.000 rpm και 130 Nm στις 4.000 rpm (εκπέμπει 173 g/km COσύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP) που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Pro με κοντές σχέσεις. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανάρτηση και το πλαίσιο τύπου σκάλας καθιστούν το Jimny ιδανικό για τους επαγγελματίες που κινούνται σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Επιπλέον, η Suzuki εξοπλίζει το μοντέλο με αυτόματο φρενάρισμα Dual Sensor Brake Support, hill hold, έλεγχο καθόδου και υπηρεσίες eCall για έκτακτη ανάγκη.

[Πηγή: Suzuki]