Ράλι Αυστραλίας: Ogier, Neuville και στο βάθος… Tanak

Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς οι δύο πρωτοπόροι της βαθμολογίας θα βρεθούν στην εκκίνηση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά.

Ίσως το καλύτερο πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων είναι έτοιμο για τον τελευταίο του αγώνα. Αυτόν που θα κρίνει τόσο τον τίτλο των Οδηγών όσο και των Κατασκευαστών.
Δεν συμβαίνει συχνά άλλωστε οι τίτλοι να είναι ανοικτοί και να παίζονται στον τελευταίο αγώνα, γι΄αυτό και το Ράλι της Αυστραλίας αποκτά μια ιδιαίτερη σημασία. Από το 2009 έχουμε να δούμε τίτλο να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα, όταν ο Hirvonen έχασε από τον Loeb τον τίτλο.
Φέτος, ο «κοντός» ανακάτεψε την τράπουλα με τη νίκη του στην Ισπανία και το αποτέλεσμα του αγώνα την Καταλωνία έφερε τον Ogier στην τελευταία του χρονιά με την M-Sport να βρίσκεται μόλις τρεις βαθμούς μπροστά από τον Neuville.

Πίσω τους, στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με 23 πόντους διαφορά από τον πρωτοπόρο βρίσκεται η ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς, ο Tanak. Επί της ουσίας ο Εσθονός δεν έχει ελπίδα να διεκδικήσει τίτλο, αλλά υπό προϋποθέσεις και αν οι δύο του μεγάλοι αντίπαλοι αποδειχθούν… Ντόναλντ Ντάκ (παραδοσιακός γκαντέμης), τότε μπορεί να πανηγυρίσει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του.
Δύσκολο σε κάθε περίπτωση…

Ο Tanak στους τελευταίους αγώνες έχει αποδειχθεί ο ταχύτερος όλων αλλά όχι και ο πιο τυχερός. Την ίδια στιγμή ο Ogier θα πρέπει να διαχειριστεί τη σειρά εκκίνησης στον αγώνα που του δίνει ένα μειονέκτημα σε σχέση με τους αντιπάλους του, αλλά όπως έχει διαχρονικά αποδείξει έχει την εμπειρία να το κάνει. Ο Neuville από την άλλη έχει στα υπέρ του την προϊστορία: Είναι ταχύς στην Αυστραλία και είχε κερδίσει πέρυσι.  Έτσι, σε επίπεδο τακτικής και στόχων, οι δύο επικεφαλής της βαθμολογίας θα έχουν σαν στόχο να βρεθούν ο ένας μπροστά από τον άλλον και από εκεί και μετά αν ο Βέλγος βρεθεί μπροστά να είναι σε τέτοια θέση που οι 3 βαθμοί που τον χωρίζουν από τον Ogier να καλυφθούν.

Σε ό,τι αφορά στη μάχη των Κατασκευαστών η διαφορά των 12 βαθμών υπέρ της Toyota καθιστά την κατάσταση λίγο πιο ξεκάθαρη.
Tanak, Latvala και Lappi μπορούν να δώσουν στην ομάδα του Tommi Makinen τους απαραίτητους βαθμούς για να πάρει τον τίτλο από την Hyundai που είναι δεύτερη, με την M-Sport που βρίσκεται σε απόσταση 25 βαθμών από την κορυφή να μην έχει ελπίδες.

Ο αγώνας μετρά συνολικά 24 ειδικές διαδρομές, από τις οποίες οι οκτώ θα γίνουν την Παρασκευή, οι 10 το Σάββατο και οι υπόλοιπες έξι την Κυριακή.

Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τoν αγώνα του 2017.

TAGS