
Subaru Impreza WRX σαπίζει σε πάρκινγκ στη Βάρη, πόσο κρίμα
Ένα υπέροχο Subaru Impreza WRX σε άψογη εμφανισιακά κατάσταση έχει εγκαταλειφθεί σε υπαίθριο δημόσιο χώρο στάθμευσης στη Βάρη.

Κάποτε, το Subaru Impreza WRX ήταν ιερός πόθος όλων των φανατικών της αυτοκίνησης. Η ήρεμη δύναμη πριν τον πύραυλο που λέγεται STi. Και να που ένα facelift της δεύτερης γενιάς βρίσκεται παρατημένο σε ένα υπαίθριο πάρκινγκ στη Βάρη.
Δεν είναι το πρώτο ακριβό μοντέλο που συναντάμε στον Δήμο 3Β, ο οποίος περιλαμβάνει τη Βάρη -στην οποία εντάσσεται κι η Βάρκιζα, τη Βουλιαγμένη και τη Βούλα. Το Subaru Impreza έρχεται να προστεθεί στη λίστα της BMW Z4 M Roadster, της 530i και της Alfa Romeo GT με τον υπέροχο V6 των 3,2 lt.
Είναι οξύμωρο ότι πρόκειται για ακριβά μοντέλα, προφανώς αγορασμένα από ανθρώπους με κάποια οικονομική ευμάρεια. Θα περίμενε κανείς ότι έχουν τη δυνατότητα να τα διατηρήσουν σε κυκλοφορία ή έστω να τα επισκευάσουν ώστε να τα πουλήσουν.
Εκεί ακριβώς ίσως να βρίσκεται η απάντηση στο γιατί τα παρατούν: Έχουν τόσα χρήματα που έχουν αγοράσει τα επόμενα αυτοκίνητά τους, χωρίς να χρειάζονται τα χρήματα από την πώληση του παλιού για να πάρουν το καινούργιο
Η δεύτερη γενιά του Subaru Impreza παρουσιάστηκε το 2000, αλλά επικρίθηκε για τη σχεδίαση της μπροστινής όψης. Δύο χρόνια μετά έγινε facelift, το οποίο διόρθωσε κάπως την κατάσταση αλλά χρειάστηκε και δεύτερη ανανέωση το 2005.
Σε αυτή την περίπτωση ανήκει και το WRX που απαθανατίσαμε. Είναι μάλιστα ενδιαφέρον ότι ο κυβισμός των WRX και WRX STi αυξήθηκε από τα 1.994 cc στα 2.457 cc. Η απόδοση του WRX ανερχόταν στους 230 ίππους στις 5.600 rpm έναντι 225 στις ίδιες στροφές του δίλιτρου συνόλου.
Ενώ η ροπή ανέβηκε στα 320 Nm από 300 και μάλιστα σε χαμηλότερες στροφές: Κορυφωνόταν στις 3.600 rpm αντί για τις 4.000. Επιτάχυνε από στάση στα 100 km/h σε 5,9”, ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 230 km/h.
Όχι κι άσχημα για ένα μοντέλο που δεν προοριζόταν για τη σκληροπυρηνική χρήση του STi. Και μπορούσε να αποτελέσει τον ιδανικό σύντροφο για την καθημερινότητα.
Τέσσερα στοιχεία προκαλούν εντύπωση. Αρχικά η άψογη κατάσταση του αμαξώματος. Ελάχιστα σημαδάκια για μοντέλο μιάμισης -και βάλε- δεκαετίας. Δεύτερον, η απουσία πινακίδων κυκλοφορίας. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, η κατάθεση των πινακίδων γίνεται ηλεκτρονικά. Εδώ όχι.
Τρίτον ότι τα ελαστικά είναι του 2022, άρα παραμένουν αξιόμαχα. Και τέταρτον, το έντονο χορτάριασμα κάτω από το αυτοκίνητο. Με την πρασινάδα να βγαίνει μέσα από τις ζάντες.