node/34988

Zedriv GT3 από την Κίνα με άρωμα Porsche

Ηλεκτρικό sportscar με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και αυτονομία 260km.

Η Zedriv (Guoji Zhijun Automotive), μια κινεζική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσίασε στη Σαγκάη το πρωτότυπο GT3, ένα ηλεκτροκίνητο sportscar με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και σχεδιασμό με αρκετές επιρροές.

Αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τα φτερά και τα πίσω φωτιστικά σώματα LED θυμίζουν το στυλ της 911 στριμωγμένο στις εμφανώς μικρότερες διαστάσεις του Zedriv GT3. Επίσης, τα εμπρός φωτιστικά σώματα μοιάζουν έντονα με αυτά του Alpine 110 ενώ κάποιος θα μπορούσε επίσης να διακρίνει ομοιότητες με το Nissan 370Z στη γραμμή της οροφής. Την εικόνα συμπληρώνουν οι πεντάκτινες ζάντες, ο πίσω διαχύτης, η διακριτική αεροτομή τύπου ducktail και η απόχρωση "χαμαιλέοντας" που αλλάζει χρώμα ανάλογα με τη γωνία του φωτός.

Zedriv GT3

Το μήκος 4.000mm του Zedriv GT3 παραπέμπει περισσότερο σε σουπερμίνι παρά σε sportscar, με πλάτος στα 1.650mm και ύψος στα 1.280mm. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 98 kW (133 PS) και 175 Nm ροπής, ικανά για να χαρίσουν αξιοπρεπείς επιδόσεις στο σχετικά ελαφρύ αμάξωμα των 1.150 kg.

Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 7,6" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 160 km/h. Όσο για την αυτονομία, αυτή φτάνει τα 260 km χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 33,9 kWh.

node/39040

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Ο ήχος του περιστροφικού κινητήρα των 570 PS δένει αρμονικά με την επιθετική εμφάνιση του RX-Vision GT3 της Mazda.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Mazda RX-Vision GT3 Concept που είδαμε πρώτη φορά σε σκίτσα το Νοέμβριο του 2019 και σε φωτογραφίες τον Μάρτιο του 2020, έκανε το ντεμπούτο του σε βίντεο, επιτρέποντας μας να το δούμε και να το ακούσουμε για πρώτη φορά μέσα στην πίστα.

Το μοντέλο της Mazda αποτελεί μια ψηφιακή αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου RX-Vision (2015) η οποία δημιουργήθηκε για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport της Polyphony Digital. Αυτό σημαίνει πως δεν θα το δούμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο, όμως θα έχουμε τη δυνατότητα να το απολαύσουμε στις οθόνες με εξαιρετική πιστότητα. Όσοι έχουν την κονσόλα Sony Playstation 4 θα μπορέσουν μάλιστα και να το οδηγήσουν καθώς θα είναι διαθέσιμο από χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου.

Μπορεί το RX-Vision GT3 Concept να υπάρχει αποκλειστικά μέσα σε ψηφιακό περιβάλλον, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας περιστροφικός κινητήρας με απόδοση 570 PS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.250 kg (αναλογία βάρους 48:52 στους δύο άξονες).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερες εισαγωγές στους προφυλακτήρες, σπλίτερ, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης, διαχύτη και μια τεράστια φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος.

Σας αφήνουμε να απολαύσετε το επίσημο trailer παρουσίασης του αυτοκινήτου.

node/38950

Η Maserati αφιερώνει πρωτότυπο της MC20 στον Sir Stirling Moss

Το νέο μοντέλο της Τρίαινας αποτελεί φόρο τιμής στον Βρετανό θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Maserati αφιερώνει πρωτότυπο της MC20 στον Sir Stirling Moss

Η Maserati ανακοίνωσε σήμερα πως το πρωτότυπο της επερχόμενης MC20 θα είναι αφιερωμένο στον Sir Stirling Moss, τον Βρετανό οδηγό αγώνων που απεβίωσε στις 12 Απριλίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απεβίωσε ο Sir Stirling Moss σε ηλικία 90 ετών

Η φορεσιά της συγκεκριμένης MC20 θα είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο Maserati Eldorado που ο Moss οδήγησε για πρώτη φορά στη Monza το 1958.

Ο λόγος που η ανακοίνωση της Τρίαινας έγινε σήμερα, είναι πως στις 13 Μαίου του 1956, ο Stirling Moss κυριάρχησε στο Grand Prix του Μονακό οδηγώντας μια Maserati 250F. Ο Βρετανός είχε παραμείνει στην πρώτη θέση της κατάταξης από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ πίσω του τερμάτισε δεύτερη ακόμα μια 250F με οδηγό τον Jean Behra κάνοντας το ιστορικό 1-2 για την Maserati.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Maserati MC20: Για πρώτη φορά με το αμάξωμα παραγωγής!

Να θυμίσουμε πως ο Moss κέρδισε 16 από τα 66 Grand Prix που συμμετείχε στη Formula 1. Παρόλο που βρέθηκε 4 φορές στη δεύτερη θέση και 3 φορές στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, δεν κατάφερε να κερδίσει ένα παγκόσμιο τίτλο για αυτό και του δόθηκε το ψευδώνυμο "Ο βασιλιάς χωρίς στέμμα".

Ο Stirling Moss οδήγησε μονοθέσιο της Maserati για ολόκληρη τη σεζόν του 1956 και για μερικούς ακόμα αγώνες το 1957, ενώ είχε τρέξει σε άλλα πρωταθλήματα με τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S. Ο μόνος που τον κέρδιζε στην F1 ήταν ο teammate του, Juan Manuel Fangio, που κατέκτησε και τον τίτλο του 1957 με Maserati 250F.

Maserati MC20

Όπως αναφέρει η Maserati, η νέα MC20 θα άρεσε στον Sir Striling Moss καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνει τις αξίες της φίρμας όσον αφορά τις επιδόσεις, την οδηγική απόλαυση και την καινοτομία. Επίσης, είναι ταιριαστό μοντέλο για να αφιερωθεί στον διάσημο οδηγό αγώνων καθώς θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Maserati στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως ο διάδοχος της MC12.

Ο κινητήρας της MC20 είναι ο πρώτος που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παράγεται εξολοκλήρου από τη Maserati στη Modena, εισάγοντας την Τρίαινα στην μετα-Ferrari εποχή της. Περισσότερα για το μοντέλο θα γνωρίζουμε μέσα στον Μάιο οπότε είναι προγραμματισμένη και η επίσημη πρεμιέρα του.