Stellantis: Άχρηστη η εφαρμογή των κανονισμών Euro 7

Stellantis: Άχρηστη η εφαρμογή των κανονισμών Euro 7

H EE πρέπει να ματαιώσει την εφαρμογή του Euro 7, καθώς σύμφωνα με τον Carlo Tavares δεν έχει νόημα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ξοδεύουν χρήματα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Στις αρχές Μαρτίου, η Stellantis παρουσίασε το πρόγραμμα Dare Forward 2030 στο οποίο περιγράφεται το πώς σχεδιάζει να τερματίσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όλες οι μάρκες της θα εγκαταλείψουν τους θερμικούς κινητήρες μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια: Abarth, Alfa Romeo, Peugeot, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel και Vauxhall, θα διαθέτουν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030, νωρίτερα από πολλούς άλλους κατασκευαστές.

Αυτό σημαίνει ότι η Stellantis θα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει νωρίτερα την καθολική απαγόρευση πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη, που θα έρθει το 2035. 

Εν τω μεταξύ, οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ θέλουν να εφαρμόζουν τα πρότυπα Euro7 για τις εκπομπές ρύπων, πρότυπα που έχουν καθυστερήσει πολλές φορές και είναι απίθανο να τεθούν σε ισχύ μέχρι το 2028. Γεννιέται λοιπόν ένα ερώτημα: Γιατί να ασχοληθεί κάποιος με τις προδιαγραφές Euro 7, εάν αυτές θα εφαρμοστούν για λίγα χρόνια;

Αυτός είναι και ο λόγος που ο Carlos Tavares, στο περιθώριο του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Παρίσι, δήλωσε ότι το Euro 7 είναι παντελώς άχρηστο και πρέπει η σκέψη για εφαρμογή του να εγκαταλειφθεί τελείως. Και αυτό για να μπορέσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να δαπανήσουν τα χρήματα τους πιο σοφά αλλού.

«Δεν χρειαζόμαστε το Euro 7, καθώς θα αντλεί πόρους που θα έπρεπε να δαπανήσουμε για την ηλεκτροκίνηση. Δεν έχει νόημα να ξοδεύουμε χρήματα για την ανάπτυξη μιας τεχνολογίας που αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα εφαρμοστεί το 2028. Είναι παντελώς αντιπαραγωγικό», τόνισε ο Tavares.

Ο Carlos Tavares συνέχισε λέγοντας ότι το Euro 7 έχει ήδη αναβληθεί πολλές φορές -η πιο πρόσφατη ήταν την περασμένη εβδομάδα- και ότι θα πρέπει να το ξεχάσουμε καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία είναι «έτοιμη για τον ηλεκτρισμό».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube