node/31499

Renault: Θα κάνουμε τη Red Bull να μετανοιώσει που μας άφησε για τη Honda

Ως άλλη «απατημένη σύζυγος» η Renault πέρασε στην αντεπίθεση. 

Η Red Bull αποφάσισε τελικά να διακόψει την πολυετή συνεργασία της με τη Renault και να συνεργαστεί με τη Honda στην προμήθεια κινητήρων από το 2019 και έπειτα. Ανακοινώθηκε επίσημα το πρωί της Τρίτης 19 Ιουνίου καθώς η Formula 1 ετοιμάζεται για το γαλλικό GP στο Paul Ricard αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η συμφωνία είναι πολυετής. Και όπως ανακοινώθηκε η ομάδα θα συνεχίσει να τρέχει με το όνομα Aston Martin Red Bull Racing, διατηρώντας το branding της αγγλικής φίρμας υπεραυτοκινήτων.

Πριν προλάβει να αλλάξει η μέρα ήρθε η απάντηση της Renault που δεν μπορεί ως φαίνεται να χωνέψει ότι μετά από 12 χρόνια συμβίωσης ο... σύζυγος απόφάσισε να πάρει διαζύγιο. 

Η πρώτη αντίδραση του επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul, ήταν χαρακτηριστική του κλίματος που επικράτησε στο άκουσμα της απόφασης των «ταύρων»: 

Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους κάνουμε να μετανιώσουν για αυτή την απόφαση, είπε. Θα το αποδείξουμε δουλεύοντας σκληρά στην πίστα και έξω απο αυτήν, με τη δική μας ομάδα και τα δικά μας χρώματα. Οι επιδόσεις μας βελτιώνονται συνέχεια και θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο με το «spec C» που θα παρουσιάσουμε αργότερα μέσα στη σεζόν. 
Ωστόσο, ειδικά για το τελευταίο, άφησε και ένα υπονοούμενο λέγοντας πως πιστεύει ότι θα το πάρει και η Red Bull αν και ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί το πλάνο κατανομής των κινητήρων.

Αναφερόμενος στην κίνηση της Red Bull να προτιμήσει τη Honda, είπε πως ήταν κάτι το αναμενόμενο αν μελετούσε κανείς τις κινήσεις και τις συμφωνίες που έγιναν με τη Red Bull, την Toro Rosso και τη McLaren. Παράλληλα είπε πως εμείς δεν θα μπορούσαμε να προσφέρουμε ούτε τα οικονομικά ανταλλάγματα που έδωσε η Honda, ούτε την απρόσκοπτη πρόσβαση στις εγκαταστάσεις μας και την εξέλιξη που αυτές κρύβουν, αφού η δική μας προτεραιότητά είναι στην εδραίωση των επιδόσεων της Renault Sport F1.

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]

node/39980

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Στην πρώτη συμμετοχή της εταιρίας στον 24ωρο αγώνα από το 2006, δύο αυτοκίνητα με λάστιχα Goodyear βρέθηκαν στο βάθρο της LMP2.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Goodyear πραγματοποίησε τη θριαμβευτική επιστροφή της στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, με δύο συνεργαζόμενες ομάδες της να ανεβαίνουν στο βάθρο του 24Hours of Le Mans, ταυτόχρονα με την επιστροφή του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή αγωνιστική εκδήλωση.

Τις 24 ώρες του Le Mans υποδέχθηκε την επιστροφή της Goodyear στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι στην ίδια εκδήλωση. Από τότε, η Ομάδα της Goodyear Racing προετοιμαζόταν αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργαζόταν στενά με όλες τις ομάδες της. Συγκεκριμένα, δύο από αυτές τις ομάδες γιόρτασαν μια θέση στο βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24 Ωρών. Η βρετανική ομάδα JOTA, τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία LMP2 ενώ η γαλλική ομάδα Panis Racing κατέκτησε την τρίτη θέση.

H κατηγορία LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτή επιλογή ελαστικών. Με την Goodyear να παρέχει πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που συμμετέχουν και με δύο τερματισμούς στο βάθρο, αποτελεί τρανή απόδειξη της απόδοσης των ελαστικών καθώς και της αντοχής που πρόσφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Ben Crawley, Director Motorsport EMEA Goodyear δήλωσε: «Είμαστε απόλυτα χαρούμενοι που με την επιστροφή μας κατακτήσαμε 2 νίκες και κατ’ επέκταση ανεβήκαμε σε διπλό βάθρο σε αυτό τον αγώνα. Οι ομάδες της JOTA και της Panis Racing έκαναν αμφότερες εξαιρετική δουλειά και είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες της ACO που έφερε εις πέρας μια εξαιρετική αγωνιστική διοργάνωση μετά από ένα τόσο δύσκολο χρονικό διάστημα. Είμαστε ευτυχείς που επιστρέψαμε».

Η ομάδα της JOTA βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στις πρώτες θέσεις, ενώ θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα αν η διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μεγαλύτερη. Παρόλα αυτά, το αγωνιστικό No.38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες, ενώ τα καθήκοντα της αγωνιστικής οδήγησης μοιράστηκαν μεταξύ των Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez. Μια θέση πιο πίσω, βρισκόταν το αγωνιστικό Panis Racing Oreca με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal. Η γαλλική τριάδα σημείωσε επίσης “εντός έδρας”, μια άψογη απόδοση.

Goodyear

Η Ομάδα συνεργατών της Goodyear Algavre Pro Racing, με το εντυπωσιακό ασπρόμαυρο χρώμα, τερμάτισε στην αξιοσέβαστη όγδοη θέση. Δυστυχώς, δύο ομάδες της Goodyear δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Ο Mike McGregor, Endurance Program Manager Goodyear δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην JOTA και στην Panis για την επάξια νίκη και τις θέσεις στο βάθρο. Και οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν δυναμικά καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, όπως η Algavre Pro Racing. Είναι κρίμα για τους Jackie Chan DC Racing και για την G-Drive Racing της Algavre, ειδικά εφόσον το αυτοκίνητο Jackie Chan DC προπορευόταν. Όμως αυτές οι δυσκολίες είναι που κάνουν τις νίκες πολύ πιο γλυκές. Το έργο ανάπτυξης που κάναμε απευθείας με τις ομάδες, σίγουρα έχει αποδώσει όπως και το τρίτο μείγμα γόμας «B Spec» που σχεδιάσαμε ειδικά για το Le Mans το οποίο αποδείχθηκε πολύ δημοφιλές και ανθεκτικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα».

Το Goodyear Blimp μαγνητίζει τα βλέμματα των θεατών

Η Goodyear δεν εκπροσωπήθηκε δυναμικά μόνο στην αγωνιστική πίστα, αλλά και στον εναέριο χώρο. Συγκεκριμένα, η επιστροφή του ξεχωριστού Goodyear Blimp στην Ευρώπη αποτελεί το ορόσημο της φετινής χρονιάς για την Goodyear, με το διάσημο αεροσκάφος να κλέβει τις εντυπώσεις επάνω από την αγωνιστική πίστα.

Λειτουργώντας από απόσταση 5 km από τον χώρο της εκδήλωσης, το Goodyear Blimp πέταξε επάνω από τον πίστα, για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Επιπλέον, το Goodyear Blimp εκτός από τα εξαιρετικά εναέρια πλάνα και στιγμιότυπα του αγώνα που εξασφάλισε για παγκόσμιες τηλεοπτικές εκπομπές, παρείχε στους επιβάτες και στους VIP, συναρπαστικές πτήσεις επάνω από την πίστα αγώνων.

Ο Ben Crawley, πρόσθεσε: «H προσοχή μας αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν μόνο στην πίστα, αλλά και στον ουρανό. Η πρώτη εμφάνιση του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή εκδήλωση από τη δεκαετία του ’80 αποτέλεσε για όλους εμάς μια τεράστια ευκαιρία καθώς και μια μεγάλη επιτυχία. Θέλω πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ACO για τη βοήθειά της».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Goodyear]

TAGS